Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Петък 29.11


koksibg

Recommended Posts

Не знам какво и що, но лично аз съм от поръчалите доста от нещата които в първите няколко минути написаха разпродадено и то съвсем случайно , без да съм го целял или преследвал умишлено, така че неуспялите , не мисля че и да плюете ще промените нещо. От този сайт и друг път са купували доста приятели и са доста коректни и точни !

Колкото до маркетинга, да Ви кажа честно аз не съм специалист, ама този форум съществува пак благодарение на подобен тип маркетинг от страна на Епъл и гуруто в областта Джобс !

Нека един потребител на този форум ми каже , че не разгледал днес този сайт и тогава ми говорете за маркетинг и продажби ;)

Редактирано от kawabiker
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ти да не работиш там, бре, Аз лично съм отвратен от тия, без да навлизам в подробности, отивам с парите си, да, мога да си позволя не един а три iPhone-на, и се започва едно мрънкане......сега нямаме налични, ще оставиш капаро и т.н......аз като по-прост си купувам Епъл продуктите от ebay вече и то от един същи човек в Щатите, Елиъна ми е от него, 5S- ами го продаде на 700 US, gold, ФО, тези са идиоти, без извинение го казвам, не знаят как да ти вземат парите, търговията вече не е като едно време, да прецакаш някой и вече си голям търговец.......лично мнение.....

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не бе брат, познаваш ме, не бих написал нещо ако не е така за мен. Снощи чух по телевизора , че ще има хладилници и печки , жената вика да купя и аз се регнах и сутринта като ставах за работа видях мейла с нещата , даже не видях отначало айпада , чак на финала го мернах и така .

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

... Нека един потребител на този форум ми каже , че не разгледал днес този сайт и тогава ми говорете за маркетинг и продажби ;)

Е, вече имаш един, моя милост. Пиша без заяждане или сарказъм, но просто съм убеден, че няма нищо за мен там и поради тази причина не виждам и смисъл да губя време.

Друг е въпроса за нивото и сериозността на е-търговията в България. Аз не се доверявам на този етап на никого, който е базиран в страната (причина номер две).

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ха, искаш адрес и отиваш на място, всеки е-магазин си има офис, иначе риск губи, риск печели.....

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Шмекерия или не имаше неща които наистина бяха намалени доста, аз лично си взех един лоджитек презентер който навсякъде е по 90лв а го взех за 39 и едно ПС, за коректност ще видим като ги получа....

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Българина като цяло винаги търси евтинкото, пък дали е сигурно не му пука.

След като с дадена стока срещне трудност със сервизиране, признаване на гаранция, доказване на покупка откъм правната страна и т.н., тогава се впуска по форуми и паланки да се оплаква от некоректност и да търси поредната далавера, този път в посока "Да преборя мръсните капиталисти и далавераджии за да ми признаят гаранцията/дефекта и да ми сменят стоката с нова".

В допълнение на горното ще кажа, че българина като цяло е и неграмотен и не знае, че за да си търси впоследствие правата, първо трябва подробно да се е запознал с договорните отношения, които му предлага търговеца.

Има си Закон за електронната търговия, в който много ясно са описани задължителните реквизити, които търговеца трябва по недвусмислен начин и на видно място да покаже и да запознае потребителя с това кой е той, къде му е сервиза, какво включва гаранцията, как се предявява същата, регистриран ли е търговеца по ЗДДС, цената в магазина крайна ли е или не включва ДДС, доставка и т.н.

Най-малкото всички имаме за пример и Apple, че дори и Google, които непрекъснато си едитват общите условия и ние сме задължени да четем и да се съгласяваме, ако ще ползваме услугите/стоките им.

Спирам до тук.

Поради гореизброените причини за мен дискутирания сайт е много далеч от истината и не ми предлага информацията, която искам, за да бъда спокоен за покупките си и правата ми.

Евтино?!?!

Да, но не на всяка цена.

Аз лично предпочитам да си платя по-скъпата цена, но да съм гарантиран, че за времето на гаранцията няма да имам проблеми от всякакво естество и (доколкото може) ще се чувствам спокоен за похарчените от мен (не малко) пари. :smile:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Така е всеки си решава и има глава на раменете, чете тук http://info.emag.bg/...iya-na-produkta и ако не му харесва не купува.

Въпроса е друг, че всички плюят по интернет, че имало малко неща които са намалени много и били свършили още сутринта?! Аз не мога да разбера ако има 100-200-300 бройки а има наредени хиляди рефрешващи хора естествено че ще свърши за няколко секунди колкото и да са били , ама българина като не се вреди трябва да плюе или да бъде негативен...

Редактирано от profusion
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Първият Black Friday в България, представен онлайн от eMAG.bg, записа някои изключителни постижения за българската електронна търговия.

На старта на събитието 45 000 души присъстваха онлайн на eMAG.bg. Това е повече от населението на няколко областни града в България.

Общо по време на Black Friday имаше над 1 200 000 посещения на eMAG.bg, резултатът от които бяха над 52 000 закупени продукта. Стойността им надхвърли 3 500 000 евро. Общите отстъпки, предоставени на купувачите, възлязоха на над 2 000 000 евро само за един ден.

eMAG представи най-евтиния таблет в Европа на цена от 48 лева – той беше разпродаден само за 5 минути.

Сред бестселърите бяха смартфон за 99 лева, като цялото налично количество от 1000 броя беше продадено, и 32-инчов LED телевизор за 299.99 лева, който също беше изкупен за минути. Клиентите се интересуваха и от покупки за дома си – над 18 000 електроуреда бяха продадени по време на Black Friday.

Най-скъпият продукт беше на цена над 10 000 евро. Собственикът му ще се наслаждава на нов 4K телевизор с голям екран.

Клиентите пазаруваха и в движение, като над 200 000 посещения бяха регистрирани от мобилни устройства. Мобилните купувачи поставиха още един рекорд – покупките им надхвърлиха 250 000 евро, което е рекорд за българската онлайн търговия.

През цялото събитие eMAG.bg функционираше като в нормален ден, и купувачите не изпитаха трудности въпреки огромния трафик. Това беше осигурено от инвестицията от 500 000 евро в сървъри, подготвена от eMAG специално за Black Friday. Общата процесорна мощ на сървърите се равняваше на тази на 3 000 обикновени компютъра.

eMAG е фокусиран върху доставката на всички поръчки до клиентите във възможно най-кратък срок. Всички продукти ще бъдат доставени в периода 02.12 – 07.12, независимо от големия им обем и сериозните разстояния.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Сега гледам, че утре сутрин отново ще има големи намаления в emag, но не казват на какво точно.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето ваучер за 10% отстъпка при следваща покупка и 10% на по-залежалите продукти в момента.

Sent from my iBrain using iFingers

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето е това, но зависи и човек какво търси. Тук имаше една много интересна тема за кафето и в частност за кафемашините, та в тоя ред на мисли -45% отстъпка на Bosch Tassimo си заслужава.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...