gorgior Публикувано Ноември 22, 2019 Сподели Публикувано Ноември 22, 2019 През септември Комитетът на Камарата на представителите по съдебните въпроси на САЩ изпрати на Apple писмо с въпроси за политиката на компанията по отношение на поставянето на приложения в App Store, ремонта на устройствата и много други. Сега Apple отговаря на правителствените въпроси като част от антитръстовото разследване. На въпроса за общия доход от ремонтни услуги от 2009 г. насам, представители на Apple казаха, че разходите за предоставяне на ремонтни услуги надвишават приходите, получени от ремонти през този период. Уеб браузърите на трети страни на iOS устройства трябва да използват специалната инфраструктура WebKit поради опасенията за поверителност и сигурност на потребителите. Така компанията отговори на въпроса защо приложенията на трети страни не могат да бъдат инсталирани по подразбиране на iOS устройства. Освен това Apple обясни предварителната инсталация на приложението Maps с това, че инвестира милиарди долари в собствената си картова услуга. Apple препоръчва да се ремонтира фирмената техника само в оторизирани сервизни центров от съображения за сигурност. Цитат „Оригиналните части, произведени от Apple, са внимателно проверени и тествани, за да отговарят на всички стандарти за качество на компанията. Ако клиент поиска ремонт на своето устройство, е много важно услугата да се извършва в съответствие с всички правила от сертифициран специалист, преминал всички необходими програми за обучение на Apple. В противен случай не можем да гарантираме, че всички изисквания за безопасност ще бъдат спазени и устройството ще запази първоначалната си функционалност “, обясни Apple. Източник: U.S. House Judiciary Committee Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
gorgior Публикувано Ноември 22, 2019 Автор Сподели Публикувано Ноември 22, 2019 Apple подвежда всички. Компанията печели милиарди долари, като държи монопол в ремонта на собствените си устройства Журналисти и активисти нарекоха изявлениетo на Apple, че ремонтът на фирмена техника е загуба за компанията абсурдно и подвеждащо. Apple винаги е твърдяла, че контролира процеса на ремонт поради съображения за безопасност и надеждност. Някои хора обаче твърдят, че Apple умишлено не позволява да се ремонтират устройства в по-евтини сервизни центрове, за да се принудят потребителите да посещават магазините на компанията. След публикуването на това изявление много журналисти изразиха несъгласие с Apple, тъй като компанията изкарва пари за платени (извън гаранционни) ремонти и за услугата AppleCare +. Журналистът Матью Голт от Motherboard заяви, че Apple заблуждава Конгреса. Според него компанията умишлено е дала неясен отговор. През годините на Apple се налагаше да изпълнява много различни сервизни програми за дефектни продукти. Например, тя трябваше да сменя клавиатури и дисплеи на MacBook Pro безплатно между 2016 и 2019 година. Въпреки това Голт е уверен, че Apple не трябва да отчита разходите за този вид услуги (които всъщност са по вина на компанията), както и гаранционните ремонти в допълнение към разходите за негаранционни такива. Мнението на Голт беше подкрепено от изпълнителния директор на Repair.org Гай Гордън-Бърн и активиста Нейтън Проктър. Те са сигурни, че Apple има монопол по отношение на ремонта на своите джаджи и просто въвежда потребителите в заблуждение. Цитат " Ние заменихме стотици батерии и дисплей..." Ремонта на тези устройства да не е ракетостроене - каза Гордън Бърн. Заслужава да се отбележи, че Apple два пъти пусна актуализации за iOS, след което сензорните дисплеи на iPhone, инсталирани в неоторизирани сервизи спряха да работят. Самата Apple все още не е коментирала изявленията на журналистите. Източник: 9to5Mac Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.