Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Въпрос

Публикувано

Колеги, дано не бъркам мястото за въпроса си,

но какво ми се случи днес.

Беше закупен телефон - Iphone 5, запечатан, още с разпечатването видях мазни пръсти върху лепенката на дисплея. След това долу - видими следи от употреба на аксесоарите, липса на пин, телефонът сложен наобратно спрямо капака на кутията, софт 6.1., вътре ползван - активиран, добавени градове Единбург и Лондон.

Сега, този телефон не е купуван от мобилните ни оператори, от други търговци тък в България, имате ли идея, как може да се получи това нещо.

На мен единственото нещо ми идва - магазинът, от който е закупен телефона, да са запечатали с автоклав ползван телефон. Но възможно ли е да са толкова прости - нали с отварянето се виждат сума ти дефекти, липса на пинче, активиран тел и тн.

Възможно ли е да е закупен от Епъл по този начин...поради някаква причина?

Аз утре/понеделник смятам да го върна, но все пак какво се е случило според вас?

Recommended Posts

  • 0
Публикувано

Проблеми като този от шапката на темата или по въпроса за рециклираните телефони като гаранционни замени?

  • 0
Публикувано

Запази си чата,в компютъра. Ако ти дадат рециклиран(100%) а в протокола пише "нов", този факт плюс запазеният чат ще ти дадат основание да си искаш парите обратно. Според ззп, когато ти подменят стока с рециклирана, са длъжни да те уведомят и получат твое писмено съгласие, т.е. подпишеш ли протокола по замяната се съгласяваш. Въпросът е дали ще те уведомят какво ти дават.

Да, ама аз нямам идея как да разбера дали телефонът е рециклиран.

  • 0
Публикувано

Е, от постовете по - горе не загря ли? Нов телефон идва с нова кутия и аксесоари. Рециклираният идва с черна, гол като пушка. В сайта на Епъл, като провериш гаранционния статус по серийния номер, можеш да си извадиш извода по оставащата дата. Международната гаранция която излиза в сайта е една година. Крайната дата минус една година е датата на първоначално активиране. Сега разбра ли?

  • 0
Публикувано

Саше, той гаранционният статус няма ли да му се прехвърли от стария апарат, т.е. няма да има удължаване на гаранцията и така пак ще си показва датата активация на първоначалната му бройка?

  • 0
Публикувано

Да така е.

Sent from my iPhone 4s using Tapatalk!

  • 0
Публикувано

Тцъ, гаранцията от оператора е местна далавера. Международната в сайта е от първоначалната активация и това не се променя.

  • 0
Публикувано (редактирано)

Е, от постовете по - горе не загря ли? Нов телефон идва с нова кутия и аксесоари. Рециклираният идва с черна, гол като пушка. В сайта на Епъл, като провериш гаранционния статус по серийния номер, можеш да си извадиш извода по оставащата дата. Международната гаранция която излиза в сайта е една година. Крайната дата минус една година е датата на първоначално активиране. Сега разбра ли?

Да, рових из нета по този въпрос.

На повечето места пише, че refurbished апаратите ги дават в обикновена бяла кутия, на която просто пише iPhone без нищо друго. Освен това би трябвало и да има лепенка "Apple Certified"

на кутията.

Интересното е, че и на доста места пише, че именно телефоните в черна кутия, на която има картина на съответния айфон и пише модела, са нови (в сравнение с обикновените бели кутии).

На друго място пък пише, че тези в черните кутии са "сервизен апарат за подмяна", който можело да бъде или нов, или рециклиран. Може пък и аз да не съм разбрал нещо като хората.

Затова реших да питам и тук.

Май няма да приема нищо друго освен същото, каквото ми връчиха преди 2 години при покупката.

Ще пиша вече, след като е ясна развръзката. Очаквам скоро да ми се обадят.

Редактирано от Cazinal
  • 0
Публикувано

На мен малко ми звучи вече.... "иииха, прецака ми се телефона как мога да спечеля" Искаш да ти върнат 1000 лева за 2 години използван телефон? Или да ти подарят чисто нов телефон и той да има още 2 години гаранция?

  • 0
Публикувано

На мен малко ми звучи вече.... "иииха, прецака ми се телефона как мога да спечеля" Искаш да ти върнат 1000 лева за 2 години използван телефон? Или да ти подарят чисто нов телефон и той да има още 2 години гаранция?

Не знам как ти звучи, но аз пея стара песен на нов глас. Ако на теб ти изтича гаранцията след броени дни, не би желал да ти пробутат боклук, който не може да замениш повече, нали?

Днес от ментел ми се обадиха да отида да взема новия си апарат.

Отидох, служителят извади подменения телефон от един шкаф, увит в протокола, който трябваше аз да подпиша... Естествено, нови лепенки, всичко изглеждаше като наистина нов телефон.

Реших първоначално да не питам нищо друго, а да проверя телефона.

Естествено, телефонът има проблем. Камерата показваше едно голямо зелено петно по средата, което се забелязваше прекрасно на бял фон. Естествено, апаратът им замина обратно за ремонт.

Ето затова нямам как да ти звучи като "как мога да спечеля от проблема си". Просто искам апарат без дефекти.

  • 0
Публикувано (редактирано)

Това беше масов симптом при 99,9% (при другият 0,01% е по- малко изявен) процента от 4-ките и е слабост на самата технология на тогавашния сензор на камерата. Моят също го имаше, на всичките ми познати с 4-ки - също. Върнал си си телефона за нищо. Прочети в нет-а и ще разбереш за въпросния недостатък - не е от бройката.

Сега очаквай следващият да има сигурно и други кусури и така ще си играеш на котка и мишка..

Ако кажеш, че твоят е нямал това петно , е защото най - вероятно по времето, когато си ползвал камерата си не е имало бялото бюро на М-тел -служителя пред нея или с други думи - просто не си го забелязал..

Редактирано от SpAwN
  • 0
Публикувано

Да, знам за масовия проблем с петната на телефоните, но ти не беше там, за да видиш за какво става въпрос... Не петно, ми петнище, което малко или много променяше цвета на всичко. :) Служителят във въпросния офис на ментел извади още един айфон от шкафа (пак без кутия). Неговата камера също имаше нещо подобно, което едва-едва се забелязваше само на бял фон, дори той сам си взе подменения телефон обратно, без да казвам нищо повече.

  • 0
Публикувано

Само да вметна нещо.

Не очаквай нов телефон с 2 години гаранция, "както съм го взел от магазина преди 2 години", Сменил съм повече от 20 телефона, в Мтел, Глобул, Креатив център и няколко AppleStore из Европа. Никъде не сменят с "нов" телефон, а с такъв за гаранционна смяна. Няма кутия, зарядно, кабел и слушалки, като профила на твоя телефон се прехвърля на "новия". А дали е нов или рециклиран...

  • 0
Публикувано

Аз също имам подменени около 10тина телефона от Мтел и Глобул. Всичките са били само телефон - не знам дали са рециклирани, най-вероятно да. Като преглеждам датите на производство, все са пресни....

Важното е че работят коректно, другото - Божа Работа

  • 0
Публикувано

Сменяй дилъра...

  • 0
Публикувано (редактирано)

Не бре, лошо няма - човекът просто е объркал цитатите , затова звучи така шизофренично..:)

В началото първият абзац е мой цитат , ама кой да си прави труда за quote-бутонче.. , нали е важно мнение да се изказва и писане да има , ама кое, как и защо - няма значение..

Редактирано от SpAwN
  • 0
Публикувано

Аз лично в USA от мой приятел взех iPhone 4 и имаше бели петна на бял фон.Отидох в Apple и ми го замениха.Така,че съм пряк свидетел на този проблем,макар че две години ползвам и друга четворка,която няма никакъв проблем и сега даже Я продавам ;).

  • 0
Публикувано

Здравейте. Искам да попитам по запознатите от Вас, които са се сблъсквали със сервиза и магазините на Глобул. Днес ще занеса моят 4s до техен магазин заради неактивен бутон на wifi-то. Питането ми е следното , какво ще се случи с картата която е в апарата , в смисъл микро сим е , и няма къде да я сложа за да я ползвам след като ми вземат апарата за сервиз? Има ли вариант докато апаратът е в сервиза , да ми дадат стандартна карта , която мога да ползвам с останалите апарати, защото иначе няма как да се свържат с мен за да ми кажат дали и кога е отремонтиран , за да отида да го взема?

  • 0
Публикувано

Не съм объркал никакви цитати, не ме правете на идиот, колкото до дилъри и глупости , ще си изказвам мнението колкото си искам... както вие си изказвате вашите глупости.... май нямате толкова против мненията ми колкото това какъв съм и къде живея, а с това нарушавате правилата на форума- уж... Защо ли? Само с мене се държите така в този форум, ако е така , няма да пиша и готово. Интересно ако бях попълнил в профила си България- София, дали държанието ви щеше да е същото...

Къде живееш не ме интересува, освен ако не ме каниш на гости. Географското ти местоположение няма общо с това което коментираме в този форум. След като във форума "вие си изказвате вашите глупости...." - ти какво търсиш тук??? От там на сетне поста ти показва, че си увреден нещо.

Спирам да те анализирам за да не помислиш че, " Само с мене се държите така в този форум, ако е така , няма да пиша и готово"

Нищо лично, но слез на земята.

  • 0
Публикувано

Влез в някой магазин за gsm-и и си купи един микро сим адаптер и си готов.

sim%20to%20micro%20sim%20Micro-SIM%20adapter.JPG

  • 0
Публикувано

Мерси за отговора. Дадоха ми адаптер директно от Глобул. Сега остава да чакам и да видя дали и аз ще ходя по мъките с тоя сервиз, като някои хора от форума .

  • 0
Публикувано

Чест им прави, преди нямаше такава екстра. Ако е Глобул, а не германос, не вярвам да имаш грижи.

  • 0
Публикувано

Преди две седмици като си плащах сметката в М-тел питах, ако оставя 5-цата за ремонт дали ще ми дадат адаптер за микро сим, за да ползвам картата с 4S-a и ми казаха, че имат един служебен, който го дават в такива случай. Пак е нещо.

  • 0
Публикувано (редактирано)

Чест им прави, преди нямаше такава екстра. Ако е Глобул, а не германос, не вярвам да имаш грижи.

Да Глобул е . Изрично исках от там да си взема телефона и пак да го занеса за ремонт именно там. Обслужващият персонал се оказа доста вежлив в МОЛ Сердика. Попитаха ме дали желая адаптер , попитах дали ще ми струва нещо , и момчето което се зае с моя случай каза , че това е за тяхна сметка един вид. Редактирано от Поразяващата Ръка
  • 0
Публикувано

Добър вечер. Да се похваля, че днес ми се обадиха да отида да си взема телефона от магазина. Замениха го с чисто нов. От мненията очаквах, че ще имам повече проблеми , но работата се оказа чиста. Отделно , че нещата се случват на 27-мия ден. Но всичко мина по вода.

  • 0
Публикувано

Честито :) В МОЛ Сердика се разхожда един наш човек, вероятно влияе положително на отношението...поне ;)

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори на този въпрос...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...