Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Recommended Posts

Публикувано (редактирано)

Да започна отначало...

Бях на договор към Виваком и желаех да си запазя номера и да премина на предплатена карта, но Виваком такава услуга нямат да запазват номерата. Откажеш ли се от сметка губиш номера.

Тъй като много хора ми го знаят номера исках да си го запазя , но само да ме търсят, защото аз от него не се обаждам. Мтелският ми е с 1000 мин към всички оператори и такса за него не искам да плащам.

Направих следното нещо в последният месец на договора ми.

Отидох в БОБ и пуснах заявление за преминаване към тяхната мрежа и след 4 дни вече бях техен абонат със същия номер.

Дотук всичко добре, но всички дето ми се обаждаха на този номер се набутваха, защото това си беше друг оператор.

Изчаках три месеца, защото по закон е толкова да бъдеш при един оператор минимум и отидох в център на Виваком да пусна заявление за прехвърляне към тях на същият ми номер.

Момчето , което беше в магазина ми каза: - "Ей ти си голям дявол. Това е единственият начин по който може да си бил на сметка и да преминеш с предплатена карта със същият номер".

Пуснаха ми заявленето, но след 3 дни получих отговор че не може да се осъществи прехвърлянето поради факта че е объркан адреса ми на заявлението.

Прегледах го и всичко си беше така.

Отидох пак и след няколко дни отказ поради същата причина и така 8 пъти пусках заявления.

В крайна сметка ми писна и подадох жалба към Комисията за Защита на Потребителите и съответно те са сигнализирали на Комисията за Регулиране на съобщенията и ме уведомиха че се води проверка по случая.

Два месеца нямах отговор и реших пак да пусна заявление за пренос на номер и момчето ми каза че те/Виваком/ явно не искат да ми прехвърлят номера нарочно.

И пак след 3 дни получих отказ.

Вчера ми се обадиха от КРС и ме уведомиха че Оператора ще бъде най вероятно санкциониран и че в най-скоро време ще мога да премина отново към Виваком без проблем.

Няколко часа след това получих и следният СМС

088eef8a501a361d.JPG

а днес ми се обадиха и от оператора да ме уведомят че от утре мога вече да си ползвам тяхната карта.

В нашата държава е такова положението че ако не се намеси някой в моят случай регулаторите в други медиите нищо няма да се промени.

Благодаря им отново и се надявам да наложат добра глоба на Виваком за наглостта им.

Можех да премина на обонамент и да си спестя главоболията, но исках да се боря до край, защото се бях изнервил супер много.

Съветвам всички, които имат проблеми с операторите а и не само с тях да не се притесняват а да сигнализират проблемите си. Не трябва да оставяме да ни мачкат.

Редактирано от joroiliev

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...