Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Обслужването от Creative center на Apple продукти вече е въпрос на избор


algor

Recommended Posts

преди 21 часа, gorgior написа:

Какво сме казали за цитирането на постове???

Първият път го занесох там откъдето съм го купил, а именно Техномаркет България. Те го пращат към Криейтив Център. 

Звънял съм на КЗП и те казаха, че и ако втори път не се оправи да пусна жалба към тях.

Факт е, че отношението към портебилетя на самия Център е на много ниско ниво. Може да са професионалисти в оправянето на телефоните, но в случая аз имам проблем и искам той да бъде решен. Това, че имало проблем в един от ъпдейтите е само и единствено проблем между Епъл и Сервиза. Не е мой проблем. 

 

 

Редактирано от arm11
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Пиши на лайв съпорта да ти отворят кейс. Ще получиш вероятно и имейл, който като отвориш телефонът ти ще си врътне една бърза диагностика и ще го препрати към Епъл. С кейс номера вече отиваш в криейтив повторно, а из път си пусни и жалба. Няма какво да лелечеш тук, ние няма да ти оправим телефона.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Днес си взех телефона от сервиза. Не са ми дали документ, че телефона е бил в сервиза. 

 

Ще пусна жалба до КЗП.

 

Къде да го занеса сега в iStyle или Булграм?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аре да обърнете малко внимание и на мен сега. Да кажете как да действам от тук нататък, въпреки, че имам една препоръка от вещо лице.

Телефона ми (iPhone 8 Plus) е закупен от Мтел на 28.09.17 г. Ноември месец започна да проявява странен проблем - светкавицата не винаги светваше, въпреки, че е в режим ON, не Auto. Изчаках да минат празниците (Коледа, Нова година) и реших да действам. Няма да се лишавам от хубава камера на Бъдни вечер я.

В началото на януари тази година отпътува към Булграм с описания от мен проблем. След около 9-10 дена получих СМС, че телефона ми е в офис на оператора, да скокна да си го взема. И хукнах. Да, ама не, само където бягах. Още при първия тест светкавицата не светна. В приемния протокол на сервиза са написали “Устройството не проявява описания от клиента проблем”.

Още на другия ден телефона беше изстрелян отново към сервиза. Този път се забавиха повече - 21 дни. Телефона е пращам към външен сервиз на Apple в Хонландия, та затуй. Супер, върнаха го. Този път направих пробата на стълбите пред офиса на Мтел. И веднага кръгом. А познайте що? Пак не работеше. След третото сервизиране от около 8-9 дни, вчера (27.03.18 г.) е пратен за четвърти път. Тук ще добавя, че в самия телефон, както и на мейла им, съм пратил видеа, на които ясно се вижда проблема. И винаги чета на протокола това: “Устройството не проявява описания от клиента проблем”.

 

Май е ред да си искам нов телефон, не мислите ли?

 

Това е един от мейлите, получен в понеделник след кратка кореспонденция:

 

720dedde96c6811fafbfb81d7250b1c1.jpg

 

 

П. П. Пропуснах нещо важно. Като се появи проблема, реших да ресторна телефона на компютъра, та дано се оправи. До този момент правих ъпдейти от самия него. Десет (10) пъти Error (9). И замина.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Това е много кофти момент, според закона имаш право на възстановявяне на пари или замяна при предявяване на три основателни рекламации с един и същ дефект. Лошото е, че дефекта не се проявява според документите и не знам дали в този случай се брои за основателна рекламация.
Също важен е момента дали апарата е купен на физическо лице или фирма, ако е на физическо лице можеш да разчиташ на КЗП, ако е на фирма можеш да ги съдиш.



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аре да обърнете малко внимание и на мен сега.

Вниманието си го имаш, пич и не е нужно да го търсиш 

По въпроса: аз (както може би вече знаете) препоръчвам с две ръце да не си губиш времето с тъпи сервизи в БГ, а действай по план "подмяна в чужбина", още повече проблема го има непреъкснато и имаш видеа направени.

Всичко тук е губене на време и късане на нерви и битката е с ясен край.

Аз мога да съдействам за добрата, стара Англия, а ти си знаеш имаш ли варанти по други държави.

Тия дни не съм много наличен, че имам куп чужденци на главата , но и да не ти отговоря тук, във форума, чуваме се телефонно.

пп. Както е споменал колегата над мен и доколкото опита ми позволяма да изразя мнение по темата с искане за подмяна, то такова искане би следвало да се подаде, когато даден апарат е влизал два пъти в сервиз за един и същи проблем, бил е отремонтиран надлежно и при проявата на трети път на същия проблем, при оставянето на апарата в сервиза (или при мобилният оператор, откъдето е купен) се пише отдолу, че клиента иска подмяна на апарата (или връщане на платената по фактура) сума.

То и самият търговец, при третото влизане на стоката в сервиза, закона му дава право да предложи начин на копенсиране (примерно подмяна).

Тоест, според мен в случая с уж неоткрит дефект, няма да приемат поисканата подмяна и ще се аргументират с това, че апарата не е ремонтиран и дефект няма.

Това касае нашия ЗЗП, разбира се, а в Англия нещата стоят по различен начин в Apple store и тестове, ремонт и/или подмяна стават на секундата.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

При грешка 9 няма как да има пазарлъци "не проявява дефект".

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (редактирано)

Каква грешка 9, бре, адаш, той говори за девета глуха, в която са го пратили сервиза :tooth:

Едит: Упс, сори...
Писал съм одеве преди ПП-то, явно, ама сега го видях, като върнах да прочета.
Извинявам се!

Редактирано от algor
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Виж в privacy/analytics/analytics data дали има файл с име камера или флаш. Ако има нещо в тая връзка направи скриншот на горната начална част и им го прати по имейла като пращаш телефона. Другия вариант е да отидеш лично в сервиза и да им покажеш как(не) проявява дефект. Щото това от тяхна страна е много нагло. И ми прилича на моя случай когато им пратих телефона неработещ и те пак бяха писали в протокола че не проявява дефект. И трябваше да им пратя скриншот от това което те би трябвало да проверят след като са техници. Въобще смях, не знам дали нарочно се правят на луди или са хванали някой дето не му е там мястото да работи

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам добрата ти воля, ама чети! Грешка 9 - какъв скрийншот, какви прайвъси-та и какви логове те гонят?!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ами учудващото и за мен беше че логовете остават дори след забиване, невключване заради дефектна памет, няколко опита за флашване и през DFU ,различни грешки при флашването, един успешен опит и връщане от сервиза след всичко това. Така може да не ме навикваш. Има и други причини но засега ще ги премълча

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Сега, като се върнете назад във времето, ще разберете какво е да си купиш iPhone не от Теленор в Бг. То какви писания бяха...само като се сетя. Той Сашо написал за грешка 9! Какво повече?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

И двата ми не са от оператори, първия от известна техно верига и останах с горчив вкус, втория от по-малка фирма която е в челната класация интернет търговци и явно не съм сбъркал. Напук на всички плюещи по тях

Но да ме прощава Епъл още веднъж толкова пари не давам, ако този се скапе след време точка със смартфоните. Андроид съм имал и повече не ща хаха

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Няма техника която да не се чупи/поврежда.
Вероятно, като то изгори крушка, стоиш на тъмно?!?
Не ми отговаряй, сърказъм.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Сарказъм е точно на мен да ми се случи след като съм работил години в сервиз за мобилни. Нещо като отмъщение за справедливо отказани гаранции хаха. И като изгори лампа сам си я сменям.

На днешните сервизи само рекламата им е голяма това е личното ми мнение

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Мислят си, че като сме в България и мога да правят каквото си искат с нас. Съжалявам, но ако това стане в Щатите или голям пазар като Англия или Германия, ще ги направят на нищо. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 часа, Alxx® написа:

Разбирам добрата ти воля, ама чети! Грешка 9 - какъв скрийншот, какви прайвъси-та и какви логове те гонят?!

 

преди 9 часа, gogi6 написа:

 Той Сашо написал за грешка 9! Какво повече?

Коле, щом пък са толкова сигурни колегите в успеха с подмяната, да вземат да ти го подменят тук значи...
Хем по-бързо, хем по-лесно би трябвало да е, според техните думи.

И на мен ми стана интересно даже ще се случи ли подмяната безпроблемно сега или пак ще пробват да минат метър...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

(Нова – ДВ, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Уважавам желанието ти за помощ. Респект!! Не се срещат често вече такива хора! Но кому е нужно тази конспирация? Да търсим познати, връзки... Какви са тези одъртели комунистически методи? Нали затова си купуваме епълски продукти. Плащаме по-висока цена от останалите. Незнам колко са здрави, но винаги сме имали пълна 2-годишна гаранция! Колко хора трябва да изпищят от апарати, закупени от техно вериги и оператори(без Теленор,Глобул), за да си научим урока. Или всеки си вика при мен няма как да се случи?!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

(Нова – ДВ, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.
То хубаво, ама като ти кажат от сервиза “Ние не виждаме проблем”?

 

Като ти смениха дисплея на чисто нов Х и после го удави в басейна, най-вероятно заради не добре сглобен апарат?! Замениха ли ти го с нов?

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Сума ли?! Защо не се позова, на това което си цитирал? И ти ли с връзки:))))

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не са ти искали, а са ти предложили. :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...