Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Въпрос

Публикувано (редактирано)

Привет,

имам следния проблем:

След смяна на апарата (Мтел ми подмениха стария заради гаранционен проблем) се опитвам да регистрирам новият в my support profile - откъдето ми казва, че този сериен номер вече е регистриран на друго Apple ID.

Странното е, че и старият телефон е изчезнал от профила?!?!

Някаква идея на какво се дължи този странен факт?

Благодаря и поздрави!

Редактирано от wsgar3

11 отговора на този въпрос

Recommended Posts

  • 0
Публикувано

Апаратът е рециклиран и не е отписан или са ти пробутали втора ръка. Пиши на Епъл.

  • 0
Публикувано

Алекс сподели какви са начините когато нашите оператори подменят телефон човек да разбере , че наистина е подменен официално и не му дават 2-ра ръка или т.н. защото винаги могат да заляпят 2 фабрични протектора? Какво трябва да се гледа? Официален документ едва пратен от Епъл нашите?

  • 0
Публикувано (редактирано)

За всяко гаранционно у-во върви кореспонденция с Епъл(първата година), но никой няма да ти го даде да четеш. Нищо не ти пречи да отправиш сам запитване. Втората година гаранцията си е грижа на търговеца, направи си сам извода какво могат да ти набутат.

Единственото за което се сещам е когато ти дадат у-вото, да провериш във warranty support and coverage в сайта на Епъл дали е активирано и после да опиташ да го регистрираш с твоя акаунт. Рециклираните е невъзможно да са в нечий акаунт, новите също.

Между другото, след справка със съпорта установих, че асоцииране на дадено у-во с акаунт може да се прави през/след 90 дни минимум след регистриране или последна покупка, направена от него.

Редактирано от Alxx®
  • 0
Публикувано

Писах на Apple....след два дни все пак ми отговори един младеж, който на дълго и на широко ми обясни колко е щастлив, че не може да ми помогне:):):) препрати ме към съпорта за БГ. На конкретно зададените въпроси - какъв е този телефон нов, рециклиран или употребяван - не ми бе отговорено. На съпорта не звънях - не ми се говори с коллцентрове. Междувременно обаче явно нещо са пипнали, защото успях да регистрирам телефона към акаунта си - естествено гаранцията е изтекла. Предполагам че е рециклиран защото наистина изглежда като нов - поне външно.

Alxx - Благодаря за съвета!

Поздрави на всички!

  • 0
Публикувано

Кк така е изтекла, след замяна няма ли вече гаранция?

  • 0
Публикувано

След замяна от Apple, дават 90 дни гаранция.

  • 0
Публикувано

Замяната е във втората година от гаранцията и както Alxx написа по-горе Apple нямат нищо общо. Втората година е от Мтел. А гаранцията на подмененият апарат не тече отначало, а допълва тази на дефектния.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

  • 0
Публикувано

При нас в Европа е така.

  • 0
Публикувано

От 681-ва...

  • 0
Публикувано

За да не отварям друга тема - в Апъл съпорт профайл искам да се свържа със съпорта и ми дава само опция телефон, после ми казва че не ми е валиден телефонния номер който давам, щото е в БГ...?

Как контактувате не виждам поща или друго все телефон ми излиза. Не удържам щото вече 6-та седмица (6-ти път) ми иска да си ресетвам акаунта/паролата поради сигурност а не си пиша грешно паролата и акаунта мие с попълнени въпроси дори?!

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори на този въпрос...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...