Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

iPhone X - мнения и коментари


Asen_77

Recommended Posts

Информация от Теленор във връзка с дискусията тук:
Заменят телефоните. А гаранцията била първата година международна от Епъл, втората от тях.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

 

Не виждам смисъл от това да се извъртат нещата в посоки, които нямат нищо общо с темата.

Всъщност 4-5 човека това правите от доста време, но щом ви влече, давайте.

Аз нито ще псувам теб, нито който и да е, а още по-малко пък ще споря с който и да е.

Дадох пример и попитах нещо много конкретно, на което ми се отговаря с глупости и имагинерни аргументи.

Приятно посрещане на празниците на всички!

пп. Деси, няма смисъл, човек.

Не знам защо продължаваш да опитваш и ти се възхищавам на желанието и хъса, честно.

И кои точно са имагинерните аргументи? Сравняваш епъл стор със сервиз, собственост на друга фирма, а очакваш същото качество на услугата, обаче като не го получиш, виновен е сервизът, а не този, който го е оторизирал и е длъжен да наложи стандартите си за обслужване, за да са доволни всички клиенти. А Деси продължава да говори за права, които всъщност не съществуват извън епъл стор, ако въобще и там ги има. Правата на потребителя са описани в ЗЗП.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Пускат се оплаквания към оторизирания сервиз в Епъл и може да им вземат лиценза. Смятте ли, че американците правят одит на всеки отремонтиран телефон, а дали не са му намерили цаката в България ...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Асене, проблемът е, че всъщност няма от какво да се оплакваш, след като дефектът ти е остранен, а устройството работи. Изключение прави случая на Сашо, той трябва да се оплаче от некадърните техници, които не са установили дефекта. То най-вероятно същото се е случило и в Епъл стор, но там са предпочели да го оставят доволен, а не да се циганят и са го сменили. Иначе, доколкото си спомням, преди Епъл заменяха с рефърбиш телефони, а не с чисто нови. Бяха в бяла кутия. Това ще рече, че пак са му сменени компоненти, но в завода от някоя жълта маймунка, а не от техник у нас. Не виждам каква е разликата, освен че няма да получите вашия телефон и ще ви се наложи да си инсталирате всичко наново. За X сигурно все още няма рефърбиш и дават нов или правят ремонт на място. Идея нямам. Целият спор е затова кой е виновен за лошото обслужване и за мен отговорът е само един. Някои хора, обаче, смятат Епъл за нещо свещено и е абсурд да им вменят вина за каквото и да било. Винаги грешката е в друг - сервиза, приложението е кофти написано, бмв, ауди и VW са смотани и т.н. И когато някой тук се опита да изкаже каквато и да било критика към светиня му, почва се с нападки, ирония и прочие. На мен ми дреме на уя, аз на марки не робувам и винаги ще си казвам мнението. Впрочем, така го правят и по западните форуми, които чета. Там такава фенбойщина никога не съм срещал. Бъдете здрави и да не ви пука толкова за някакви вещи, било и с ябълка на тях. Има много по-хубави неща в живота. Весели и щастливи празници на всички, па макар и да са с Нокия

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

В случая мога да кажа(не за да защитя епъл), а просто какво ми се е случвало на мен свързано с подмяна/поправка на телефон, лаптоп или аксесоар. За телефон конкретно два пъти ми е сменян от ментел и креатив без никакви проблеми, но това преди 2-3 години. Но това на страна, имах тракане на кейса на еърподс-а и се обърнах към един от “официалните представители и сервизи на епъл” в Австрия. Още на място се опитаха да ме убедят, че съм го изпуснал, ударил, опитал да го затворя наобратно и всякакви такива щуротии, а след като поисках да бъде изпратен в епъл, те ми казаха, че ако от епъл не знаели за този проблем и откажат подмяна, ще трябва да платя 30€, ей така. Отказах им и се свързах директно с епъл съпорт, при което им разказах какво са ми казали техните представители, а те го приеха на шега и не вярваха, че са ми искали пари за това, и един вид ми се изсмяха. След което ми дадоха координати на друг ауторизиран сервиз, които без подобни убеждения и искания, директно ми изпратиха слушалките и ми бяха върнати след 2 дни с нов чарджинг кейс (друг е въпроса, че той също “пукаше”, но явно всичките са така).

Друг случай, скоро ми смениха дисплея на макбук про ретина по програма, заради наранено анти-рефлексно. От епъл ми казаха, че могат да ми го сменят безплатно. В двата ауторизирани сервиза ми отказаха, защото било до 4 години от купуването. При повторна връзка с епъл съпорт, по серийния номер, направиха, така че в да системата да излезе, че може да бъде приет. Като го занесох на следващия ден ме гледаха като гръмнати, като им казах да проверят пак дали не може, и ми беше доста сладко!

 

П.С. Мисълта ми е, че щат-нещат от епъл с едно копче могат да ги накарат да направят подмяна на устройството, а не да го сервизират; да го сервизират, когато не искат и т.н. Имаш ли нерви да се разправяш с тези представители, да обикаляш напред, назад и в същото време комуникираш с епъл, можеш да постигнеш своето.

Весели празници на всички!

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ето това имах предвид, човек трябва да се обади и да сподели проблема и най-често той се решава в негова полза, стига разбира се да има желание да го направи, вместо да се примири. Весели празници!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

От както Bosse купи Creative center политиката на сервизиране стана коренно различна!


Sent from my iPhone X using Tapatalk

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Вече съм с теленорска 10ка силвър, сега съм в издирване на ултра тънък прозрачен кейс но всичко ми изглежда грозно. 

 

ПП

екрана е супер, батерията и тя, още пръста ми ходи да натиска бутона :) ама то 7—8 години съм бил с бутон

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

При мен батерията кара 8 часа юзидж с до 38 часа стенд бай (с пуснат ВТ)... не съм доволен. Освен това загрява при елементарно браузване...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Греят си всичките, аз си мислех, че като е нов и няма да грее, ама на - грее си като добрия стар 5S :D

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Един леко тъп въпрос, но за мен определено некомфорт на душата. Има ли разлика в зарядните на iPhone X и това на iPhone SE ? По лошо стечение на обстоятелствата си объркахме зарядните с майка ми и сега не знам дали си зареждам телефона с моето зарядно или с това от на майка ми SE-то.

Поздрави на всички и Весели празници!

Редактирано от niksan76
Линк към коментара
Сподели в други сайтове


Здравей, имам два броя зарядни, едното от 7ма другото от Х, разлика няма между двете, което означава, че не би трябвало да има и между SE!


Sent from my iPhone X using Tapatalk

Редактирано от Alxx®
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

На всяко зарядно има модел. Вероятно и двете са модел А1400. Ако е така, то разлика няма!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много! И двете зарядни са А1400.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Моята 10ка дойде с 11.1.2 да ъпдейтвам или няма смисъл за момента?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Да, има значителна промяна!


Sent from my iPhone X using Tapatalk

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Готов ли си? :lol::lol:

 

Първо натискаш Volume up, след това Volume Down

След това държиш power бутона, докато не изгасне екрана

След това volume down & power бутоните, след около 5 сек пускаш power бутона, но държиш volume down.

Това разбира се прави на включен към айтюнс телефон.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Това намерих
1. Свържете своя iPhone X, 8 или 8 Plus към компютъра си и стартирайте iTunes.
2. Изключете своя iPhone. (Отидете на Настройки → Общи → Изключване → Плъзнете плъзгача
5ef6d96f895e356263b49a50250805fc.jpg

3. Натиснете и задръжте бутона за Вкл. / Изкл. на вашето устройство за 3 секунди .
4. След това натиснете и задръжте бутона за намаляване на силата на звука на устройството, докато държите Power бутона.
5. Дръжте и двата бутона за 10 секунди.
ea0e08b936b728e302be052992badc1a.jpg

Забележка: Ако виждате логото на Apple на екрана, ще трябва отново да изпълните стъпките, посочени по-горе. Следователно, уверете се, че не държите бутоните твърде дълго.
6. Ако екранът на устройството ви остане черен, това означава, че успешно е влязъл в режим DFU.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах тая инструкция и не ми се получи. Да не би да има значение каква функция е дадена на пауър бутона когато е продължително натиснат. При мен е Off, а по подрозбиране е Siri.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ползвам iPhone 7+ и не мога да тествам но благодарение на колегата ььь.Може да пропускаш нещо.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 часа, ayl написа:

Пробвах тая инструкция и не ми се получи. Да не би да има значение каква функция е дадена на пауър бутона когато е продължително натиснат. При мен е Off, а по подрозбиране е Siri.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Някой по-напред в темата беше споменал какво зарядно ползва за безжично зареждане, но не мога да го намеря.

Нека някой, който ползва такова да сподели мнение.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...