Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Потребител


bgdn

Recommended Posts

Били ли сте удряни в кантара?

Правило ли ви е впечатление че заплащате повече (много повече) за определена стока?

Отказвана ли ви е гаранция?

Забавяли ли са ви стока извън 1 месечния срок за ремонт?

Отказвали ли са ви връщане на пари при неработещи стоки?

Колко пъти сте си казвали "за последно, подавам сигнал в КЗП" и сте забравяли?

Е - времето дойде... Потребител е вече на ваша страна!

http://itunes.apple.com/bg/app/potrebitel/id421808847?mt=8

Бърза справка относно законните ви права.

Справка относно КЗП, ЕПЦ и "горещата линия" на КЗП. Справки относно други държавни контролни органи (повярвайте ми! списъка е ОГРОМЕН) - адреси, телефони, emails и обхват на дейност и т.н.

И черешката на тортата - подаване на сигнал ДИРЕКТНО от самия iPhone. Попълват се име, телефон, адрес. Добавят се до две снимки И се прилага аудио изложение на жалбата (спестява се досадното писане) и за приблизително 2 минути жалбата е попълнена и изпратена по email към КЗП.

И нека справедливоста възтържествува. Успех!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Да, че не ми се прави пета регистрация :) а и ще е добре да е достъпна на повече места.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Комплименти към колегите от BGDN.Net и специално към Петър Николов! Наистина сте супер професионалисти ;)

Ще ги помоля да качат програмата и в другите сторове, но иначе призовавам потребителите на BGiPhone да свалят приложението от апстора. (Какъв по-добър случай да си направиш безплатен акаунт в Българския апстор!)

Това много ще спомогне за популяризацията на програмата.

Считам, че тя ще е полезна за всички ни, защото независимо от нашата професия, образование, години, социален статус и т.н., всички ние, в крайна сметка сме Потребители!

Това е нейната първа версия и имаме много идеи за нейното развитие, но искрено се надявам да получаваме от вас идеи и препоръки, както и да я "рейтвате" и коментирате в самия апстор.

Честита баба Марта! Бъдете живи и здрави, и отстоявайте както потребителските, така и гражданските си права!

Поздрави

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

След първия бърз преглед имам следния въпрос:

Както добре знаем, КЗП имат изисквания относно това, какви документи да се приложат, за да има действие по сигнала.

А именно:

Доказателства - копия от платежен документ (касова бележка или фактура), договор, оферти, брошури и др. При подаване на жалба до КЗП потребителите трябва да посочат подробно всички обстоятелства, като задължително приложат към нея ксерокопия или сканирани документи, които да потвърждават изложеното. За да предприемат действия, контролните органи трябва да имат копия от платежен документ (касова бележка или фактура), договор, оферти, брошури, ваучери, документи, установяващи претенцията по основание и размер и др., в зависимост от проблема.

Въпроса ми е как е регулиран с органа факта, че чрез приложението можем да изпратим 2 снимки относно същината на нарушението, а те имат горните изисквания? И няма ли да остане без последствие сигнала - тоест да сме спокойни, че сме го пратили, а всъщност да остане без разглеждане изобщо?

пп. Поздравления за приложението!

Аз лично съм скептично настроен, относно използването му от потребителите, но времето ще покаже. :smile:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

В момента е реализирано изпращане само на сигнали. (не на жалба, която касае ваш частен случай)) Тоест, ако видите някъде да се продава опасна стока, или стока която е неправилно етикетирана (описание само на чужд език, липса на цена и т.н.) или ви предложат за подпис договор съдържащ неравноправна клауза.

Идеята на това приложение е, че телефонът е винаги с вас и много бързо и лесно ще сигнализирате Комисията. Защото практиката показва, че ако не се прати сигнал на момента, след това потребителят в повечето случаи се отказва да заделя време и усилия за изпращане на сигнал.

Разбира се, не пречи в следваща версия броя на прикачените снимки да се увеличи ;)

Това което си цитирал от сайта е изброяване на примерни документи. Например за рекламация на стока е необходим единствено документ удостоверяващ покупката. Тоест, и само касовата бележка ще е достатъчна, или само гаранционната карта.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

А какво можем да направим в случая? В КЗП ли да отида или на право да пиша на Sony и един мол който на скоро отвори врати да приключи безвъзвратно?:tooth:

be5dc921d628e619.JPG

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Хакнат PS3 чисто нов в магазин който вероятно е получила Бан и те го продават. Не знам каква гаранция могат да ми дадат и кой сервиз ще я приеме.:biggrin:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Потребителя в момента е онлайн в целия AppStore - без географско ограничение.

Докато чакате да се появи във вашия AppStore обаче можете да послушате малко музичка... http://bgiphone.com/topic/11160-bgliveradio/

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Поласкани сме ;) Има го вече и в USA стора.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Евала Пепи, евала Адаш! Скромните пет звезди рейтинг :yahoo:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ще ви помоля, ако ви харесва приложението да слагате по някой друг глас в App Store. Мисля, че такова приложение заслужава висок рейтинг.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Приложението е супер идейно от всякъде !!! Отивам да дразня андроидския форум , докато не се е появило там :))

Най ми харесва, когато подаваш онлайн сигнал , че като пример излиза адрес в Перник :tooth: , това да не е на Гогата адреса !? :))

5 звезди от мен !

gorgior:Хех, няма такъв адрес в Перник. Сега да не вземете и името да ми сложите за примерно. Ха-ха. :biggrin:

Редактирано от gorgior
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Пернишкият потребител винаги действа дисциплиниращо на търговците! :)))

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Първо, поздравления за приложението, много ни улеснявате тези, които сме редовни със сигналите :Wink:

Второ, един-два коментара.

На първо четене като се замисля, някои хора нямат (постоянно) интернет на телефона или в момента на отваряне на приложението не са на WiFi примерно и не искат да си използват мобилния интернет, та страниците на КЗП и ЕПЦ в раздел Навигатор по никакъв начин не се разбира, че пренасочват към техния сайт.

Освен това, колкото и да е спорен въпроса с гаранцията, то той е и толкова двусмислен. Потребителят има право да предяви рекламация за несъответствие с договора до 2 години след покупката. Но от друга страна "несъответствие с договора за покупка" е такова несъответствие, което се е появило до 6 месеца след покупката, т.нар. фабричен дефект. Та потребителя има право на рекламация за фабричен дефект в рамките на 2 години, но пък фабричен дефект е проявеният такъв до 6 месеца от покупката. Така че ако се прави рекламация на нещо на 18-ия месец, то трябва да се заяви, че проблемът се е появил преди 12 месеца, за да е в сила закона. ЗЗП урежда въпроса с несъответствие на стоката с договора, докато всички допълнителни точки, обект на гаранция и случаи на повреда се застъпват в търговската гаранция, която продавачът (евентуално) предоставя. Ще се радвам да ме оборите :rolleyes:

П.П. Хубаво ще е да има и едно поле за имейл на подателя.. Нали КЗП са модерни и пращат отговори по Емайла, а и трябва да сме еко-ориентирани, да пестим хартия :tooth:

Редактирано от chris4o
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Първо, благодарности за предложенията.

По същество:

1. Има резон в предложението. Наистина, би следвало да има уведомление и изискване на съгласие за пренасочване към интернет страница;

2. Рекламация. Нещата не са двусмислени. Хипотезата за която говориш касае случаите, когато възникне спор и търговецът откаже да признае несъответствието за фабричен дефект. В този случай, през първите експлоатационни 6 месеца тежестта на доказване е при търговеца. Той следва да докаже, че несъответствието НЕ Е фабричен дефект. След изтичането на този 6 месечен период, тежестта на доказване отива при потребителя и той, чрез акредитиран сервиз или лаборатория, следва да докаже, че несъответствието Е фабричен дефект;

3. Не е добавено поле за имейл на подателя, тъй като "Потребител" препраща към вградения в iOS имейл клиент и автоматично ползва мейла по подразбиране.

Поздрави

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...