tonygti Публикувано Юли 23, 2011 Публикувано Юли 23, 2011 Apple Inc. е в преговори за потенциално предложение за придобиване на компанията, предлагаща видео услуги Hulu, съобщава Асошиейтед Прес, позовавайки се на „човек, близък до ситуацията” (“person close to the situation”). Човекът е пожелал да запази анонимността си поради това , че не е упълномощен да говори по темата. Придобиване на Hulu би могло да укрепи магазина iTunes на Apple, който предоставя възможност на потребителите не само да закупуват дигитална музика, а и да наемат или закупуват филми онлайн, както и ще подпомогне Apple в конкуренцията с Netflix Inc. Hulu предлага абонаментна усуга за видеопоток, както и генерира приходи от реклама. Безплатният достъп до телевизионни предавания, излъчвани в най-гледаното време (prime time), предоставян от Hulu, е срещу гледане на реклами. Платената услуга предоставя по-обширен достъп до съдържание и цената й е осем щатски долара месечно. Hulu е притежаван съвместно от развлекателните компании NBC Universal (част от Comcast Corp), News Corp, Walt Disney и финансовата компания Providence Equity Partners. Предварителни преговори за продажбата на Hulu вече са в ход. Сред кандидат купувачите са Google Inc, Microsoft Corp. и Yahoo. Hulu очаква броят на абонатите, ползващи платените му услуги, да достигне 1 млн. до края на лятото – по-рано отколкото бе прогнозирано преди, бе съобщено от изпълнителния директор Jason Kilar в корпоративния блог. Предишната прогноза бе тази цифра да бъде достигната до края на годината. През второто тримесечие на настоящата година Hulu заема най-голям дял в приходите от онлайн видео реклама в САЩ. Най-големият конкурент на Hulu е Netflix Inc, който има повече от двадесет милиона платени абонати в САЩ. Във вторник Netflix обяви, че навлиза в пазара на Латинска Америка и Карибите. by tonygti Този пост беше повишен в статия Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.