Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Новата реклама на ЗАГОРКА


sstavrov

Recommended Posts

Прав си.

Целта на всяка една реклама е да се обсъжда продукта/услугата.

Явно са успяли.

П.П.

Пия Стела или Шуменско Премиум-другите бири някак не са ми по вкуса,камо ли Загорка.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Хм, тук си на друго мнение. ;)

Пияница :smile:

deqeru8y.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk v.1.14.2

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Е...приятелите ми са и фенове :D

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Малко мнение, без претенции за експертност - преди две години ходихме с жената в музея на Хайнекен в Амстердам /Heineken Experience/ и имахме възможност да се насладим на изключително вълнуващия процес на пивоварство. Та, по темата - накрая ни почерпиха с наливна бира, която имаше абсолютно същия вкус като нашата малка 330 мл. стъкло. Мога да гарантирам за това, защото от 7-8 години пия само такава бира. Голямата 500 мл. има съвсем друг вкус. Не знам на какво се дължи, но все се чудех защо в заваденията винаги малката бира е по-скъпа от голямата. Явно има защо...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добре, а как ще ми обясниш това?

Малка минерална 0.50 ст

Голяма минерална 0.80 ст

Разликата е литър.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Лесно :)

Цената на един продукт се състои от себестойност плюс фиксирани разходи за производство, пласмент, реклама, администрация и т.н.

Ако себестойонстта на самия продукт е по-ниска от добавения микс, то тогава имаме горната ситуация. Освен това в подобни случаи цената се коригира и допълнително, за да се стимулират продажбите на по-голямо количество от продукта, което естествено носи по-голяма печалба.

Ако допуснем теоретично и много грубо, че добавените разходи са да речем 35ст. на единица продукт, а цената на 1/2л вода е 15 ст., то тогава имаме точно:

малка: 35 + 15ст = 50 ст

голяма: 35 + 3x15ст = 80 ст

и ако допуснем, че фирмата печели по 5ст. на литър вода: Печалбата от малката е: 2.5ст, а от голямата 7.5ст.

Но като оставим водите на страна, аз все още недоумявам, какъв е точно смисъла на тия реклами. Верно е, че няма лоша реклама, но в този случай имаме ужасно тъпа такава и поне на мен ми действа много изнервящо и в никой случай не би могла да позиционира марката в главата ми, още по-малко да я купувам...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Както каза адаша - свършили са си работата. На мен и теб не влияе, но я коментираме, а това само по себе си все ще подсети някой да изпие поредната ;)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...