BulgarianSS Публикувано Ноември 1, 2012 Публикувано Ноември 1, 2012 Компанията е похарчила близо три пъти по-малко за изследвания от Microsoft Наскоро публикуваният годишен финансов доклад на Apple показва, че компанията е похарчила близо 1 млрд. долара повече за научно-изследователска дейност през изминаващата 2012 година, съобщава the Verge. Въпреки скока от 2,4 на 3,4 млрд. долара в сравнение с миналата година, тези важни за развитието на всяка хай-тек компания разходи остават непроменени като процента стойност, формирайки 2,2% от общите приходи. Това съотношение се запазва благодарение на внушителния скок от 45% в продажбите, които за годината са достигнали до 156 млрд. долара. За ефективността на бизнес машината, наречена Apple говори и фактът, че големите конкуренти като Google и Microsoft са отделили близо 15% от приходите си за R&D. Сравнително по-икономични са били корейците от Samsung, които са инвестирали близо 6% от приходите си в нови изследвания. Мнозина вероятно биха казали, че разликата между Apple и останалите големи в бранша се дължи главно на гигантските приходи на компанията на Тим Кук. В абсолютни стойности обаче картината е не по-малко впечатляваща – оказва се, че за 2012 г. Microsoft за дали за R&D близо 10 млрд. долара или почти три пъти повече от Apple. Допълнителният един милиард най-скъпата компания в света е похарчила за наемането на повече изследователски кадри, най-вече в Израел. Така към момента в компанията работят около 73 хиляди души или над 12 хиляди повече от броя на служителите през 2011 г. Освен по параметър жива сила Apple са се разраснали и по количество на използваната площ. За изминалата година в различни държави по света са били отворени 33 нови фирмени магазини. Почти двойно е увеличение има и при площта на притежавани земи - от 584 акра през 2011 г. до 1077 акра днес. Голяма част от тях ще се използват за построяването на нов център за данни в Орегон. inews.bg Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.