tonygti Публикувано Юли 10, 2011 Публикувано Юли 10, 2011 Компанията Apple понижи цените на рекламните кампании в системата за мобилна реклама iAd, предаде агенция Bloomberg, позовавайки се на източници, пожелали да останат анонимни. Минималната цена за участие в iAd в момента е 300 хиляди долара. През юли 2010 година, когато рекламната система току-що прохождаше, цената на кампаниите в iAd стартираше от 1 милион долара. Първата отстъпка за рекламодателите Apple направи през февруари, като понижи ставката на 500 000 долара. С намаляването на цената Apple се надява да успее да върне няколко големи клиенти, които се отдръпнаха от компанията и се прехвърлиха към конкуренцията, съобщават източниците на Bloomberg. В числото на тези клиенти се назовават имената на Citigroup и американската търговска верига J.C. Penney Company. Анализаторите, анкетирани от изданието, твърдят, че освен от високите цени, бившите клиенти на iAd са отблъснати и от факта, че рекламите могат да бъдат видени само от собственици на iPhone, iPad и iPod touch. Натали Керис, представител на Apple, заяви, че за година, откакто съществува iAd, са били проведени около 100 рекламни кампании в седем държави. През последния месец услугите на iAd са използвали 20 рекламодатели, в това число Walt Disney Company, AT&T и застрахователната компания Geico. Рекламната система iAd беше анонсирана от Apple през април 2010 година. Основа за iAd стана операторът на мобилна реклама Quattro Wireless, който компанията на Стив Джобс придоби през 2010 година. Основният конкурент на iAd на пазара е рекламната услуга Google AdMob. С помощта на iAd рекламодателите могат да публикуват своите реклами в приложенията за iPhone, iPad и iPod touch. 60 на сто от приходите от реклама получава разработчикът на приложението, а 40% остават за Apple. by tonygti Този пост беше повишен в статия Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.