Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Recommended Posts

Публикувано

Привет на всички!

Искам да искажа разочарованието си от "Александър сервиз".

Накрато ще разкажа за какво става дума.Купих си телефона(2G 16GB) преди около половин година.Първите 3 месеца не съм имал никакви проблеми с телефона.Един ден ми се наложи да използвам камерата,но тя показваше много странни цветове(предполагам се досещате за какво става дума).И така след ровене из темите разбрах,че сервиза е решението.Лично "Aveliky" ме прие,разбра за проблема и отвори телефона пред мен.Още с отварянето на телефона тъча заби и не реагираше на докосване,след малко от самосебе си тръгна.Смени камерата,но проблема си остана и ми каза,че най-вероятно проблема е в платката.Сглоби ми телефона,като при сглобяването тъча пак заби,но след почукване по алуминиевия капак той тръгна.За период около месец и половин тъча ми езабивал не повече от два пъти,докато един ден тъча заби и обичайното решение не даде резултат.Отново в сервиза оставих телефона и зачках да дойде моя ред.Един ден ми се обадиха и ми казаха,че дисплея ми е за смяна и ще ми струва 300лв.Сами рзбирате,че не си заслужава 300лв. за ремонт на 2G(макар че за един момент бях решил да ги дам).Взех си телефона и в един друг форум попаднах на обява в която се предлагаше дисплей за 130лв.Обадих се на момчето обясних му за какво става дума, и той ми каза да му донеса телефона.Занесох му телефона,оставих му го и момчето след 1 час ми се обади и ми каза,че телефона ми е готов, дисплея е здрав и че проблема е бил в платката(не е сменявана никаква част по телефона)-цена 30лв.

Сега телефона работи,а пред мен остават няколко въпроса:

1Дали телефона изобщо е диагностициран.

2Ако е диагностициран....

Оставям изводите и отговорите на Вас!!

Аз направих своя извод.

Публикувано

Първо и основно: такава цена за какъвто и да е ремонт на 2G няма как да поискаме на когото и да е. Ние дори няма да я предложиме тази цена за 2G. При положение, че го е имало проблемът с тъча и след време е забил окончателно, явно след въпрос от Ваша страна за неработещ тъч сме казали ориентировъчна цена 200лв (150 тъч+дисплей+стъкло, 50лв работа) + проблема с камерата ще стане над 200. При това положение аз лично казвам на всеки клиент с подобен проблем, че е извънредно нерентабилно да се прави такъв скъп ремонт на 2G, който вече е и морално остарял, и неизбежно много амортизиран.

В крайна сметка постоянно си купувате телефони като войнишка каска, които няма как по някое време да не дадът някакъв проблем, а после "о-леле, Боже". За 2G частите са най-скъпи, а от там идва и обезмислянето на 90% от ремонтите.

Това за 30-те лева пак добре го обмисли... попитай твоя човек какво точно е направил и ни кажи истинската цена :tease3:

Следващият път най-добре първо ела да обсъдим проблемите ти на място, защото е очевидно, че кой чул-недочул започва да а*а някакви пълни глупости (и откровени лъжи) на длъж и на шир, а от това особен смисъл няма.

П.П.: Похвално е, че имаш фабрично отключен 2G ;) Това обяснява доста неща около 300-те и 30-те лева...

Публикувано

Здравейте!

Първо относно цената от 300лв.- вие ми се обадихте и ми казахте "дисплея е за смяна на 2G върви заедно с дигитайзера ще струва 300лв".Попитах ви това заедно с работата ли е и вие ми отговорихте ДА!Не сте съобщавали за никакви ориентировачни цени!Цената 300лв. беше твърда!

Второ-наистина Вие ми казахте,че ремонта не си заслужава и не е рентабилен,след което аз дойдох и си взех телефона!Дори след,като намерих обявата за дисплея с дигитайзер аз пак ви звъннах с идеята Вие да ми ремонтирате телефона и ви попитах колко ще струва подмяната.Вашия отговор беше приблизително-Ами трябва да видим часта дали ще стане,че има много (как да го кажа)"ментета".

Това ме накара да отида при това момче.

Трето-това за 30лв. е точно така!Дори момчето ми каза,че антената за Wi-Fi ми е "изкривена" да видя дали имам проблем(за сега имам връзка).Не казвам,че вие сте я изкривили,но пък и вие не ми казахте,че може да имам проблем.

Ще му се обадя и ще пиша какво точно е направил.

Аз бях при Вас на място,дори обсъждахме дали да си оставя телефона за части!

"Похвално е, че имаш фабрично отключен 2G :) Това обяснява доста неща около 300-те и 30-те лева..."

Това говори за слабост от Ваша страна "Гузен негонен бяга"!!Може да ми проверите правописа,сигурно съм сбъркал....

Няма безгрешни хора!!

Публикувано

Братле, сам можеш да си го смениш и за 5 стотинки!! Това, че хората искат пари за труда си не ги прави некоректни. Следващия акач по тези въпроси ако пропусне още един път факта, че не са го изтезавали да дава пари а точно обратното... Банана!

Публикувано

Човек пишеш пълни безмислици. Разгледай антената за WiFi и после казвай, че е изкривена. За 300-те лева си го измисляш, няма човек на който да му е казана такава цена за 2G. Като твоя телефон за части не купувам, за да казваш, че съм ти предлагал. Мисля, че знам какво целите ти и майсточето за което говориш. Има едно майсторче дето вършееше с ник installer. Ще го разбера и този път ще му излезе на носа.

Публикувано
Дори момчето ми каза,че антената за Wi-Fi ми е "изкривена"

Аз проявявам жив интерес, как се "криви" метално фолио, покрито със синтетичен материал и формовано в/у пластмасова рамка? Счупена рамка на антената звучи реално, ама изкривена :rolleyes:

Последното изречение на Aveliky показва истинската причина за съществуването на тази тема.

Публикувано

Първо искам да благодаря на всички, които се включиха с мнение по темата.

Второ, държа да отбележа, че моята цел не е да рекламирам друг сервиз или да влизам в безсмислени спорове, за да си уплътнявам свободното време (то не е много, повярвайте ми :smile: )

Трето, ако бяхте прочели наистина първия ми пост, щяхте да разберете, че не парите са основният въпрос, а това, че беше казано, че дисплеят е за смяна, когато вече е очевидно, че не е така.

Много правилно е казал The Shaman, че е ОК да искаш пари за труда си.... но в този ред на мисли.... аз мисля, че е ОК и това всеки да може да си изкаже мнението по даден въпрос (било то положително или отрицателно) без останалите да "скочат на бой" ;)

Аз лично наистина останах разочарован от сервиза, нека да повторя за неразбралите - НЕ ЗАРАДИ ИСКАНАТА СУМА - а заради качеството на "услугата".

Лека вечер от мен :smiley-face:

Публикувано

Прав си, правото на мнение е неоспоримо. Само че е редно да е аргументирано като хората, за да е изказване на мнение, не просто плюене по някого!

Публикувано

Напълно съм съгласен! Ако не съм се изразил и аргументирал достатъчно ясно, моля да бъда извинен :smiley-face:

Надявам се предният ми пост да е разсеял всички съмнения относно целта на темата и моето виждане по въпроса. :smile:

Публикувано

Ок. В този дух, аз ще кажа обратното:

Преди месец, телефонът ми беше на сол от изпускане(моделът е в профила ми). Aveliky лично го оправи за 40 мин. и то на доста приемлива цена, като извършеният ремонт съответно е с гаранция. Какво повече? Имай предвид, че въпреки факта че съм в екипа - в сервиза съм просто клиент. Не се занимавам с хардуер и не разбирам, Aveliky съм го виждал няколко пъти, всичко на всичко( не сме стари познати).

Ето - контра на твоя отзив.

Публикувано

Аз не говоря за рекламиране на други сервизи, а за интрига. Човека при който си ходил е склонен да плати от неговия джоб за да навреди на моя сервиз. След като твърдиш, че съм ти казал, че ти е заминал дисплея, значи е заминал. За да го кажа съм го тествал. След като си го занесъл при по-горе опоменатия майстор и си казал, че в моя сервиз са ти казали, че е необходима смяна на дисплей, той се е заел да го прави. Той купува телефони втора ръка за части за по 20-30лв. Ако е успял да купи такъв със здрав дисплей то тогава не му пречи да го подмени и да ти каже, че не е от дисплея и да ти вземе само 30лв. за да те накара да останеш не доволен от мен а доволен от него. Такива случаи имам до сега и за това пиша какво точно се е случило и с теб. За другия майстор е по-добре да не спечели(дори да влезе вътре), но да ми навреди. И това с кривата антена е много смешно. Един добър майстор не би рискувал да го каже. И пак казвам, че до сега няма човек на който да съм му казал повече от 200лв. за смяна на дисплей за 2G.

Публикувано

Аз пък съм много доволен от сервиза и обслужването! Сашо закърпи капака на 3G-то ми без да ми вземе една стотинка и направи профилактика на телефона. Сега чакам и армаган да ми прати пак без да ми вземе и стотинка. С него сме се виждали всичко на всичко точно два пъти и аз както всеки посетил сервиза (както казва alxx)съм просто клиент.

Публикувано

Ето и моето мнение:

Не мислех да се изказвам, но тъй като гледам, че повечето изказвания са от "сини " и " зелени" колеги, реших, че е добре да изкажа мнението си като съвършено независим. Наложи ми се да потърся услугите на Aveliky защото се бях набутал с един iPhone 4 ФЗ и нямаше активиране . Обадих се по телефона в сервиза и попаднах на него лично и той ми каза да му го занеса веднага, щял да го оправи. След половин час , бях с джейлнат и активиран телефон и естествено много доволен! За което, му благодаря още веднъж!

Публикувано

Абе не е света вода... Много пие и яде, за две села...

Публикувано

Не обръщайте внимание на цвета ми!

Длъжен съм да защитя човек, от който съм доволен!

Два телефона съм пращал, удавени, които след дълга борба от страна на Сашо работят като пушка!!!

Единия даже се сдоби с чисто нов заден панел.

БЕЗПЛАТНО!!!

Призовавам всеки, който реши за в бъдеще да храни сервиза и в частност Сашо, да си помисли добре и да се откаже!

Темата смърди от където и да я погледнеш!!! :biggrin:

Публикувано

Колеги, недоволни клиенти винаги ще има. Сервиза работи от декември миналата година, тоест вече 11 месеца. Само трима недоволни и то за дребни неща. Не е никак зле :) Преди това имах 7 години сервиз за GSM-ми. Единственото което винаги ме е дразнило, когато си занеса телефона на ремонт(преди да отворя моя) е, че във всички сервизи един или двама майстори правят всички модели телефони. Не може от ляво да е отворил алкател а от дясно iPhone. Това всеедно да викнеш майстор вкъщи и да ти направи сам основен ремонт ВИК, плочки, шпакловка и мани адър... Колегите не го правят като мен за удоволствие, правят го за пари. Аз имам друг бизнес и не се храня от сервиза, тези които ме познават го знаят много добре. Точно за това направих форума а после и сервиза. Не искам да ми пипат телефона разни аматьори. Радвам се, че има и недоволни клиенти, за да се коментира поне малко сервиза. Тези които са доволни не се обаждат, а те вярвайте ми са много. Доста хора минаха през сервиза да им отрежа картите или да им активирам телефоните. На нито един не съм взел пари. В другите сервизи обаче щяха да ги резнат с поне по 20лв. за сеанса. Също така не взимам пари и за диагностика. Колко сервиза са така? Как според вас няма да ме мразят колегите и няма да се мъчат да ме спънат? Мило и драго биха дали да ме закрият, но... Както сами виждате единствения проблем ми е със забавянето на телефоните. За съжаление няма кадърни майстори и не ме питайте колко съм приел и махнал в бързината. Единствената ми цел е да направя специализиран сервиз за iPhone, а не поредния мизерен сервиз за GSM-и.

Искам да ви разкажа един случай, който ми се случи преди близо месец време. Един приятел дойде да му прегледам телефона, защото не му работи добре WiFi-то. Седна до мен и започнахме да го тестваме. Вярно не ловеше добре и като се отдалечи от рутера губи мрежа. Телефона беше iPhone 3GS закупен от глобул. Телефона беше още в гаранция но не му се занимаваше с глобул. Викам му дай да го отворим да не би ако си го изпуснал да се е откачила антената. Каза, че той не го бил изпускал но не знае детето дали не е :) Взимам го за да го отворя и телефона звънна. Дадох му да си проведе разговора но той заби и неможеше да се слайдне за да се приеме обаждането. Тогава той направо го ресна с двата бутона и телефона повече не тръгна. Пробвахме с всякакви зарядни и кабели, но неще и неще. Искам да ви питам ако този човек не беше мой познат и не седеше срещу мен, как щеше да ми повярва, че нищо не съм правил и, че не съм прецакал аз телефона? Глобулци обаче излязоха пичове и му го подмениха гаранцйонно.

Както по-горе недоволния потребител е писал, че му бил забил тъча при зглабането на телефона. Случват се всякакви аномалии, но по неговия тъч не бях пипал за да има причина да забие. Кой знае колко пъти е удрян в земята, но това никой не го интересува. Единствената манипулация която правих по телефона е да сменя 5-6 камери и то пред него, след като се убедих, че е безмислено да продължавам и проблема не е в камерата се разбрахме да го зглобим и да го ползва така. Пари не му взех. Който е разглабял 2G знае, че за да се подмени камерата не се пипа нито по платките нито по дисплея.

Та като сме по темата, още търся майстор/и за сервиза, ако някой нещо знае да свирка.

П.П. @pe6o666, темата не е излишна и е нужно да има такава тема за сервиза, а не всеки който е леко недоволен, че жена му/приятелката му не му е дала, да отваря нова тема за да си изкара яда някъде. Нека си го изкара тук...

Публикувано

И аз не мислех да се изказвам.

Със Сашо съм се виждал точно два пъти. Първия на сбирката на "Славейков" - и тогава го попитах може ли ...... Човека каза "Утре ела"

На другия ден .... ами закъснях за уговореното време wacko.gif, а Сашо стоеше и ме чакаше (след края на работния ден). За няма и половин час проблема изчезна!

(смяна камерата на 2G и то с негова. Не ми даде аз да си търся). За всичко това му благодаря пак !

И накрая - нали знаеш Сашо - кучетата си лаят-кервана си върви.

Прав си - да си го изкарват тук - да не ти дреме.

  • 4 седмици по-късно...
Публикувано

Батко ми, ми прати преди време стария си 3GS 16 GB -понеже не го ползва. Не беше зареждан 3 месеца.Пускане няма. Отнесох го на Сашо, човека ме посрещна учтиво, седя при него 3 седмици.Мъчи го човека - пускане няма.Оказа се Logic board и направо си ми каза че за момента цената на платката е много скъпа и не си заслужава да се прави.Той не ми взе и 1 лев за отварянето, защото сами знаете че на такъв телефон отварянето не е шега работа и по принцип за диагностика се плаща. Но да не забравяме безгрешни хора няма - Всеки греши.

Аз съм доволен от отношението в сервиза :biggrin:

Да добавя преди това седя и 1 месец в друг сервиз - там пък не разбраха какво му е. Трябвало да се преинсталира, аз им казвам че не влиза в DFU , те ми казват от софтуеара е :biggrin: МЪКА.

Дано никога не ми се налага обаче да нося нещо там :biggrin: (то на кой му се иска де)

Нищо лично Сашо :goodpost:

  • 4 месеца по-късно...
Публикувано (редактирано)

Здравейте,

Най-малко искам да дразня доволните от Александър Сервиз, но не мога да не споделя случилото се с мен и моя проблем:

През декември 2010 си намокрих телефона. Направих всичко необходимо да го спася - отваряне, изсушаване, 3 седмици в ориз..., но не тръгна - "white screen of death". Доста почетох през това време /бях в гипс/ и реших, че Александър е моя сервиз. Обадих се на Сашо на 05.01.2011. и останах приятно окуражен от готовността и поканата му да му се доверя. На 07.01.2011. телефона ми беше в сервиза с детайлно описание на "историята на заболяването". След повече от месец "си позволих" попитам чрез мейл /за да не притеснявам техниците по телефона/ как върви ремонта. 2 седмици не получих отговор, "форуърднах мейла и след още седмица без отговор звъннах на обявения Мтелски телефон, който не работеше, обадих се на другия и ми казаха, че телефона ми се ремонтира, но тъй като бил намокрен, ставало по-бавно - ще ми се обадят като има резултат. Не се обадиха и след още 1 месец аз се обадих, нямаше резултат, но след 3-4 дни техничето ми се обади и каза, че телефона ми е готов, изброи ми извършените дейности по ремонта и ми даде цената, с която се съгласих. След час получих ново обаждане - телефона се рестартира, не работи устойчиво поради поражения по платката и не може да се ремонтира... Останах доволен от професионализма и коректността - все пак можеше аз да установя този факт след като си платя и взема телефона от сервиза. На другия ден изпратих в сервиза същия модел друг телефон, който бях взел от приятел - беше ми казал, че е със софтуерен проблем-това стана в края на Март - почти 3 месеца от началото на сагата. Обадих се на 2-рия ден и техника ми каза, че го е получил, сега го тества и ще ми се обади до вечерта с новини - не се обади. След седмица аз се обадих, отговора беше - работи се... На 11.04, след като звънях 3 пъти в сервиза и 1 път на Сашо и никой не отговори, написах ЛС на Сашо с копие по мейла с историята ми и молба за съдействие /до момента нямам отговор от него/. На 15.04 се свързах със сервиза, момчето ми каза, че е почти наясно с нещата по моя въпрос, но не е в сервиза и ще ми се обади веднага като се върне и се увери в решението си. Така и не се обади. Днес 18.04. се свързах с него, каза, че до час ще ми се обади... и така вече 4 часа... От Сашо още няма нищо...

Ще съм ви много благодарен, ако предложите как да действам оттук нататък, след като ви описах опита си от най-добрия сервиз за Iphone в България...

Редактирано от vladomorski
Публикувано

Привет и от мен.

Вашият случай е доста особен и с доста особени детайли. Факт е, че за забавянето имаме вина. Това забавяне се е получило поради спецификата на повредата - намокряне (като цяло практиката показва, че на мокрен телефон не трябва да се възлагат големи надежди), както и поради желанието ни да се пробват всички възможни варианти, за отстраняване на проблемите. Най-лесният вариант би бил да се откаже ремонтът и телефонът да се върне на клиента. Ние предпочитаме да направим всичко възможно за успешното отремонтиране. За съжаление това, понякога, отнема време, повече от общоприетото.

Когато установихме, че въпреки всичко, Вашият телефон не може да бъде оправен, той преминава в графа "приключени". За всички процедури, седмици труд, изразходвани време и материали, при неуспешен/невъзможен ремонт, клиентът дължи 0лв. Тук трябва да се отбележи, че когато мокрен телефон запали това не означава "оправен телефон". Трябват поне седмица тестове за да се провери има ли и други поражения в следствие намокрянето. След всичко това Вие решихте да ни изпратите втори телефон от който да опитаме да сглобиме един. В описанието споменавате за "софтуерен проблем". Първото, което установихме за втория телефон е неработещ LCD дисплей. Причина - изкривени крачета на буксата на дисплея. При това положение нямаме работещ дисплей и в двата телефона. От тук процедурата продължава, като с наш дисплей проверяваме състоянието на телефона. При опит за извършване на стандартни процедури като преинсталация, активация, проверка дали телефонът е ФО или ФЗ, започна непрестанно рестартиране при неопределени обстоятелства и при различни интервали. От тук следва диагностициране на причините за това поведение на апарата, възможните варианти за отстраняването, евентуалната цена за ремонтът и чак тогава - връзка с клиентът за консултация дали де се пристъпва към действия. Всички тези процедури неминуемо отнемат време за самото им прилагане. За съжаление, няма начин клиентът да бъде уведомяван за всяка една стъпка, просто защото няма да стигне работното време само за телефонните разговори, а пък все пак приоритет ни е извършването на самите ремонти.

Относно кореспонденцията с Aveliky: когато той получи кореспонденция свързана със сервиза, тя се препраща към сервиза, като той поема наблюдение над случая. Връзката с клиента продължава да се поддържа от сервиза, като не е задължително да очаквате отговор лично от Aveliky.

В този случай конкретно, има огромно натрупване на проблеми и промени на положението в движение. За нас най-важно е да стигнем до краен успех, макар и с цената на забавяне. Забавяне породено и от натовареността и интезивността на работата и поръчките в сервизът. Факт е, че не е нормално забавяне в тези размери, за което поднасяме своите извинения. За виновните за това забавяне също ще има последствия. Този случай е приоритетен за нас и ще бъде приключен в най-бързият, технически възможен срок.

С Уважение, Калоян Христов.

Публикувано

Здравейте Калоян,

Благодаря Ви за отговора!

Считам, че от споделеното ми впечатление за предоставената ми услугата от сервиза ви съм ви повярвал и проявил достатъчно разбиране към усилията и професионализма ви за успешния ремонт - за първия телефон изчаках търпеливо 72 дни, а за втория - 30, все пак... Не мога да се съглася с това, че сте толкова заети, че да не можете да спазвате уговорките за обратно обаждане /поне 5 пъти ви повярвах и ви чаках да ми се обадите, което не се случи/.

А за А Велики/?/ - също вярвах, че можеше да отдели 20 секунди да напише отговор поне от сорта "Извинете, ще се опитам да съдействам" - нищо не струва, а прави много?!?

За мен това е неуважение към клиента.

И тъй като разбирам, че чрез форума ви е най-лесно да контактуваме, благодаря ви за направеното до тук, искам да ви спестя време, разходи и главоболия с мен, моля ви да се откажете от по-нататъшни усилия по ремонта на телефоните, като ми ги изпратите обратно.

С уважение,

В.Ангелов

Публикувано

Здравейте,

Бих искал и аз да се присъединя към феновете на Александър сервиз.

Нашият форум ни помогна - на мен и на сервиза - да се разберем като доставчик и клиент, което е винаги добре и за 2-те страни.

Приемам обясненията и извиненията на сервиза, доказани с коректния жест, а именно:

Своевременно обаждане с известие за ремонтиран и добре работещ телефон и предоставяне на безплатна услуга в името на добия тон и име на сервиза.

Винаги е хубаво е да си търпелив и коректен.

Поздравления и благодарности!

Публикувано

Това е хубавото на връзката на форума със сервиза. Нека да поясня някои подробности. Като собственик на форума и сервиза получавам по много лични и мейли свързани с тях. Всяко едно лично или мейл свързани със сервиза се препращат на управителя, в случая Калоян Христов. Невъзможно ми е дори и да искам да отговоря лично на всички. Също така искам да помоля всеки, който дори и малък проблем е срещнал в сервиза, да се описва тук. Тази тема е като книга за оплакване и всеки който е допринесъл лошо име на сервиза ще бъде наказан. За по-горния случай имаме виновник и той е отстранен от работа. Клиента е почерпен с безплатен ремонт.

Искам да благодаря на В. Ангелов( vladomorski) за това, че сподели проблема си в темата, за да мога да отреагирам за подобряването на услугата в сервиза. Ще помоля всеки който е недоволен от услугите на сервиза да ги сподели тук. Разбира се без злоупотреби.

Публикувано

Поздравявам Александър за позицията му на собственик! Успешни начинания и бизнес!

Не съм съгласен с това, че няма възможност да отговаря на ЛС и писма - след като е така, би трябвало да се премахне възможността за този тип връзка. В противен случай всички оставаме заблудени, че имаме форма на контакт с адресата - подобно на шаблоните в сайтовете на администрацията и монополистите.

Публикувано

В таб-а сервиз е даден мейл и телефон за връзка със сервиза. Одговарям на ЛС само от форума и за форума, останалото което е свързано със сервиза го пренасочвам. Нали не искаш да одговарям на потребители които са си оставили телефоните за ремонт, без да знам какво им е положението... Нали не искаш да лъжа хората? Човека който може да им даде компетентен одговор, трябва да е запознат със сервизирания телефон.

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...