dessyteneva Публикувано Септември 19, 2018 Публикувано Септември 19, 2018 На есенното събитие на Apple не видяхме наследникът на HomePod, за който се говореше, но компанията направи подобрение на софтуера в понеделник, което дава възможност да се търсят говорителите с помощта на Find My iPhone, да се провеждат телефонни разговори и да се задават няколко таймера. Как обаче се конкурира HomePod с останалите подоби устройства на пазара? Отговор на този въпрос дава статистиката на CIRP, според която говорителите на Apple имат 6% пазарен дял към момента, а едва 2% от клиентите на компанията са си купили такива. Самата индустрия се насочва към по-малките и по-евтини варианти, а Echo Dot представлява повече от половината база на Amazon, докато Home mini има 40% от тази на Google. Естествено както Google, така и Amazon продават повече говорители от Apple, като насърчават клиентите си да купуват повече от едно устройство. Всъщност над една трета от собствениците на смарт високоговорители, вече притежават повече от един такъв. Другото домашно устройство на Apple – Apple TV, вече е при една трета от клиентите на компанията, които са избрали да ползват нейната екосистема, вместо вариантите на конкурентите. Ще бъде интересно да видим дали Apple ще спечели повече пазарен дял със своя първи интелигентен високоговорител, или ще трябва да пусне неговия по-евтин вариант, за да се пребори с конкуренцията. 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.