Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Обслужването от Creative center на Apple продукти вече е въпрос на избор


algor

Recommended Posts

Добър вечер, лейдис енд джентс!

Не виждам тема по случая, не виждам информация никъде в нашия форум или в интернет и затова си позволявам да отбележа края на хегемонията на Creative center в обслужването на гаранционни и извънгаранционни продукти на Apple.
В сайта на Apple има информация, че възможностите ни вече са три:

- Криейтив център;
- Булграм;
- Айстайл.

Мога само да се радвам на това, което виждам и кефчето, че повече няма да стъпя в Криейтив център е много голямо.
Не, че другите са цъфнали и вързали, но поне имаме избор.

Дано тази конкуренция донесе повече положителни емоци на нас, потребителите и имаме по-малко ядове с гаранционно и извънгаранционно обслужваните в държавата ни продукти на Apple.

https://locate.apple.com/bg/en/service/?pt=3&lat=42.697387&lon=23.32406&address=Sofia&carrier=no-contract

:cheers:

пп. Може информацията да не е толкова нова, но пък е престъпление, че никой не я е споделил до сега с другарчетата си.

20171003_210832.jpg

Редактирано от algor
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Много полезна информация. Благодаря Ви Алгор. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

В епъл форума (apple-bg) се спомена за това, но не съм ги тествал “новите”. Имаше добри отзиви от айстайл.
И на мен не ми допадат Криейтив. Особено ако си извън гаранция, е много лошо положението.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

За Булграм съм чувала много лоши отзиви, още от времето когато Мтел започна да работи с тях, имах приятел там и той ми каза, че имало големи проблеми. За щастие не съм ги ползвала, но ако ми се наложи нещо, ще пробвам iStyle.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Булграм и аз не препоръчвам, не е от личен опит, но това което изчетоз за тях в нета.....


Sent from my iPad using Tapatalk

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Булграм обслужват ~80% от марките мобилни телефони, които се предлагат от търговските вериги. Всички знаем, че ние българчетата сме мрънкащ народ, нищо не ни харесва и плюем по всичко, така че в нета инфото е субективно.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Това, че обслужват толкова марки въобще не е плюс, поне според мен колкото по-профилиран за една марка е даден сервиз, толкова повече доверие може да му се има, няма как някой, който и да е, да е спец по всичко и то с еднакво качество. Това, което знам е от няколко години, когато Мтел преминаха към тях - бавене на пратки, повече от месец, скандали, некачествени ремонти, дано сега да са по-добре и най-вече дано на никой не му се налага да ги ползва. Любопитно ми е Теленор какъв сервиз ползват, като твърдят, че имат собствен и защо като представители на марката не са в списъка.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Теленор също ползват Булграм.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

В събота си пратих телефона на Криейтив. Ако знаех, че може в Айстайл, там щях да го пратя.

А на сайта на Епъл видях, че може да се остави телефон за ремонт и в офис на мобилния оператор.

Редактирано от penmark
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Булграм обслужват ~80% от марките мобилни телефони, които се предлагат от търговските вериги. Всички знаем, че ние българчетата сме мрънкащ народ, нищо не ни харесва и плюем по всичко, така че в нета инфото е субективно.

Ако приемаш че личните ми впечатления от некадърноста и наглоста на Булграм, е субективно, то ме навежда на мисълта че имаш “топла” връзка с “тях”.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Имам много топла връзка с тях, когато не им достига персонал за ремонт на мобилните телефони, ги пращат на мен.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, все си мисля, че не всички разлики се свеждат до външния вид, а за техниците не знам, нямам опит в тази област и сано не ми се налага да пробвам колко са опитни където и да е...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Istyle отвориха сервиза още в началото на годината,и Apple им даде зелена светлина за гаранционните устройства. Имам много познати в iStyle и знам,че един от техниците от creative center е в iStyle.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не мога да се начудя как тоя чул това, оня чул онова, трети знае намквоси и седите и мълчите кат бити гъзове и не знам що не влезете тук кат нормални хора и да кажете "Ей, тикви, разбрах, че от вчера станало едиквоси си бла бла бла, а от преди 20 дни му станало на намщоси..."...

Нали затова е форума, бе?!?!
Четете кой какви ядове има с тоя и оня, наливаме акъл за кво ли не, ама важните неща ей така ги пускаме покрай гъзъ си...

Зае*и!!!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ми то НЕ става с влизане и фръцване в мола! Питай и ще разбереш,но явно не си се интересувал чак толкова,колкото преувеличаваш в поста си! Питай преди да нападаш!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Някой май объркА адреса

Да се изкажа по темата:

Нямам никаква идея, кой бачка в iStyle, но предвид репутацията на фирмата като търговец, вярвам, че ще са добри. Криейтив са спечелили много "за" и "против". От мен лично за Мак-а едно голямо "за" и едно огромно "против" за iPhone. С моята дърта 5S-ка имах гаранционен проблем, който те не "видяха", а аз сам си го оправих с елементарно презапояване на бейзбанд процесора. Булграм няма и да се напъвам да ги коментирам. Темата на колегата Иван Шопов е достатъчно красноречива.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

“Здравейте Мирослав,

бих искал да Ви уведомя, че Вашият iPhone 7 е отремонтиран - неговия дисплей бе сменен. 
Заповядайте в офиса на бул. "Черни Връх” 65А, за да го получите. В случай, че предпочитате да ви бъде изпратен по куриер за Ваша сметка, моля да предоставите следната информация:
1. адрес, на който да изпратим устройството;
2. куриерска компания по Ваш избор, която да използваме;
3. желаете ли застраховка на пратката и за каква сума да бъде тя.”

 

Това е телефон на 11 месеца и не го заменят, а ремонтират!!!

Проблемът беше бяло петно дисплея!

Пълно разочарование!

Една от причините да купувам епъл продукти беше, че не се ремонтират, директно се заменят. Ще продължа да ползвам техните продукти, но само втора ръка до 600-700 лв.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Моя е на 6 месеца и вече 10 дена е в сервиза. Сигурно и него ще го ремонтират...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

@gogi6, да, от оператор, но какво значение има това?!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ами защо не пуснеш една жалба до Apple, така и така са ти гоотворили, поне да ги натопиш дето се казва

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

И защо го носиш в сервиз,а не откъдето си го купил?!Най-вероятно не е Теленор оператора.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Защото където и да го занесе, пак на същия сервиз ще го пратят. :)

Редактирано от penmark
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не 100 а 200% :) Не ми се разваля за първи път стока. Звъня на магазина от който съм я купил и ги питам на вас ли да я нося или в сервиза. Отговора е в сервиза написан в гаранцията.

Редактирано от penmark
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...