Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

  • 0

iPhone/iPodTouch: Грешка 13019 при сихнронизация


Adamov

Въпрос

След ъпдейт до 3.0 има вероятност по време на синхронизация да се сблъскате с грешка 13019. Грешката най-често се появява при синхронизиране на музикалните библиотеки. Сценарият, който помага в почти 100% от случаите е следния:

1. Изберете вашия iPhone или iPod touch в iTunes.

2. Отидете на секцията Music tab и премахнете отметката на опцията Sync Music.

3. Натиснете Apply, след което Sync.

4. След като синхронизацията завърши отново изберете опцията Sync Music.

5. Натиснете Apply, след което Sync.

Ако грешка 13019 се появи при синхронизиране на друго, различно от музика (апликации, подкасти, и т.н.), повторете същите стъпки като по горе само че премахнете отметките на съдържанието на което ви се появява грешката.

Ако стъпките до тук не са ви били особено от ползва, тогава се логнете в операционната система като нов администраторски потребител. А новия потребител можете да създадете така:

Windows Vista и Windows XP

1. От Start менюто изберете Control Panel.

2. Отворете User Accounts.

3. Изберете Create a new account и следвайте инструкциите.

4. След като новия акаунт е създаден, изберете Log Off от Start менюто.

5. Сега се логнете със новия акаунт.

Mac OS X

1. От Apple менюто изберте System Preferences.

2. Изберете View > Accounts.

3. Цъкнете на "+" (може да се наложи да удостоверите, че вие сте администратора, като натиснете Authenticate).

4. Напишете има и парола, за да създадете нов потребителски акаунт.

5. Сложете отметка на "Allow user to administer this computer". Това ще направи новия потребителски акаунт администраторски.

6. Натиснете Create Account.

7. Log out от Apple менюто, след което се логвате в новосъздадения акаунт.

Надявам се, че това ще е била поУезна :Wink: информация за вас и ако евентуално се сблъскате с този проблем, ще можете да го отстраните бързо.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

3 отговора на този въпрос

Recommended Posts

  • 0

Нещо не схванах. Ако се създаде нов потребител и се логнеш с него на практика почваш на чисто. Няма да имаш нищо в itunes. Идентично с това да включиш iphone- a на нов компютър.

Това решение е нещо от рода - ако имаш проблем с телефона - купи си нов. :mrgreen:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Да използвам темата и да напиша нещо полезно за тези, които не го знаят.

Ако имате няколко телефона, които ви се налага да ги синхронизирате и да качвате приложения на един компютър, именно това е варианта.

За всеки телефон си правите потребителски акаунт. Влизате със съответното потребителско име за съответния телефон и си правите синхронизация на различни приложения, музики, контакти и прочие, без да се притеснявате, че същите ще се омажат с останалите неща от другите телефони.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори на този въпрос...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...