gorgior Публикувано Октомври 26, 2019 Сподели Публикувано Октомври 26, 2019 Напоследък Apple има доста проблеми със софтуерните си ъпдейти. След като дълги години компанията беше пример за качествен софтуер, сега това не е така. Дебютът на iOS 13 беше съпътстван с много проблеми, които дори наложиха Apple да ускори пускането на iOS 13.1 в рамките на дни след това. Проблемите са доста и при macOS. Новата macOS Catalina също предизвика недоволството на потребителите с бъгове, които започват още от инсталирането на софтуера. Бившият инженер на Apple Дейвид Шайер обяви, защото се случва всичко това, съобщава BGR. Оказва се, че има две основни причини. Първата е т.нар. регресия. Когато някой инженер „счупи“ работеща функция, то той трябва да я оправи. Но, ако същият бъг съществува в предишни версии на софтуера, то тогава вече не е нов проблем и никой не търси откъде е произлязъл. Това означава, че се губи време в освобождаване на инженери, които да оправят проблема. А понякога изобщо не се оправят бъгове, твърди Шайер. Другата причина е, че в момента Apple е по-голяма и натоварена от всякога. Тя има много клиенти, много очаквания и изисквания. Самите софтуерни продукти също са все по-сложни с милиони редове код, които трябва да се пускат бързо и до всички потребители. Така проблемите се проявяват масово, вместо само за по-малки групи, казва Шайер. Автор: Милен Тончев Източник: digital.bg Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.