Премини към съдържанието
dessyteneva

Apple се опитва да увеличи пазарния дял на Apple Music, предлагайки втори пробен период

Recommended Posts

Jimmy-Iovine-Apple-Music.thumb.jpg.249e3af7ccead1697ea9b15b3db79a0e.jpg

Apple предлага тримесечен пробен период за своята музикална услуга, през който можете да я ползвате без никакви ограничения и безплатно. В края на този период можете да станете нейн абонат, или да се откажете, без да бъдете таксувани.

Интересното обаче е, че някои потребители са получили покана да пробват Apple Music, след като вече са били нейни абонати, или сасе отказали в края на пробния период. Това означава втори безплатен, тримесечен прозорец, през който те могат да се възползват от услугата.

apple-music-notifications-641x321.thumb.jpeg.3a2714e1dd425de55cac911b984bbe47.jpeg

На какво се дължи този ход? Не, не е грешка - Apple Music успя да се утвърди на пазара, но при тежката конкуренция от страна на Amazon, Google и Spotify, компанията очевидно се опитва да направи всичко възможно, зад а привлече потребителите в своята екосистема. Каквито и да са плановете на гоганта обаче, факт е, че ако получите покана, ще можете да се възползвате от нови три месеца безплатно слушане на музика, а дали ще станете абонат на услугата, зависи само от вас.

  • Харесвам 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×