Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Анкета за компютърната техника


N.Grigorov

Recommended Posts

Здравейте колеги, аз съм студент в Икономически университет - Варна. В момента провеждам кратко проучване на тема Компютърна техника, което е изцяло с образователна цел и ще съм ви изключително благодарен, ако отделите 2 минути, за да попълните анкетата. Крайният срок за попълване е 14.04.2013г.

Линк към анкетата: http://www.ehac-cluster.com/iwr.asp?project=LAPTOP/PC

Благодаря ви предварително за отделеното време и за съпричастността.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Готов си.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, аз съм студент в Икономически университет - Варна. В момента провеждам кратко проучване на тема Компютърна техника, което е изцяло с образователна цел и ще съм ви изключително благодарен, ако отделите 2 минути, за да попълните анкетата.

Интересно защо над 40 души от свое име сте напускали в над 50 форума (цифрата може и да е по-голяма) въпросната уж "образователна" анкета.

Не се е раждала, няма сега и няма и да има анкета с образователна цел, в която да се споменават марки и продукти на съответната марка.

НЯМА!

Подчертавам го, за да не се обърка някой.

Въпросите относно рекламите и къде сме ги забелязали пък изобщо не искам да го коментирам.

Другата седмица (или по-другата) идвам по работа във Варна и ще ми е интересно (на мен...а дали и на Вас също?!?!) да се запозная с преподавателите ви в тази дисциплина и желанието ми е да видя точното изследване за какво ви е.

Тази информация би трябвало да е публична и да не Ви притеснява.

Всъщност ще взема с мен и началника на регионалния инспекторат във Варна към Министерство на образованието, за да не си мислите, че просто си говоря ей така.

Става ли?!?!

пп. Много не обичам да ме взимат за канарче, честно...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове