Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Най-бързият начин да се свържете с операторите на Apple е..като започнете да ругаете


Grievous

Recommended Posts

ddc46b20870a6d3b.jpg

Потребителите и феновете на устройствата на Apple намериха начин, как може да елиминират досадно дългото чакане за включване към операторите за техническа поддръжка. Стана ясно, че след като клиентът произнесе няколко по-нецензурни думи бива веднага включван към оператора.

Тази „функционална" особеност е била спомената от потребител в социалните мрежи, споделяйки, че след като е позвънил на техническата поддръжка и роботът му е казал всички възможни опции не му е останало нищо друго освен да изругае по-цветисто. Автоматичният глас отсреща внезапно прекъснал по средата на думата, извинил се и след 10 секунди потребителят вече бил прехвърлен към техническата служба. Съобщението на този потребител предизвика голям интерес в социалните мрежи, като в коментарите си много хора споменават, че методът действа безотказно, други пък казват, че знаят за него отдавна.

Използването на тази технология от Apple е доста популярна. Свързана е преди всичко с това, че по този начин компанията успява да съхрани лоялността и доверието на клиентите, въпреки, че техните проблеми едва ли ще бъдат решени веднага, тъй като и роботът и живия оператор оставят клиента да тръпне в очакване. Технологията се използва и от един от най-големите конкуренти на Apple - Microsoft, както и от някои водещи световни интернет провайдъри и телефонни служби.

HiComm

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Да ги почваме тогава... :tooth:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Около две минути "сипвах" на ментел, ама оно си рупа едно и също: "Ментел, развейте" :tooth:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

По-добре да ругаем MIcrosoft... заслужават го.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз тея дни мисля да им пиша на ябълката заради драскотините по корпуса. Нищо, че сумати хора са им писали за това, но да не решат да сменят телефоните на недоволните с такива от някоя нова подобрена партида и аз да не мога да се възползвам. Само, че все още обмислям какво точно да им пиша и колко ядосано да звучи. :thinking:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не забравяй да вмъкнеш terrible user experience и not a very happy customer. :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

"Is this your "premium" product?!" ;)

Това е идеална реплика за рекламация на мъж на 70 към оня горе ( Господ визирам ), касаеща мъжкото достойнство.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм, че при някои хорица работи до финал :tooth:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...