Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

iPhone X - мнения и коментари


Asen_77

Recommended Posts

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Баси.Защо след като в Европа е задължителна 2г гаранция, на Епълците са им позволили 1г.?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Една година ти дава реселъра от него.

Чудя се, дали има начин да се провери кога е активиран телефона и съответно колко гаранция остава?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, KLM написа:

Баси.Защо след като в Европа е задължителна 2г гаранция, на Епълците са им позволили 1г.?

Защо реши, че са им позволили 1г.? В документа, който е линкнат си пише, че Apple-ската гаранция е в допълнение към гаранцията, осигурена със закон в държавата. В случая с UK, гаранцията е 5 г. ако дефектът е съществувал по време на продажба (което купувачът трябва да докаже). Тъй като Кралството все пак е в Европа, до втората година важат допълнителните права дадени от европейските директиви (не се налага да вадиш платката и да доказваш, че китаецът не я е запоил като хората). В общи линии, първата година всичко е супер лесно, между първата и втората, имаш добри шансове да получиш ремонт, от втората нататък, трябва да си мноооого упорит и голям късметлия за да получиш безплатен ремонт. 

 

преди 1 час, KLM написа:

Чудя се, дали има начин да се провери кога е активиран телефона и съответно колко гаранция остава?

https://checkcoverage.apple.com/gb/en/

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Баси.Защо след като в Европа е задължителна 2г гаранция, на Епълците са им позволили 1г.?
Една година от производителя и задължително още една година от продавача!

Изпратено от моят стационарен телефон с подкрепата на Tapatalk

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като заспорихте за гаранционните срокове, ще си позволя да ви дам кратко обяснение, защото точно с това се занимавам в момента. 

Съгласно Директивата относно правата на потребителите (2011/83/ЕС), всеки един потребител има правото в 2г. срок да иска привеждане в съотвествие (поправка) на закупения от него продукт, в случай на негово несъответствие с договореното в договора за продажба - демек - 2 г. гаранционен срок. При нас това е транспонирано (въведено) в ЗЗП, за справка на правата си погледнете чл. 112-115 ЗЗП. Това се нарича т.нар. законова гаранция, която на територията на ЕС е винаги (минимум) 2 години, считано от датата на покупката. За нейното доказване е необходим само разходооправдателен документ, без гаранционна карта, без нищо. Директивата указва, че отговорен пред потребителя е продавачът на стоката, не производителят. Тъй като това е директива, не регламент, следователно няма пряко действие, страните членки имат правото да установят по-големи права в полза на потребителите. Така е в Португалия, Скандинавските държави и др. В България отговорен е само крайният продавач, не производителят. 

Отделно от законовата гаранция, някои производители предоставят т.нар. производителска гаранция, както Епъл - 1 year limited warranty. За разлика от законовата, тя е при условия каквито производителят установи, докато при законовата, правата на потребителя произтичат директно по силата на закона. Двата вида гаранции нямат нищо общо по между си и протичат отделно.

Важно да запомните, че каквото и да си купите, то има 2 години гаранция. И патъци от мола да си вземете, те ще имат 2 години гаранция, а не 1-месечна с хвърчащото листче, което ще ви дадат. Само пазете касовия бон, защото той доказва датата, на която сте закупили съответната стока. Друг е въпросът, че след 6тия месец от покупката, вие ще трябва да докажете, че стоката има несъотвествия, тъй като до 6тия месец има установена законова презумпция, че продуктът е бил дефектен от самото начало и не е нужно да се доказва нищо. 

Ако някой има нужда от по-подробна информация или съдействие, винаги може да ми пишете на ЛС примерно. Винаги ще съдействам с каквото мога. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Г-н Пенев, радвам се да съзра присъствието ви наоколо :)

Аз за момента нямам нужда от съдействие,  но бих помолил да хвърлиш малко яснота, относно покупките на...на различни стоки от фирми.
Как стои при тях въпросът с гаранцията, защото един дава 1 година, друг дава 6 месеца и т.н. и не знам всъщност като имам купена стока и съм ползвал данъчният и кредит, това с какво ме прави по-нисш потребител (ако мога така да се изразя, разбира се) от физическите лица, закупили същата стока?

Ще съм благодарен наистина за светлинката в този затъмен информационен тунел. :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Обадиха ми се от Теленор. До края на следващата седмица ще ми се обадят да го получа :)))

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз гледам някакви клипчета с hands on и трябва да кажа, че съм сериозно разколебан защото изглежда доста малък екрана, не знам дали ще се справя с това. Така или иначе вече съм платил и в петък ще го сравня с 8 Plus-a и ако не съм впечатлен просто ще го обявя за продажба на цената, на която съм го взел естествено. Не знам, скептично настроен съм за момента, но се надявам всички съмнения да изчезнат щом се “запознаем” на живо с Х-а. :D 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Това ми е големия проблем ,че минавам от 6.2 на 5.8 дисплей струва ми се огромна разликата по клипове в интернет .

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, algor написа:

Г-н Пенев, радвам се да съзра присъствието ви наоколо :)

Аз за момента нямам нужда от съдействие,  но бих помолил да хвърлиш малко яснота, относно покупките на...на различни стоки от фирми.
Как стои при тях въпросът с гаранцията, защото един дава 1 година, друг дава 6 месеца и т.н. и не знам всъщност като имам купена стока и съм ползвал данъчният и кредит, това с какво ме прави по-нисш потребител (ако мога така да се изразя, разбира се) от физическите лица, закупили същата стока?

Ще съм благодарен наистина за светлинката в този затъмен информационен тунел. :)

Привет Саше, надявам се всичко да е наред при теб :) 

В твоят случай потребителското законодателство няма да намери приложение, за съжаление. По смисъла на параграф 13 от Допълнителните разпоредби на ЗЗП, "Потребител е всяко физическо лице, което придобива стоки или ползва услуги, които не са предназначени за извършване на търговска или професионална дейност, и всяко физическо лице, което като страна по договор по този закон действа извън рамките на своята търговска или професионална дейност". Предпоставките са дадени кумулативно, което означава, че за да можеш да разчиташ на потребителските права, трябва да закупиш стоката като физическо лице, не през фирма. Това не те прави по-нисш, просто не те прави потребител :) , според нормите на закона. Идеята на потребителското законодателство е, че се смята, че обикновените потребители (физическите лица) са икономически по-слабата страна във взаимоотношенията с търговците и имат нужда от повече средства за защита. 

Данъчният кредит няма отношение към гаранционния срок. В твоят случай, предполагам, че взимаш стоките през ЮЛ, с което си възстановяваш ДДС-то. Търговците ти продават стоката с тъговска/производителска гаранция, която не е обвързана от минималните изисквания на ЗЗП (2г.) и затова получаваш 6м или 1г. За съжаление, това не е незаконно и възможностите ти се свеждат до това, да се споразумееш с въпросния търговец за по-дълъг срок. 

И те така, те... Ако ти трябва нещо звънни, да не спамим. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Dean,
Аз в Събота бях в Апъл сторе и се заговорихме с продавача (че беше с плюса и го питам ще взема ли новия) и той ми показа една снимка/графика с физическите размери очертани на трите модела в различен цвят и наложени една върху друга. Не знам дали ме разбирате, но да речем жълта линия за 8, зелена за плюс модела и синя за новия Х една върху друга да добиеш представа кой с какви размери, та, според това което видях Х е с няколко милиметра по дълъг от 8 да речем 4-5мм а широк може би -2,3мм. Един вид тялото на осем леко по дълго но цялото в дисплей. Доста по компактен от сегашния плюс.
Въобще не ми се видя малък дисплея- но пък всеки си знае. Като дисплеи е по голям от плюс но не и по широк а е тесен. А бе тая форма цялата в дисплеи изглежда жестоко.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 57 минути, koksibg написа:

Dean,
Аз в Събота бях в Апъл сторе и се заговорихме с продавача (че беше с плюса и го питам ще взема ли новия) и той ми показа една снимка/графика с физическите размери очертани на трите модела в различен цвят и наложени една върху друга. Не знам дали ме разбирате, но да речем жълта линия за 8, зелена за плюс модела и синя за новия Х една върху друга да добиеш представа кой с какви размери, та, според това което видях Х е с няколко милиметра по дълъг от 8 да речем 4-5мм а широк може би -2,3мм. Един вид тялото на осем леко по дълго но цялото в дисплей. Доста по компактен от сегашния плюс.
Въобще не ми се видя малък дисплея- но пък всеки си знае. Като дисплеи е по голям от плюс но не и по широк а е тесен. А бе тая форма цялата в дисплеи изглежда жестоко.



Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Абе не баш...

Реално екрана на Х ще е просто малко по-дълъг от 8, а в хоризонтален режим дори по-зле:

"...What this means is that apps on the X will use the same basic layouts as the iPhone 8, not the Plus. You'll get more vertical content in portrait mode, but in landscape mode you'll actually see less vertical screen space than even the smaller 8 because of how developers need to avoid the virtual home button bar as well as the notch. You won't get the Plus' iPad-style multi-panel views, either..."

 

https://www.theverge.com/2017/10/23/16519388/iphone-8-plus-vs-iphone-x-comparison

Редактирано от OXYGEN
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Бях забравил за тая пръчка, ама като ги гледам тия клипчета и ми жегна. Ще взема да се изложа да си го купя, ама гъзария цена няма.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък все още не мога да повярвам, че точно Епъл са направили такова малоумие с дизайна на телефона. Това черно аки е толкова грозно от естетична гледна точка, че дори и най-незнайните китайци не са го правили. Направо ми е абсурдно да го гледам. Все едно някой е залепил изолирбанд в горната част на дисплея.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш един тапет с черен правоъгълник в горния край и проблемът е решен.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък грам не ми пречи, дори мисля, че е оригинално и прави iPhone уникален отново. А и трябваше да го сложат, за да има в следващите години какво да “намаляват”, докато не изчезне напълно от екрана и при представянето на iPhone 28 да ни кажат как е “all new design”. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Като знаем как всички имитират, следват серий от телефони с черна лента горе, точно като на епъл ;)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Кой болен, кой прави от мухата слон - всичко е относително. ;)

The Verge публикуваха наскоро 1 статия относно лентата отгоре и как я използват като разпознаваем елемент в брандинга, което има много логика. Факт е, че това е нещото, за което всички говорят в новия телефон. Лоша реклама няма, нали така?

https://www.theverge.com/2017/9/14/16306244/apple-iphone-x-design-notch

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...