Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Ferrari 458 Italia и други злобарки, бегачки и резачки.


LUBECA

Recommended Posts

Реших да постна тук малко инфо за новото Ферари 458.

Направи ми страхотно впечатление. Да не каже някой, че само за Aston Martin говоря :rolleyes:

По мое скромно мнение, това е един невероятен автомобил, произведение на изкуството :razz:

big1248788478_Ferrari-458_Italia_2011_800x600_wallpaper_01.jpg

b87azb.jpg

Ferrari_458_Italia_06_L_700.jpg

Ferrari458Italia_02.jpg

interior-1-f458italia.jpg

Ferrari-458-Italia-CD-11.jpg

Новото Ferrari 458 Italia има доста общо в стилистиката си с Enzo, но има и доста от концепцията Mille Chili. Ferrari потвърди, че автомобилът с кодово име F142 за който дълго време се считаше, че ще носи обозначението F450, всъщност ще се казва 458 Italia.

Името включва двигателя V8 с обем 4.5 литра, за който от Ferrari твърдят, че е атмосферният двигател с този обем, който има най-висока мощност. Този модел има определено характеристика на суперавтомобил, със своите 127 к.с. на литър от работния обем. Двигателят с обем 4498 см3 е олекотен и в същото време има невероятна компресия от 12.5:1. Неговата мощност е 562 к.с. при 9000 оборота в минута, като това са с 500 об/мин повече от максимума на двигателя при F430. Това го прави серийният автомобил с най-високи обороти произвеждан някога от Ferrari.

458 Italia ускорява от място до 100 км/час за 3.4 секунди и има максимална скорост 320 км/час. Това е първият двигател разположен по средата на шасито, който използва системата на Ferrari за директно впръскване на горивото. Тази система се появи за първи път при California, която обаче е с двигател разположен отпред.

Двигателят на 458 ще бъде с максимален въртящ момент от 539 Nm, наличен от 6000 об/мин. Интересно е, че 80% от максималният въртящ момент е наличен още при 3250 об/мин. Директното впръскване на горивото е позволило вредните емисии СО2 да бъдат намалени до 320 г/км. Това е по-малко от емисиите на F430 с мощност 483 к.с. и от 430 Scuderia с мощност 508 к.с. Ferrari вече монтира новата си скоростна кутия със седем степени и два съединителя при California. Сега тази трансмисия е модифицирана за да се използва и от 458 Italia. Колата е с диференциала E-Diff и със системата за контрол от F1-Trac skid control system. Вместо да има две системи за електронен контрол за E-Diff и F1-Trac, при 458 Italia системата (ECU) е само една, при това тя контролира и ABS.

От Ferrari твърдят, че при този модел има 32% нарастване на ускорението при излизане от завой в сравнение с F430. Спирачките разполагат с изцяло новата система, наречена „prefill”. Когато кракът на водача се вдигне от педала на газта, спирачният механизъм се включва и приближава накладките към дисковете. Това е позволило спирането на място от 100 км/час да е само 32.5 метра.

Във Ferrari са използвали натрупания опит от окачването на 430 Scuderia, за да създадат окачването и на 458 Italia. Шасито на колата е изцяло от алуминий и е разработено с прякото участие на Михаел Шумахер и алуминиевите експерти от Alcoa, които са изградили нов завод край Модена специално за да произвеждат шасита за Ferrari.

Дизайнът на 458 Italia е дело на Pininfarina, но в същото време силуетът е изваян след много часове прекарани във аеродинамичния тунел за болидите на Ferrari участващи във F1. Черните отвори за въздух в предната броня поглъщат енергия при деформация и в същото време спомагат за прилепването на колата към пътя и насочват въздуха към радиаторите пред предните колела.

Ferrari 458 Italia ще има цена започваща от 170 000 евро.

Хайде сега да видим мненията ви за това зверче, а и за други подобни... :rolleyes:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Най-красивото Ferrari досега(лично мое мнение)

Сравняваха го с McLaren MP4-12C,но този червения е уникален просто !!!

Ето го въпросният Мс за сравнение :mrgreen:

Едва ли някой от тези зверове ще скърца :rolleyes:

f243f990cc453d77bf9b3e3866099475

3a0390baac37c233b2efccd3b46556b0

Двигателят на колата е V8 с обем 3.8 литра, доста компактен с двойно променливо отваряне на клапаните и две турбини. Максималната му мощност е 600 к.с. при 8500 об/мин и максимален въртящ момент 596 Nm. Интересно е, че 80% от максималния въртящ момент са налични още под 2000 об/мин.Скоростната кутия Graziano има седем степени и два съединителя. Плановете на McLaren са да произвежда годишно по около 1000 броя от MP4-12C, като цената ще бъде от 125 до 175 хиляди паунда (от около 300 до 420 хиляди лева).

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, интериора на 458 Италия е уникален и не е този който е дал LUBECA,

това за мен е може би най-добрия интериор на спортен автомобил.

x7wph.jpg

2s1njhz.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ето и цената на 458 Italia, както и няколко клипчета, първите две са официални трейлари, а третото е как ги снимат.

24feonq.jpg

[youtube:2tc3esey]

[/youtube:2tc3esey]

[youtube:2tc3esey]http://www.youtube.com/watch?v=3TXpXclylWg&feature=player_embedded[/youtube:2tc3esey]

[youtube:2tc3esey]http://www.youtube.com/watch?v=EYREz9atHpM&feature=player_embedded[/youtube:2tc3esey]

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще кажете за прекия конкурент на Италията, Mercedes-Benz SLS AMG, възкресението на Gullwing от 50-те

1zewnde.jpg

5ygkyh.jpg

20ii621.jpg

2qwpmi0.jpg

2rx9ohg.jpg

iy3h1y.jpg

aahau9.jpg

Mercedes Benz най-накрая показаха най-новата и определено една от най-интересните играчки в последно време. Червен SLS AMG се появи изпод бяло покривало и триумфира сред пушек.

Създаден да бъде своебразна реминисценция на класическия 300 SL Gullwing от 50-те години на миналия век, SLS AMG представлява първият автомобил, създаден из основи от поделението AMG. Определено бе генерирано огромно очакване към модела, след като имаше мащабна кампания с тийзъри и слухове. Въпреки това дебютът на германския атлет може и да не е толкова лесна, имайки предвид появата на модели като McLaren MP4 12C, Ferrari 458 Italia и др.

В основата на колата стои 6.3-литров атмосферен V8 двигател с мощност от 571 к.с. и въртящ момент от 650 Нм. За динамиката на колата помага масата от 1 620 кг и седемстепенната трансмисия с два съединителя. Ускорението до 100 км/ч отнема 3.8 секунди, а максималната скорост е 317 км/ч. Това определено показва, че немецът не е никак случаен.

Няма да е особено лесно за човек да се добере до този красавец с двойни трапецовидни ауспуси. Малцина с налични 177 310 долара ще могат да се насладят на Mercedes SLS AMG.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Мерцедеса е много добър! Възкресението на легендата :rolleyes:

Аз наистина съм сбъркал със снимката на интериора :confused:

Сега ще я поправя :mrgreen:

Мерси Toni :razz:

Карбонов Астън... :rolleyes:

IMG_8109.JPG

166db47.jpg

Ужас-блага машина :rolleyes:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

http://www.autoblog.com/gallery/frankfu ... b9/full/#2

Ето тук можеш да го видиш. Но в естествена среда не го намерих, за съжаление.

Тунинг-фирмата е MANSORY. Влез да разгледаш.

Разби ме тунинга на Ролс-Ройс Фантом. Има опция за матиране на стъклата с бутон. :eek:

http://www.mansory.com/

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Астъна е невероятен.

Phantom-a по начало си е една от най-великите коли, но това което Mansory направиха с него, Conquistador-a вече е уникален, но то това се знае...все пак е Mansory.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ами освен с Spider, на 458 са приготвили ASI-AS правят разни проекти, но да видим дали няма да излезе нещо от Ферари, от семейството да е, някое Evoluzione :mrgreen: :mrgreen:

j0ffqt.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ами това концептуално зверче? :Wink:

aston_martin_concept_01.jpg

orqf04.jpg

Или това:

Aston Martin-Lagonda concept

2ykxibm.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ако Астън пуснат това SUV ще убият рибата...

Поеха вече в по-дълбоките води и навлязаха и в друг сегмент, скоро ще пуснат Rapide и е голям звяр...

Поздрав за LUBECA :mrgreen:

2eckndv.jpg

jrz0ch.jpg

15pr8ds.jpg

Много ми харесва отварянето на вратите на Астъните, с лек и елегантен, но и леко спортен наклон :redface: :redface:

Ето, че и друг сегмент може да атакуват с това дребосъче Aston Martin Cygnet, дали няма да му сложат V8 или V12 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

2.jpg

1.jpg

А това предполагам сте го виждали, но все пак си струва да се покаже, 700 конски сили, 77 бройки, 1,1 млн. евро...

http://news.automedia.bg/read/6816.html

[youtube:ynwidryp]http://www.youtube.com/watch?v=mto_NLbkmm8&feature=player_embedded#[/youtube:ynwidryp]

Ето и старата Lagonda, интересно че я вмъкват в новите концепти като SUV

http://www.autogespot.com/nl/item/4849/ ... gonda.html

И още един концепт http://www.autogespot.com/nl/item/4862/ ... artin.html

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Само аз ли виждам, че този астън мартин (белия на снимките) е различен от този на видеото?

В смисъл, стоповете му са различни? ;)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се че е различен ;) Два съвсем различни модела са :question: Прочети внимателно какво пише над "видеото"

700 конски сили, 77 бройки, 1,1 млн. евро...
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Е, нееее. Аз не правя никакви намеци за "жипарата". Просто оценявам красотата.

А и освен това, предпочитам малки, градски, женски колички.

Нещо такова:

aston_martin_cygnet_rendering.jpg

aston-martin-cygnet-2.jpg

Появиха се нови изображения на най-малкия Aston Martin - Cygnet.

Под капака на малкия лебед (Cygnet) ще се настани двигател с обем 1.0 литър, за мощността на който все още не се знае нищо.

Мини моделът на Aston Martin ще се появи още идната година. Според информацията от модела ще се произвеждат приблизително 2000 броя годишно на цена от около 22 000 евро.

Този модел е предназначен само за клиенти които вече имат или ще имат спортен Aston Martin и искат да го комбинират с автомобил за ползване в града.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Да.. сладичък е "мъника", все пак на малкото капаче стой емблемата на Aston Martin

Но с това еднолитрово двигателче, сигурно е сглобено от моторчето на чистачките на AMV10 :mrgreen:

Само да не прави 10 метра - напред, 10 метра - назад :Wink: :rolling:

Някак не мога да приема че Aston Martin ще правят "малолитражки" :cry: Това е все едно да видиме, нещо средно мужду Ferrari и Mini с обем на двигатела 900 куб.:mrgreen:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Я вижте това Mitsubishi :biggrin:

mitsubishi-ra_concept_2008_800x600_wallpaper_03.jpg

mitsubishi-ra_concept_2008_800x600_wallpaper_09.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Eclipse concept?

П.П. naidenoff - мъника Aston всъщност е Toyota Aygo. Мразя "преобличани" коли. Над 20000Е за Toyota???

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Важното е че отпред има така специфичната за Aston Martin решетка :Wink:

aston-martin-amv10-01.jpg

Ето още едно творение на Британската компания

aston_martin_dbv_4_obi_3846b_18373070.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Тези са за убиване.... :Wink:

aston-martin-db9-fail.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ducatti - Aston?!

П.П. Едни от любимите ми коли, първата сигурно никога няма да я видя в България:

0000_AstonMartinV8Vantage600LeMans_6.jpgunleashed1996406ag4.th.jpg

This mighty Aston Martin V8-Vantage Le Mans is one of only 40 ever manufactured. Enthusiasts consider the "Le Mans" as the very last true Aston Martin, the swan's song of a legendary make. With 612 BHP, it is the most powerful road-legal Aston Martin ever.

cerbera_speed_six.jpg

TVR Cerbera Speed 6

chevrolet_camaro_ss_1967.jpg

Chevrolet Camaro SS '69

1969+Chevrolet+Corvette+Stingray.jpg1969 Chevrolet Corvette Stingray

img0215o.jpg

Двете любимки - жената и колата: 40th Anniversary Corvette ZR1

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Промених темата малко, за да пасва по-добре на тематиката :Wink:

Много ме кефи тази концепцийка на Holden :)

holden_2.jpg

holden_4.jpg

holden_3.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Много подходящо име за темата :clap:

Говорихме за Панамери в една друга тема, преди малко си цъкам из нета и ми изкача 9ff Panamera Turbo с уникалния звук.

[youtube:1h6vqhb0]

[/youtube:1h6vqhb0]

Първо е с отворени клапи, а след това със затворени.

Много обичам този тип звук на автомобили.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Holden-a е много як, ама твърде много напомня като концепция на уникалния Bugatti type 57S Atalante

Atalante%201.jpgrl-bugatti.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ооооо класика! :)

Мисля че на това от долу, двигателя също ще реве подобаващо :mrgreen:

5x05j8.jpg

Една от любимите ми US мускулести коли :Wink:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...