Kontrero Публикувано Август 3, 2012 Публикувано Август 3, 2012 Според данни на маркетинговите анализаториIDC световните доставки на таблетни компютри за второто тримесечие на годината са достигнали до 25 млн. бройки. Така пазарът в тази ниша е отбелязал сериозен ръст от 18,7% в сравнение с първото тримесечие на 2012 г. или с 33,6% в сравнение с периода април-юни година по-рано. Анализите сочат, за осмо поредно тримесечие най-скъпата технологична компания в света – Apple, продължава да е безапелационният лидер на пазара, продал повече таблети от всички останали компании взети заедно. Базираният в Купертино гигант е доставил рекордните 17милиона iPad-a, с което бележи ръст от цели 11,8 млн. бройки в сравнение с първото тримесечие на годината. Така към момента Apple държат близо 68,2% от световния пазарен дял на компактните сензорни компютри. Анализът на IDC показва, че Samsung също отчитат сериозен растеж. Корейската компания е удвоила продажбите си в сравнение предходните три месеца до 2,4 млн. устройства. Така Samsung e заела 9,6% от световния пазарен дял. Третите в класацията – Amazon, чийто Kindle Fire за момента е достъпен само за американския пазар, е доставила 1,2 бройки от таблета. На четвърто място са Asus с 855 хил. продадени устройства. В челната петорка влизат и Acer, чиито продукти отбелязват сериозен спад. За второто тримесечие компанията е продала малко над 385 хил. бройки, което е почти двойно по-малко от продажбите, реализирани за същия период година по-рано. Source: iNews kontrero 1 Цитирай
orbitalen Публикувано Август 3, 2012 Публикувано Август 3, 2012 Третите в класацията – Amazon, чийто Kindle Fire за момента е достъпен само за американския пазар, е доставила 1,2 бройки от таблета. Как са успели да го срежат на 5 и да вземат 20% от тоя таблет, че и да успеят да го продадат, не знам? Дайте повече информация, ще е полезно на всички! 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.