Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Тема за велосипедния спорт


inutero

Recommended Posts

[mention=6761]miro1972[/mention], за твоята височина L размер, но да тежи 12 кила ще трябва да е някой карбон, а за 1600 лв не знам как ще намериш карбон освен краден. 13-14 кила ще ти е велосипеда и за 1600 има добри варианти. Виж в байкцентъра или dragzone. [mention=8211]niksan76[/mention], подкрепям родното производство, но този велосипед е 15 кила и това не се споменава в описанието. Не ми харесват спирачките, които са супер бюджетен вариант, хидравличното колче също (дано изкара 20-30 карания)... 

 

Стига бе, моя Specialized е малко под 12 кг и е алуминка. 

7f2f4d088e8097eaaaf61cf1b229774b.jpg

 

L размер е за мен 1.74 височина. На него му трябва рамка 21 с капли 17.5 или 19. Туй от мен. Марка не се наемам на предлагам.

 

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

 

58BC3D1E-5F4B-47A7-BB63-1E01AC0BAF35.jpeg

B2576015-B944-4590-9DEC-E4D843C23AE0.jpeg
Твоето е 12 кила щото е 26” Specialized и днешната му стойност в зависимост компонентите надхвърля 1600 лв. :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Килограмите са в по-голяма зависимост от диаметъра на гумите, отколкото материала на рамката. Просто всичко е по-голямо и от там по-тежко - капли, гуми, вилка, самата рамка...

Отделно производителите спестяват разходи от различните компоненти и слагат доста тежки такива. Стига се до "странни" комбинации от примерно лека рамка и вилка, но адски тежки лапа, кормило, колче, седалка, педали и т.н. Аз само от такива компоненти съм свалял над 600 грама.

Преди няколко години си бях сглобил твърдак с рамка 26" Ram xc.one. Една определена година тази рамка беше с невероятно ниско тегло за алуминий. Не помня точко колко, но беше колкото no-name карбонки.

С амортисьорна вилка го бях докарал до 9кг и малко, а с карбонова твърда беше "ниски" 8.

 

Та колела 27.5 и 29 е доста трудно да се свалят около 10 и надолу или ще са на доста непопулярна цена.

 

Редактирано от OXYGEN
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

То и най-голяма полза има да олекотиш точно колелата. Сменяш шини, главини и гуми и ще усетиш разликата. Аз моя байк до докарах под 10 кг, хем е мекица 29", ама колко пари налях, дори не ща да си спомня. И въобще не съм убеден, че имаше голям смисъл. Състезател няма да стана ако ще и 2 кила да е колелото.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 часа, Anthony написа:

...И въобще не съм убеден, че имаше голям смисъл...

 

И аз така. Яко пари на вятъра. 
А единствения плюс е може би когато трябва да качиш колелото на ръка няколко етажа по стълбите :D

Имаше дори и голям минус - при едно спускане от вр. Ком към Петрохан с въпросния олекотен твърдак, се изморих все едно съм катерил, а не спускал. Ниското тегло беше направило колелото да се мята като див бизон от всяка неравност и камък по пътеките и да не иска да държи посока. При подобен терен със предишни по-тежки колела не бях забелязвал чак толкова зор. Някак си по-лесно преодоляваха препятствия и държаха линия.

Редактирано от OXYGEN
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Предимствата на по-лекото колело се усещат основно при XC каране/ състезание или вече при road bikes , които не коментираме тук :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Абе ясно е, че се усеща, ама дадох 3К за капли и главини само, пък не почна да се кара само. Просто наливането на пари в олекотяване не е много смислено ако караш само за кеф. По-добре да налееш мускули в краката и да олекотиш собственото си тегло default_smile.png Аз като свалих 15 кила и станах под 100, усетих много по-голяма разлика в карането отколкото като налях пари за 2-3 малолитражки секънд хенд в байка default_smile.png

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с малката полза от олекотяването спрямо вложените пари.
Аз се бях вманиачил покрай асфалтови карания. Обаче накрая си взех и шосейка за такива карания. Е с нея разликата е като между Лада и Тесла... Невероятно лесно държи висока скорост и има безумно голяма инерция. Докато аз се движа по инерция за някакво време без да ми пада осезаемо скоростта, приятелите с МТБ трябва да въртят педалите за да не изостанат. Dropbar кормилото също дава огромно предимство на дълго каране с многобройните опции за поставяне на ръцете.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз сега мисля си купя gravel bike и да го ползвам за всичко.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Да, мен малко ме е яд, че вилката ми позволява гуми само до 32. Иначе можех и аз да бодна едни "offroad" гуми и да си го карам навсякъде.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Моето е KETTLER и няма никаква инерция :)
Заформих си един карантинен фитнес в шоурума с каяците.

5f77573381a6bc0da56d13c659ce9239.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...