gorgior Публикувано Март 5, 2020 Сподели Публикувано Март 5, 2020 Apple предупреди техническата поддръжка в своите магазини за търговия на дребно, че има недостиг на iPhone за замяна на повредени устройства под гаранция. Това се съобщава от Bloomberg. Според Bloomberg подмяната на силно повреден iPhone с ново устройство ще се извърши в рамките на две до четири седмици. Обикновено джаджата се сменя с нова в рамките на седмица. Служителите на Apple Store бяха информирани, че могат да изпращат на клиентите нови устройства по пощата и да предоставят временни iPhone за употреба. Компанията не предостави на служителите конкретна информация за причината за недостига, но вероятността от ограничения в доставките се дължи на забавяне на производството, причинено от коронавирус. Търговците на дребно също казаха на Bloomberg, че има недостиг на отделни компоненти за ремонт на джаджи. Източник: Bloomberg Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.