Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Ferrari 458 Italia и други злобарки, бегачки и резачки.


LUBECA

Recommended Posts

2007teslaroadster-full.jpg

Tesla roadster – електромобила, който според мен ще влезе в историята. Tesla сякаш креснаха на света: „Погледнете ! Отворете си очите !“ .Батериите и моторът на Tesla произвеждат 250 к.с. и въртящ момент от 380 Нм, като максималният въртящ момент е на разположение още от 0 об/мин. С едно зареждане без проблем се изминават 350 километра. Tesla потегля и ускорява изключително тихо. Така неусетно се достигат 14 000 об/мин. Ускорението до 100 км/ч отнема 3.9 секунди, като това темпо на ускорение продължава чак до максималната скорост от над 200 км/ч. Идеята на този автомобил е да покаже, колко много предимства има тази технология пред остарялата вече концепция на автомобилите с вътрешно горене. Той е бърз , мощен, икономичен, екологичен ! Нещо което никой производител не може да събере на едно място в обикновен автомобил. Прилагам ви няколко таблици :

teslaef.gif

2689.jpg

Available Now

From €84,000 (exc. VAT)

За повече инфо: http://www.teslamotors.com/

Източник: www.ev-bg.com

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Porsche Carrera Turbo 911 ускорява от 0-100км за 3,7 сек!

Тая таблица брат, незнам кой я е правил?!?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Да не говорим, че има Поршета и с още по ниски времена.

И на мен ми направи впечатление :)

Постнах това, защото ми се видя интересно за споделяне :) Пък и смятам че бъдещето е там...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Принципно поддържам твоето мнение, но засега 100 000Е са твърде много пари за едното екологично съзнание. За да стане масово - трябва да е масово достъпно, т.е. бъдещето ще стане настояще едва когато пригоден за ежедневна употреба електромобил падне под 15 000Е. Дотогава CNG му е майката.

П.П. Нали за екология си говорим? :)

Мерцедес на природен газ.

Compressed/Liquefied Natural Gas (CNG/LNG)/Petroleum

CNG is made by compressing methane which is extracted from natural gas and stored at high pressures, LNG is made and stored cryogenically, much like liquid hydrogen. The physical properties of natural gas require that the compression ratio of the engine be higher than in normal internal combustion engines, which also makes them more efficient. Natural gas also has a higher octane rating which allows the fuel to be burned at a higher temperature therefore reducing engine knock. Another advantage of these engines is that they produce nearly no carbon dioxide emissions and the fuel can be produced without complicated refinement processes. Since little carbon is produced in the combustion of natural gas, the vehicles engine and oil are kept much cleaner than if just gasoline was being burned which then increases the engine's life. There are aftermarket conversion kits available that can convert vehicles to run on LNG or CNG and gasoline. The cost of natural gas in the United States is cheaper than gasoline but CNG at typical pressures requires more frequent refueling because it contains only a quarter of energy per unit volume when compared to gasoline,[3] while LNG contains only 80%. Although natural gas is a finite resource like petroleum and its reserves can be depleted, natural gas is unique among current fuels in that it has a net positive EROEI, while other fuels such as petroleum are net negative energy sinks.

Справка: http://en.wikipedia.org/wiki/Bivalent_(engine)

Редактирано от alxx
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Една ярко отличаваща се звезда в супер колите!

Pagani Zonda Cinque

281h_013_u8zvu.jpg

281h_248_u8zvu.jpg

Цена от £1 000 000, мощност от 678 hp, топ скорост от 400 km/h, ускорение от 0-100 за 3.4 секунди, използвани материали: карбон, титан, магнезий, произведени пет броя от модела!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

http://pictures.tops...le-3_800x0w.jpg

http://farm4.static...._e1cf1a7d72.jp

Редактирано от alex.7777
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Потенциалните клиенти се посещават на място и експерт от фирмата им разказва на дълго и широко колко ще струва преработката на старият им Gelаndewagen в граничещият с кич A.R.T. G Streetline Sterling.

Адашче, май в последният ред от статията е същината...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Адашче,за всеки влак си има пътници,външния вид го за@еби,виж въртящия момент-624Нм...:yikes:

http://www.autowp.ru/pictures/mercedes-benz/g-klasse/autowp.ru_mercedes-benz_g-klasse_-gelandewagen-_5-door_30.jpg

Редактирано от alex.7777
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, как би реагирал на следната информация?

V 12, 465 Kw, 630 PS, 1000 Nm

http://www.mercedes-amg.com/#/s65-specs :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...