Alxx® Публикувано Октомври 15, 2009 Сподели Публикувано Октомври 15, 2009 За звук - търсете ОРИГИНАЛА! Няма по -по - най: П.П. Екземпляра на снимката е Big Block, около 8 литра обем!!! Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Ради Аврамов Публикувано Октомври 15, 2009 Сподели Публикувано Октомври 15, 2009 alxx SS и на мен ми е една от любимите коли. Принципно не съм голям фен на френските коли, но това ме разколебава: [youtube:2qqmh26g] [/youtube:2qqmh26g] Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Alxx® Публикувано Октомври 15, 2009 Сподели Публикувано Октомври 15, 2009 Няма как да не те грабне - дизайна е дзверски. А, и ти май натам си се упътил :mrgreen: Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Ради Аврамов Публикувано Октомври 15, 2009 Сподели Публикувано Октомври 15, 2009 Ще ми се Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
The Shaman Публикувано Октомври 17, 2009 Сподели Публикувано Октомври 17, 2009 Французите са пионери в много от най-значимите неща в автомобилостроенето. Подобни приказки са несериозни и адски дразнещи, не защото карам Ситроен естествено. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
naidenoff Публикувано Октомври 17, 2009 Сподели Публикувано Октомври 17, 2009 На Рено дължиме Турбокомпресора Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
The Shaman Публикувано Октомври 17, 2009 Сподели Публикувано Октомври 17, 2009 На Ситроен предното предаване и предпазните колани. :mrgreen: Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
naidenoff Публикувано Октомври 17, 2009 Сподели Публикувано Октомври 17, 2009 Доста много неща дължиме на Френското автомобилостроене :driving: Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
John Digweed Публикувано Октомври 17, 2009 Сподели Публикувано Октомври 17, 2009 :imsorry: ако съм обидил някого, не е нарочно. Не съм имал френска кола може за това да мился така, но не съм и чувал нищо хубаво. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
tonygti Публикувано Октомври 17, 2009 Сподели Публикувано Октомври 17, 2009 Френските коли не могат да стъпят по нищо на германските. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
The Shaman Публикувано Октомври 17, 2009 Сподели Публикувано Октомври 17, 2009 Това е спор, който няма край а не за това сме се събрали. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
tonygti Публикувано Октомври 17, 2009 Сподели Публикувано Октомври 17, 2009 Така е, всеки си има вкус Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Anthony Публикувано Октомври 17, 2009 Сподели Публикувано Октомври 17, 2009 На Ситроен предното предаване и предпазните колани. :mrgreen: Е, точно за предното не знам какво толкова им дължим. Мосю Ситроен е измислил как да скопи колите с него. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
tonygti Публикувано Октомври 17, 2009 Сподели Публикувано Октомври 17, 2009 Тука малко не съм съгласен. Вярно е, че всички истински бегачки са със задно, но при задното се губят част от конете, за разлика от предното предаване... Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Alxx® Публикувано Октомври 17, 2009 Сподели Публикувано Октомври 17, 2009 И къде точно отиват? На паша? Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
tonygti Публикувано Октомври 17, 2009 Сподели Публикувано Октомври 17, 2009 Май не си достатъчно осведомен. Едно е въртящия момент да отиде да предните колела, съвсем друго е да мине през диференциала и да отиде до задните колела. Не случайно се казва: "конски сили на двигателя" и "конски сили на колелетата". Както и да е, не ми се спори... Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Alxx® Публикувано Октомври 17, 2009 Сподели Публикувано Октомври 17, 2009 Синко, стажа ми е със седем цифри/км от няколко години... П.П. Предното няма диференциал,така ли? П.П.2 Ти виждал ли си дино стенд? И знаеш ли какво прави? П.П.3 Казва се "На колянов вал" и "На колела". 1 Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
The Shaman Публикувано Октомври 17, 2009 Сподели Публикувано Октомври 17, 2009 Както казах това е спор, който няма край. Много "разбирачи" ще се изкажат, но едва ли ще се убедим едните в едно, другите в друго. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
tonygti Публикувано Октомври 17, 2009 Сподели Публикувано Октомври 17, 2009 Няма ама абсолютно никакво значение какви километри имаш. Знаеш ли аз какви километри имам? Не знаеш естествено. Много добре знаеш какво е разтоянието до задните колела и какво е то до предните нали? И всъщност да, виждал съм дино тест... Не ми се спори, както и да е... Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Anthony Публикувано Октомври 17, 2009 Сподели Публикувано Октомври 17, 2009 Прав е Tonigti. Сам казва, че бегачките са със задно, ама така се губели коне. Ами нарочно ги правят така, защото ще станат много бързи и неудържими сложат ли им предно. Даже и във Формула 1 са им забранили предното за да намалят мощноста. Аз лично от 10 годни карам само коли със задно и дори мисълта, че може да си купя кола с предно ме кара да се чувствам гадно. По принцип всички хора, които не са карали кола със задно мислят като Tonigti. Аз също преди години бях така заблуден. Ама зимата е много кофти, ама ще се завърти, ама не знам си какво. Пълни тъпотии. Покарай кола със задно, особено в завои и после ще си говорим. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
tonygti Публикувано Октомври 17, 2009 Сподели Публикувано Октомври 17, 2009 Карал съм Мерцедес преди 7-8 години и знам какво е Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Anthony Публикувано Октомври 17, 2009 Сподели Публикувано Октомври 17, 2009 Говорим за бегачки, не за пенсионерски автомобили. На тази марка и без това си и липсват конете, поне в стандартните модели. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
tonygti Публикувано Октомври 17, 2009 Сподели Публикувано Октомври 17, 2009 Охх стига с тоя спор, защото ме човърка и ако го почнем няма да има край. Изправи едно BMW 325 е36 192 коня срещу една Opel Astra GSi 2.0 16V 150 коня и виж кой ще бие. BMW са супер коли, бегачки са, но съвсем не са чак толкова бързи. Едно бързо сравнение: BMW M6 vs Mercedes CLK 55AMG. Еми разликата е 7 коня в полза на Mercedes-a, но по отношение на вървене го пребива все едно е със 200 коня повече. Аз лично се учудих супер много, но това е реалността. Спирам да пиша в тая тема. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Pe6o666 Публикувано Октомври 18, 2009 Сподели Публикувано Октомври 18, 2009 4x4 RULEZ :mrgreen: Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
BANNN Публикувано Октомври 18, 2009 Сподели Публикувано Октомври 18, 2009 С нищо неможе да се сравни изживяването и това какво може да ти даде едно BMW когато го разхождаш! Това е неповторимо удоволствие което може да ти даде само Баварише Мотор Верке ! Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.