Ако сте Mac потребител и проблема ви се състои в това, че iTunes не засича телефона ви, следните стъпки може да ви са от полза.
Уверете се, че покривате системните изисквания за Mac
Трябва да сте сигурни, че вашия Mac поддържа системните изисквания за употреба на iTunes и iPhone. Това е много важно, особено ако за първи път свързвате iPhone-а си към Mac.
Проверете USB свързването
iPhone изисква USB 2.0 за да функционира правилно. Ако не сте сигурни дали вашия Mac разполага с USB 2.0 портове, се обърнете за информация към магазина от който сте го закупили (или питайте Google). Пробвайте да свържете iPhone на друг USB порт, за предпочитане е да пробвате с порт, който е вграден в компютъра ви, вместо да използвате външен USB hub. Свързването на iPhone към USB портовете на клавиатурата (ако използвате настолен компютър) не е препоръчително.
Рестартирайте компютъра
Има случаи, в които USB портовете на Mac-а може да бъдат временно изключени, ако имате или сте имали друг софтуерен проблем. Рестартирането на машината в много случай може да бъде адекватно решение на проблема ви.
Преинсталирайте iTunes
iPhone изисква iTunes 7.3 или по-нова версия. Най-добре е обаче да използвате последната версия на продукта. За да проверите с коя версия сте, просто цъкне на About iTunes намиращо се в iTunes менюто. Ако не сте с последна версия (която за момента е 8.2) можете да си я свалите от http://www.apple.com/itunes/download/
Въпрос
Adamov
Ако сте Mac потребител и проблема ви се състои в това, че iTunes не засича телефона ви, следните стъпки може да ви са от полза.
Уверете се, че покривате системните изисквания за Mac
Трябва да сте сигурни, че вашия Mac поддържа системните изисквания за употреба на iTunes и iPhone. Това е много важно, особено ако за първи път свързвате iPhone-а си към Mac.
Проверете USB свързването
iPhone изисква USB 2.0 за да функционира правилно. Ако не сте сигурни дали вашия Mac разполага с USB 2.0 портове, се обърнете за информация към магазина от който сте го закупили (или питайте Google). Пробвайте да свържете iPhone на друг USB порт, за предпочитане е да пробвате с порт, който е вграден в компютъра ви, вместо да използвате външен USB hub. Свързването на iPhone към USB портовете на клавиатурата (ако използвате настолен компютър) не е препоръчително.
Рестартирайте компютъра
Има случаи, в които USB портовете на Mac-а може да бъдат временно изключени, ако имате или сте имали друг софтуерен проблем. Рестартирането на машината в много случай може да бъде адекватно решение на проблема ви.
Преинсталирайте iTunes
iPhone изисква iTunes 7.3 или по-нова версия. Най-добре е обаче да използвате последната версия на продукта. За да проверите с коя версия сте, просто цъкне на About iTunes намиращо се в iTunes менюто. Ако не сте с последна версия (която за момента е 8.2) можете да си я свалите от http://www.apple.com/itunes/download/
0 отговора на този въпрос
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.