Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Flash приложения за iPhone


ogynche

Recommended Posts

appsfor_iphone_ph2_557x200.jpg

Вчера вечерта Adobe пуснаха пакетът Flash Professional CS5, с помощта на който разработчиците ще могат да конвертират своите флаш приложения и игри директно в *.ipa формат за сваляне през AppStore.

Вече дори има няколко тестови приложения, които са свободни за сваляне.

Бета версията на Flash Professional CS5 е насрочена да излезе ноември месец тази година.

Източник: Russian iPhone.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Две от приложенията са безплатни, но това е достъпно само за програмистите, които да го използват за писането си на приложения. т.е. Flash за Safari все още няма и май не се очертава да има, докато за Android и Windows Mobile е обратно (или поне така четох нейде) :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Това дето е излязло е да си конвертираш флаш приложението в ipa. iPhone никога няма да поддържа флаш и да налива вода в мелницата на Adobe. С навлизането на html5 ще дойде и края на този тъп флаш. Страници с флаш банери вдигат процесора на 100%. С други думи, флашът е виновника за глобалното затопляне, защото заради него комповете ни харчат двойно енергия! :mrgreen:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

И аз се надявам с навлизането на HTML5 всички глупави нестандартни "стандарти" за видео, анимация и т.н. да отпаднат. Писна ми да ми липсва ту Shockwave, ту Silverlight плъгин, ту... И ми писна MS да ми обясняват, че Silverlight, разбирате ли, е невероятна иновация.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ами в сравнение с противният флаш наистина е невероятна. Друг е въпросът, че живеем в държавата на хейтърите.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Кой какво мрази си е негова работа, фактите са следните:

1) Flash Player plug-in e разспространен в 98% от десктоп машините и е платформено независим.

2) Най-добрите онлайн игрички са на Flash (не става дума за MMORPG и т.н), който лесно могат оттук натам

да се портнат за iPhone OS. Това дава възможност на милиони програмисти да правят освен игри и много софтуер

за iPhone пишеики на AS3, което е просто прекрасно. Това означава, че в скоро време ще будем заляти от прекрасни игри и откъм gameplay и от към визия. Огромните мултимедиини студиа ще творят вече и за iPhone.

3) Най-красивите уеб сайтове са също на Flash или имат, което не прави технологията "умираща" както на някой им се иска, a точно обратното. Едни от най-добрите дизайнери/аниматори с лекота ще правят софтуер за iPhone.

4) HTML5 никога и по-никакъв начин няма да измести Flash, ако ще и HTML10 да е. Това са съвсем ралични технологии, които следват различни стандарти и с ралично приложение.

5) Silverlight по никакъв начин няма да достигне и 50% от аудиторията на Flash (виж т.1)

Освен всичко флаш плеъра влезе и в телевизорите, и почти всички мобилни устрйства.

Оттук насетне единствения негатив ще е батерията, защото приложенията и игрите които ни очакват

ще ни изсмукват батерията за ден(не че в момента пак не умира за ден).

Честито на всички, който чакаха Флаш да влезе по-някакъв начин в iPhone,

a хейтърите май освен че мразят флаш, май мразят и да четат.

Наздраве и със здраве.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

2) Игричките на флаш обикновено са бъгави и доста простички като графика и геймплей. За телефона отдавна има доста доста по-читави игри от болшинството онлайн игрички. АС3 е ужасен език в сравнение с objective-c.

3) все повече себеуважаващи се уебдизайнери избягват флаша, защото е тежък и ненужен при наличието на толкова нови опции с CSS и javacsript (jquery и т.н.). Flash е полезен при видео стрийминга.

4) HTML5 цели точно това стандартизиране и ще отпадне предимството при видео стрийминга. Намирисваш ми на лаик, който не е запознат с HTML5 като цяло. Ако си вложил доста труд и време, за да научиш Flash - кофти и аз така, но навреме осъзнах, че няма да го бъде.

5) Silverlight е много по-оптимизиран и по-гъвкав от Flash, но наистина няма да достигне аудиторията :goodpost:

И откъде изкара тая идея, че големите мултимедийни студия за игри, разбираш ли, пишели на Flash/AS3 ?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

2) Както и да го извърташ най-забавните и красiви игрички онлайн са на Flash, не на оbjective-c.

AS3 e ужасен език за тези които не го познават или за тези дето мразат всичко дето не им изнася.

3) Себеуважаващи се уебдизайнери не избягват флаша, а се занимват със съвсем други неща.

Разбираемо, че голяма част от аудиторията тук си мисли, че флаша е за банери и youtube :goodpost:

4) HTML 5 не цели стандартизиране, той сам по себе си е стандарт.

5) Не казвам че в Silverlight няма добри неща. Казвам само че е създадено от микромекия. :lol:

Къде прочете, че студията пишели само игри и само на АS3? Да не е понеже флаш ти звучи някак мултимедиино?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

www, симпатяга, не знам какъв ти е проблемът, но ми звучиш доста нагло. Това, че разбираш от флаш, не те прави нищо особено. За мен си точно толкова важен, колкото някой, който пише на асемблер или фортран. Ще те помоля да не генерализираш и обобщаваш като някаква висша "Флаш-инстанция". Може просто да си изказваш мнението, както всички останали го правят. Специално PL87 с нищо не те е обидил, а и смятам, че е абсолютно прав във всичките си твърдения. Мери си приказките от тук насетне, и спокойно си играй страхотните флаш игри. Все пак си представи, че може да има и хора, които хич не ги харесват. Тези хора също имат право да съществуват (не и в твоите очи, разбира се). И на мен ми се иска да има флаш за iPhone, за да мога да отварям сайтове, които все още ползват тази "велика" технология. За щастие тяхният брой намалява с огромна скорост и скоро ще трябва да се преквалифицираш, защото клиентите не ги вълнуват високопарни приказки за това колко е добро едно нещо. Не всички са идиоти.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Това дава възможност на милиони програмисти да правят освен игри и много софтуер

за iPhone пишеики на AS3, което е просто прекрасно. Това означава, че в скоро време ще будем заляти от прекрасни игри и откъм gameplay и от към визия. Огромните мултимедиини студиа ще творят вече и за iPhone.

Това как да го разбирам? Прекрасни игри, визия, геймплей? Да не би да догонят 3Д игрите, които ги има за платформата вече? А, надали?

Флаша и за банери не става, щото се забраняват най-лесно да не се показват и дооста вече го избягват, ама какво да ти обяснявам :goodpost:

Забелязал ли си видео стрийминга в HTML5, който става БЕЗ ПОЛЗВАНЕТО на флаш и много по-оптимизирано от преди :lol: Клипчета директно вкарани в кода с един таг, а не с цял плъгин ;)

Пусни си Silverlight на по-слаба машина и сравни с Flash при горе долу еднакви мултимедии, ще облещиш очи 100% :lol: Silverlight-a лети, а това, че го правят микромеките, освен да им върви по-добре на платформата от Flash нищо не виждам, което да влияе :)

Браво бе, пич, регна се за да излееш душата си и да се бориш за каузата Flash.. ама Flash замира, защото така са решили по-големите батковци от Adobe и ще го видиш. И не случайно от Apple не влагат средства, за да го има.

Ако си преведеш "Less is More" и схванеш тая философия - може да напипаш накъде отива мрежата като цяло и защо такива гъзарийки като флаш загиват :) Ако пък си преведеш eye tracking, пусни един гугъл и ще видиш как потребителите почти винаги асоциират флаша с реклама и не го обичат. Да не говорим за SEO и Flash, което е като рейсинг с Лада - възможно е, ама е гадно.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Хайде, да не си блъскаме главите повече:

Мина около месец откакто Adobe отговори на всички потребители които се чудеха кога ще има Flash Player за Safari browser-а на iPhone. Ето screenshot от това което се появява когато се опиташ да изтеглиш софтуера:

Съобщението гласи:

“Apple стесни изискванията за използване на продукт като нашия Flash Player. Докато Apple не реши да премахне забраните, Adobe няма да предостави подходяща версия на Flash Player за iPhone.”

Съобщението е доста спорно, защото компанията ясно ни нарани, защото преди около година и половина твърдеше, че има версия на Flash Player-a съвместима с iPhone.

Сайтове оптимизирани за iPhone вече използват технологии като HTML 5, Ajax и Javascript. Единственото наистина важно нещо по отношение на използването на Flash Player е възпроизвеждането на видео, но YouTube и други подобни компании вече са оптимизирани за iPhone. Нека видим какво друго имат да кажат за това в бъдеще....

Превод: mupo

Източник: xSellize

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Хах, доста забавни неща прочетох из мненията в темата, но няма да коментирам тях.

За мен е прекрасно, че ще мога да си драсна някакво приложенийце за телефона без да ми трябва Obj-C, представете си колко още такива като мен ще има и колко нови програмчета и идеи ще видят бял свят...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Според този пост чрез JavaScript ще може да се възпроизвежда .swf флаш файлове на iPhone.

Опитайте демотата тук през iPhone-а!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Аз до колкото съм чел за HTML5 знам, че ще излезе малко по-късно тази година(към средата) инъче кодовете са готови и са предоставени до регистрираните Администратори, за тест и доусъвършенстване(ДО КОЛКОТО АЗ ЗНАМ!!!).

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеца по-късно...

В статията, публикувана този месец на страницата на Ейпъл, наречена "Размисли относно Флаш" лично от името на Стив Джобс се описва взаимосвързаната история на двете компании: Ейпъл и Адоуб.

В шест точки Джобс излага причините и дава своите обяснения защо Флаш - технологията не е и няма да бъде използвана в мобилните устройства на Ейпъл... http://www.apple.com/hotnews/thoughts-on-flash/

1. "Отворен"

Обратно на твърденията на Адоуб, Флаш е затворена система, а Ейпъл въвеждат сами някои от отворените уеб - стандарти (WebKit) и използват само такива: HTML5, CSS и JavaScript;

2. "цялата мрежа"

YouTube, както и Vimeo, Netflix, Facebook, ABC, CBS, CNN, MSNBC, Fox News, ESPN, NPR, Time, The New York Times, The Wall Street Journal, Sports Illustrated, People, National Geographic, предлагат видео в далеч по - съвременния H.264 формат, както и повече от 50000 игри в App Store, което е много повече от съдържанието, предлагано за другите мобилни платформи.

3. Надеждност, сигурност и производителност.

Symantec нарежда Флаш сред едни от най - несигурните платформи за 2009г., но тя е и най - честата причина за сривове при Mac ОС. Флаш не се е представил задоволително на никоя мобилна платформа досега и като цяло така и не е пуснат официално за смартфони.

4. Живот на батерията

За разлика от H.264, който има хардуерно декодиране в повечето съвременни мобилни и настолни устройства, намаляващо драстично разхода на енергия, Флаш все още разчита главно на софтуерен декодер, който намалява най - малко наполовина живота на батерията на мобилното устройство. Повечето сайтове вече прекодират видео съдържанието си в H.264, което дава предимство на новата генерация мобилни устройства с вградени хардуерни декодери за H.264.

5. "Сензорно упавление".

Флаш със своите разгъващи се менюта е направен за интерфейс с мишка. Тази концепция се разминава с начина на управление на мобилните устройства и в частност с iPhone, където курсурът следва допира на пръститте, а не преместването на пойнтера на мишката. Разработчиците трябва да пренапишат своите Флаш - базирани уебсайтове и е логично да изберат за целта далеч по - съвременните HTML5, CSS и JavaScript.

6. "И най - важно".

Като оставим настрана, че Флаш не е направен за тъч - базирани устройства, основната причина той да не се допуска на Ейпълските продукти с iPhone OS е, че Адоуб налага на разработчиците използването на Флаш - базирани приложения за мобилните устройства на Ейпъл. От болезнен опит компанията е научила, че позволявайки да се вмъкне програмен слой на трети страни между платформата и разработчика води до утвърждаване на междинни стандарти за приложенията, възпрепятстващи подобряването и развитието на платформата. Ако приложенията се разработват, ограничавани от наличността на инструментите и библиотеките на трети страни, те ще могат да оползотворят пълноценно възможностите и предимствата на платформата само и когато третата страна реши да ги възприеме и внедри. Адоуб Флаш е многоплатформен инструмент, поощряващ само програми, работещи едновременно на всичките поддържани от него платформи. Така разработчиците на Флаш - приложения имат достъп единствено до нововъведенията, налични вече за всички поддържани платформи, а не до всички налични нововъведения изобщо. Това би приравнило евентуалните приложения за мобилните устройства на Ейпъл до тези за най - неразвитите конкурентни мобилни платформи, поддържажни от Флаш, докато Адоуб винаги са били болезнено бавни във внедряването на новостите от платформите на Ейпъл. Това е изцяло в разрез със стремежа на Ейпъл да предоставят на своите разработчици най - иновативната платформа…

В заключение Стив Джобс казва, че времето на Флаш отмина заедно с PC ерата и е ред на HTML5 във ерата на мобилните устройства.

Това май е и краят на тази тема.

Редактирано от Чичко-Жичко
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Прав си - засега е край! Ако някой, някога, открие нещо работещо - да пише на някой от модовете, да отворим темата за коментари. Дотогава :lock:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е заключена за нови отговори.
  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...