gorgior Публикувано Август 8, 2019 Сподели Публикувано Август 8, 2019 Аpple въвеждат ново изискване, което ще затрудни процеса на подмяна на батериите в iPhone. Компанията иска купуването и ремонта на този компонент на смартфоните да става единствено в мaгазините им. В случай, че не го правите в Apple Genius центровете или оторизираните партньори на Apple ще видите нотификация на екрана. Съобщението ще се покаже в "Settings>Battery" в секцията "Battery Health" и така ще ви информира, ако опитате да подмените сами батерията. Конкретният текст е "Important Battery Message, Unable to verify this iPhone has a genuine Apple battery. Health information not available for this battery", съобщава TheVerge. Така компанията иска да ограничи бизнеса с батерии от трети страни за iPhone, но също така да има по-голям контрол над хардуера, който се използва от смартфоните. Така се гарантира оптимално качество и покриване на всички стандарти за безопасност. В момента засегнати са iPhone XS, iPhone XS Max и iPhone XR. Дори да подмените оригинална батерия от едно iOS устройство на друго ще продължите да виждате съобщението, ако ремонта не е извършен от човек одобрен от Apple. Компанията заключва батериите си и ще показва "Service" нотификацията всеки път, когато опитате да ги подмените на друго място. Единственият вариант да си спестите съобщението е да платите на оторизиран специалист от Apple Genius да извърши цялата процедура вместо вас. Автор: Kmar Източник: digital.bg Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
gorgior Публикувано Август 8, 2019 Автор Сподели Публикувано Август 8, 2019 1 Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
gorgior Публикувано Август 15, 2019 Автор Сподели Публикувано Август 15, 2019 Цитат Ние приемаме безопасността на нашите клиенти много сериозно и искаме да сме сигурни, че всяка подмяна на батерията е извършена правилно. В момента в Съединените щати има повече от 1800 оторизирани сервизни центрове на Apple, така че нашите клиенти имат още по-удобен достъп до качествени ремонти. От миналата година започнахме да уведомяваме клиентите, ако не успеем да проверим, че новата оригинална батерия е инсталирана от сертифициран техник. Тази информация има за цел да защити нашите клиенти от повредени, дефектни или използвани батерии, които биха могли да доведат до проблеми с безопасността или производителността. Това известие не засяга използването на телефона след неоторизиран ремонт. Това е обяснението на Епъл когато потребители са я обвинили, че специално усложнява ремонтите на iPhone за да ги принуди да заплащат и за услугата смяна на батерията. В допълнение към новото известие, потребителите, които са сменили батерията на неофициално, не могат да следят състоянието на батерията. Можете да активирате тази функция и да премахнете известието само в оторизиран сервизен център. [9to5Mac] Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.