Veselin Minchev Публикувано Октомври 30, 2011 Публикувано Октомври 30, 2011 Популярният интернет сайт Youtube направи смела крачка към създаването на оригинално и професионално направено съдържание, след като сключи договори с над 100 известни творци и организации – от Мадона до The Wall Street Journal В петък (29 октомври) притежаваният от Google сайт съобщи, че ще пусне над 100 нови видеоканала, предаде AP. Сред партньорите на YouTube са холивудски студия, известни личности от света на шоубизнеса и спорта, както и нови медия групи, които ще създават видеосъдържание, запълващо определени ниши на пазара. В проекта компанията е инвестирала над 100 милиона долара, съобщават пред Ap запознати източници, пожелали анонимност. От Google отказаха официален коментар по случая, но заявиха, че по-голямата част от приходите ще отиде при нейните партньори. Сред участниците в проектите са световни знаменитости като Мадона, бившата звезда на NBA Шакил о’Нийл и актьора Аштън Кътчър. Повечето от тях участват посредством продуциращите ги компании. Така Мадона е партньор в танцувалният канал DanceOn, а о’Нийл ще участва в Comedy Shaq Network. Повечето от каналите ще бъдат стартирани през следващата година. От YouTube съобщиха, че всеки ден ще бъдат добавяни по 25 часа от ново оригинално съдържание. Крайната цел на сайта е да създаде дигитална видеоплатформа, която да конкурира успешно телевизионните канали, печели от реклама и да засили позицията на проекта Google TV, който към момента не може да се нарече успешен. Източник: iNews.bg Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.