Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Рекламационни претенции за iPhone към Мтел


Иван Шопов

Recommended Posts

Публикувано (редактирано)

Виждам, че темата се радва на някакъв интерес и това ме радва. В другият iphone форум се обади човек, който е подведен по близка схема, но там след като са му приели апарата са заявили, че (цитирам) "Господине , вашия апарат не подлежи на гаранционно обслужване от наша страна проди факта , че има следи от удари и ЗАБЕЛЕЖЕТЕ и апарата ви няма сензор -датчик за влагата.".

Предложих му да ми остави телефон, на който да се свържа с него и да му обясня какво да направи, но все още не го е направил.

Гледам, че и репутацията ми расте. Много моля, не добавяйте повече плюсове - 6 години се състезавах с №56 и така ми допада. :smile:

P.S. Някой вече ме "ковна" и съм на 57. Проблем... :)

Редактирано от Иван Шопов
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 108
  • Created
  • Последен отговор

Топ автори в тази тема

  • Иван Шопов

    41

  • Alxx®

    14

  • mirror

    10

  • dessyteneva

    6

Айде махнах си +а и пак си на 56 :D Eвалата за всичко направено дотук и очакваме видеото с цирка.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Такам...

Нови разговори с "Мтел" от отдел "Обслужване на клиенти", през "Технически отдел" до "Жалби".

След нови изгубени 3 часа, отдел "Жалби" ме препрати към "който си поискам" за да установи той дали те нарушават законодателството на България или не. Преди това любезно ми обясниха (няколко пъти), че Apple по цял свят заменяли апаратите с каквито те решат. Да де, ама аз с Apple нямам взаимоотношения, но както аз, така и "Мтел" сме подвластни на българското законодателство.

Както и да е - госпожата не била техническо лице, не я интересувало какво казва Apple, по света било същото и прочее глупости.

Попитах дали с жалбата да предоставя и телефона в офиса на "Мтел" (освен новата жалба към КЗП, която сега ще напиша) за да нямат утре претенции към мен, но тя отказа да отговори. Да постъпя както намеря за добре. Ами, хубаво - то така или иначе това правя през целият си съзнателен живот, та си мисля, че нямам нужда от нечие разрешение, но все пак и благодаря за позволението.

Преди 2 часа пуснах сигнал към Нова телевизия, bTV и "Господари на ефира". Ако имат желание - ще им съдействам.

Днес ще добавя две статии в блога си - първата за правата на потребителите, а втората - с описание на случая. След това ще добавя и видеоклиповете (в момента youtube замазва лицата на заснетите - съвет от адвокат).

Новият апарат работи чудесно впрочем, но аз лично разграничавам принципи от примиренчество.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам пусната тема с проблем с гаранционен телефон от МТел, така че давай до край докато постигнеш твоето. Доста нерви ще изхабиш да знаеш, но накрая удовлетворението ще е твое!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Нерви имам в изобилие и досега нямам загубена "битка" с "Мтел","Глобул" и "Виваком".

Нямам достатъчното време в момента вместо да се грижа за бизнеса си да тичам до КЗП, офиси на "Мтел", "Булграм" и прочее. Ще видим, ако от телевизиите откликнат и моралното удовлетворение ще ми е ок.

Както обещах, добавих статия за правата на потребителите.

Разбира се, тя обхваща само най-важните аспекти, а отдолу под нея ще намерите и полезни линкове към "Закона за защита на потребителите" и "Комисията за защита на потребителите".

Надявам се да е в помощ!

Свързах се с Мариан, за когото споменах.

Довечера ще провери протокола си за приемане на апарата и ако там не са описани "следи от удар" и "апаратът е отварян" някак си ми се струва, че ще последва нова жалба.:)

Такам...

От вчера (19.06.2014г.) има внесена жалба в "Мтел" срещу замяната, техническия отдел и арогантната госпожа Шипкова от отдел "Жалби".

Тъй като времето е кът, днес няма да смогна с новата жалба в КЗП, но в понеделник е на дневен ред.

До края на деня ще се постарая да напиша статия в блога, описвайки цялото събитие и да добавя във видеогалерията ми записа от фирма "Булграм", разделен на 2 части.

Готова е статията за цялата случка.

Най-общо тя повтаря разказа ми дотук, но са добавени подробности, документи и полезни линкове.

Най-долу са линковете към клиповете от посещението ми в офиса на "Булграм". Умишлено разделих целият запис на две, за да е по-лесен за обработка и гледане. Във всеки един от тях има препратка към другия.

Сега ще ги публикувам и във Facebook, Twitter и Google+, като естествено ще ги спонсорирам за да достигнат до повече хора.

А на Вас пожелавам приятно гледане и ще очаквам отзиви, като разбира се ще бъда благодарен ако споделите статията и клиповете с максимум хора.

Благодаря!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не се чува на видеозаписа :crying: .

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (редактирано)

Увеличи до край колоните. При мен се чува, макар и на моменти да е слабо.

Мога да увелича още звука, но ще се увеличат и страничните шумове.

Edit: Някой пак ми перна +1. Моля да си остане на 56.:)

Редактирано от Иван Шопов
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Божичко, какви нагли безхаберници работят в "оторизиран сервиз на Мтел"!! Гледам клиповете и останах без думи от безочието и тоталната неинформираност на тези служители.

"Начи ако ползвахте някой нормален телефон, който позволява можехме да направим пълна диагностика на всичко ама тва е Епъл."

WHAT THE FUCK?!

Оставам с впечатление, че тези момчета хич не им се занимава с айфони. Изказванията им ги представят, като онези озлобени момченца, които по цял ден стоят по блоговете да обясняват на хората защо Епъл са гадна компания и защо никой не трябва да ползва айфон.

Само да допълня като информация, всеки, който си плати $99 за iOS Developer Account има достъп до конфигурационни профили, които логват Wi-Fi, 3G/4G и куп други функционалности.

Смятам, че сервиз, който таксува 180 лева за нещо, което трябва да е безплатно, може да си позволи да плаща 100 долара на година, за да предоставя на клиентите си обслужването, което им се полага.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ванка, махнах две мои харесвания и пак си на 56.

Младежи и девойки, НЕ лайкавйте постовете на Иван по негово желание и молба.

Нека репутацията му си остане с номер 56!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съдействието.

2 пъти пиша на "Господари на ефира", на bTV,StandartNews,24часа и прочее, но още няма отклик. Ако желаете - споделяйте да видят повече хора, а ако някой може да удари едно рамо (или шут) в някоя по-сериозна медия - добре дошло. Не се притеснявам да застана с името си зад целия цирк.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Браво,защо нямах и малка част.от упоритоста и хъса с който действаш ! :10x:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Писах на мейла на Господари, но там ми се струва, че не отразяват много-много писмата.

По принцип имам близък човек, който е на висок пост в една Варненска телевизия, но като знам колко доволен е от Ментел и от колко години са им клиенти, едва ли ще се съгласи да кооперира за репортаж.

Опита ли да се обадиш на телефоните на репортажния екип?

http://gospodari.com/?go=contacts

На писмото могат да не отговорят, но по телефона ще е по-трудно. ;)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Господари на ефира са смешници! Няма да тръгнат срещу МТЕЛ ей така. Пиши на Алфа и Скат, там ще имаш по-голям успех.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Звънях вчера и днес на обявените телефони, но никой не вдигна.

Алфа и СКАТ? Чак толкова не съм се ядосал, че да си загърбя принципите и да отида там.:)

Жалбата към КЗП относно самите "Мтел" е готова и чака само да дойде понеделник за да бъде внесена.

Хайде да се посмеем с още нещо.

В протокола за замяна, в който има моите имена и поръчка, най-отдолу е записано „Повреда според клиента: Дисплей,осветление/светла рамла от осветлението на дисплея”.

Как ли ще се оправдаят и какво ще измислят, след като подобни претенции никога не съм имал?

Написали са "смяна на контрол модула", с което вероятно ще се опитат да убедят проверяващите органи, че апаратът е ремонтиран. Да, ама не - в протокола за приемане са описани детайли като "охлузвания и наранявания от страничната лайсна", та няма как апаратът да бъде същия.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Днес, 23.06.2014г. внесох жалба в КЗП срещу "Мтел".

Описах подробно ситуацията, както и неоспоримите доказателства, че телефонът ми не е чисто нов.

Нещо повече - добавих и термина "контрол модул", който практически не съществува.

Но дори и да имаше "такова животно" няма как едновременно да са ми заменили апарата с нов (друг) и в същото време да са сменили "контрол модула" на моя и да са ми го върнали. Ако това беше станало, щяха да са ми връчили 2 апарата.

Дотук срещам страхотно разбиране от страна на КЗП (но не и на медиите), като обещаха да ме държат в течение на развитието.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Как да пуснат негативна новина за Мтел като ще им заминат преференциалните условия? ;)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (редактирано)

Току що говорих с *88 и попитах защо нямам смс, че жалбата се разглежда.

Оказа се, че от вчера имало писмен отговор и трябва да посетя техен офис за да го получа.

Довечера след работа ще го направя и щи Ви уведомя какво следва - трета жалба към КЗП или "О,чудо!" - сагата е приключила.

Така.... Явно сагата продължава.

Получих отговор на жалбата си, като естествено трябваше да посетя офис на Мтел. Когато дойде време за сметки, те се изпращат на адреса, но отговор на жалба - разбир се, че килентът има време за губене и може да се поразходи.

Накратко, в него г-жа Врабчева (Началник отдел "Жалби") ми пише неща, които или нямат общо с темата на жалбата или са наказуеми.

Освен, че обяснява очевадни неща, за които нямам претенция (като окомплектовка на апарата, гаранционен срок и т.н.), тя заявява, че устройството се предоставя от производителя и той е отговорен за това.

Уверяват ме, че много ценят партньорството ни и затова ми правят страхотен жест - отстъпка от 4 вноски по 36лв или общо 144лв по лизинговия договор.

Обадих се на *88 и помолих да разговарям с г-жа Врабчева, защото в отговора и има явни неистини и несоъбразяване с действащото законодателство. След 2 минути чакане любезно ми обясниха, че няма шанс да говоря с нея (причините са неизвестни,питах), но ме прехвърлиха на "групов отговорник", който е на по-нисшо ниво от г-жа Врабчева. Въпреки, че смятах това за излишно, обясних на любезния (и честен!) господин цялата история. Поисках да разговарям със служител на по-високо ниво, но ми бе отказано.

Спомена ми, че КЗП им "били разрешили да заменят рекламационните апарати с рециклирани"! Поисках писмен документ, но естествено ме посъветва да го изискам от КЗП. Факт е, че младежът беше честен и сам нарече апаратите "рециклирани".

Пожелах да анулират "жеста с отстъпките", защото не е желан от мен, не е разискван и т.н. Обясних му, че досега съм пръснал 2 пъти повече пари за да стигне историята до повече хора и хич не ме е грижа за тези 140-150лв. Не можело, имал съм бил официален отговор с тези отстъпки и вече не можело да се анулират. Стига бре, договора ни се видоизменя едностранно? Хммм...

Обеща ми, че до 3 работни дни ще получа обаждане от незнайно кой в Мтел с тяхно официално и крайно становище, включая оплакването ми от отношението на техните колеги и празнословният отговор на г-жа Врабчева. След молба от моя страна ми го изпрати и писмено на смс.

Посъветва ме да не пускам нова жалба до Мтел преди да получа отговора, защото вероятно той щял да реши проблема (а дано, ама надали).

Така или иначе в понеделник следва третата ми жалба в КЗП и втора срещу "Мтел", в която ще посоча твърдението за разрешение за замяна с рециклирани апарати (и то от тях самите, а КЗП не може да променя или противоречи на Закона за защита на потребителите). До сряда трябва да получа обаждане от "Мтел" и ще Ви информирам какво сме разговаряли.

Ако продължат с шикалкавенията и прехвърлянето на топката, ще заведа и дело срещу "Мтел".

И за да не съм празнословен ето и копие на официалният отговор от г-жа Врабчева.

P.S. Моля оправете ми репутацията. :smile:

Редактирано от Иван Шопов
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добре че е отговорила на жалбата писменно но очевадно че не е писала сама а ползва образец.

Визирам началото на 3 абзац

"Бих искал да отбележа....." Говори от мъжки род а е дама.

Много непрофесионално от висш служител.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Това забелязах и аз - ясно е,че няма сама да си пише отговорите,но поне малко съобразителност...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Днес получих обещаното обаждане, че даже и два пъти. Любезната г-жа Снежана Димитрова прояви съчуствие, че няма да може да съдейства, защото това (отговорът на г-жа Врабчева) било тяхното официално становище. Ускрено се учуди защо не съм предявил претенции към Apple, защото според "Мтел" те били отговорни. Е, цитирах и чл. 112,113 и 114 от "Закона за защита на потребителите" и попитах къде пише "производител". За час без две минути телефонен разговор не стигнахме до нищо повече.

Отговорът на г-жа Врабчева не бил конкретен по жалбата? Ами, пуснете нова!

Законът се бил нарушавал? Ами изчакайте КЗП!

И какво ли още не всъщност - нямам намерение да предавам цял час разговор.

Днес разбрах името на господина от КЗП, който би следвало да работи по моята жалба, а утре ще отида и входирам нова (срещу "Мтел" и отказа им), като ще изискам да говоря с него.

Много учудено ме попита г-жа Димитрова какво още искам, щом имам нов/рециклиран апарат. Както обясних на любезната госпожа днес - нещата не опират до пари, а до принципи. Дотук сметката показва над 200лв изхарчени за да популяризирам цялата история и да има по-малко засегнати, защото както тя спомена "това е нашата практика".

Е, няма да ми стигнат финансите за да направя рекламна акция като тяхната, но докъдето успея да устискам, няма да спра.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Лошото само е, че много, да не казвам повечето медии са на тяхната хранилка. Иначе отдавна да са отсвирени. Практика им е, след като очевидно няма държава. Пардон, има, ама не за всеки.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Преди час говорих със служителите на КЗП.

По неофициална информация имам пълни основания за предявената рекламация и "Мтел" са в абсолютно нарушение. Спорно е дали ще се предяват претенции към фирма "Булграм" конкретно от КЗП, но ми обещаха да сезират подходящите органи.

Имам препоръка и от тях да заведа дело след като приключи проверката им (срока за това е до 20.07.2014г.).

Най-приятната новина е, че вариантите са два:

- "Мтел" удовлетворява претенцията ми и получава актове (ако нямаме взаимно съгласие, което надали ще се случи)

- "Мтел" не удовлетворява претенциите ми и получава актове

Ако всичко това се окаже вярно, майната им на претенциите ми. Актовете излизат по-скъпо, а и остава официална информация за некоректното отношение.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Днес внесох официално поредното допълнение към жалбата в КЗП (копие от отговора на Мтел и разяснение с какво нарушават закона).

Делото ще изчака отговора на КЗП по съвет от юрист. Ако отговорът е отрицателен за мен, ще го приложа към делото. Ако е положителен може и да не се стигне до дело.

Остават 13 (фатални) дни до изтичане на 30-дневния срок за разглеждане на жалбата ми в КЗП.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Вчера добавих случай и във форума на Мтел. Първоначално изтриха препратката към блога ми, въпреки че там има сканирани всички документи. Принудиха ме да copy-paste-на цялата история.

След това модерираха поста ми, в който се съгласих, че като служители на "Мтел" са в твърде неизгодна ситуация да коментират и очаквам всеки момент да изтрият акаунта ми или да ме баннат.

Моля за съдействие от Ваша страна. Напишете Вашето мнение в ТАЗИ ТЕМА или натиснете бутона за "Благодарност" в постовете. Забележете, че постовете са няколко, тъй като има ограничение за броя символи, а "Благодарност" може да се добави във всеки един от тях.

Така като гледам само един човек е натиснал "Благодарност" и вече съм в топа им. :D

Предполагам, че не им благодарят често и се чудя дали ще посегнат на топ акаунта (просто от любопитство).

Относно ситуацията - КЗП ще има нужда от още малко време, увериха ме, че работят, но вероятно ще има актове и обединяване на моята жалба с други подобни. За групови нарушения и жалби - групово наказание.

Умрях от смях...

Вчера ми модерираха коментара, заключиха темата, а след като 3 пъти поисках отговор "Защо?" и не възприех предупреждението за бан, вече е отключена.

За сметка на това "Благодарностите" изчезнаха като опция - вчера само в моята тема, а днес - навсякъде.

Басси... Колко малко трябвало за да се промени един форум, а програмистите обясняват, че е сложно и скъпо. :tooth:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.



Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...