Премини към съдържанието
dessyteneva

Потребителите в САЩ харчат все повече пари за приложения

Recommended Posts

1205549189_appstore.thumb.png.105d4bce2f7d6d45e85c42d4d848395e.png

Нов докад сочи, че средния потребител на iPhone в САЩ е изразходвал над 36% повече средства за покупка на приложения през 2018 година, отколкото през предходната. Сумата е нарастнала от 58 долара през 2017 до 79 долара през 2018 година, като тенденцията е постоянна. Само за справка, през 2015 година, същата сума е била 33 долара, през 2016 тя е нарастнала до 47 долара.

App-Store-1280x865.thumb.png.ade7d45cd64ade76ea7dfd7d2175dd28.png

Всъщност не е изненада, че повече от половината средства, изразходвани от потребителите са за игри – 44 долара, 8 отиват за развлечения, 5 за музика, 4.40 за социални мрежи, 3.90 за приложения за лайфстайл. Интересното е, че най-голям годишен растеж през годината отбелязват сумите, изразходвани за развлечения и лайфстайл приложения – съответно 82 и 86%.

С постепенното забавяне на продажбите на iPhone, Apple се фокусира все повече върху своите услуги, а приходите са генерирани от App Store и абонаментите за Apple Music, iCloud, Apple Care и др. Според Тим Кук, компанията ще пусне нови услуги тази година, което също ще допринесе за увеличаване на приходите й.

  • Харесвам 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×