Anton Публикувано Август 12, 2014 Публикувано Август 12, 2014 Някой има ли проблем с услугите, които са базирани на iCloud, с мобилен интернет от Виваком? От около два часа не мога да правя нищо свързано с iCloud - iMessages, e-mail, store. В същото време фейсбук си зарежда, проверявам си gmail-a и т.н. 1 Цитирай
0 KurtiMakarov Публикувано Август 12, 2014 Публикувано Август 12, 2014 При мен всичко си бачка! 1 Цитирай
0 iPhoneman Публикувано Август 12, 2014 Публикувано Август 12, 2014 Не знам дали ти върши работа. https://www.apple.com/uk/support/systemstatus/ Цитирай
0 DidosZ Публикувано Август 13, 2014 Публикувано Август 13, 2014 3g vivacom аз нямам такъв проблем всичко работи нормално и на пада и на телефона Цитирай
0 BulgarianSS Публикувано Август 13, 2014 Публикувано Август 13, 2014 Няма проблеми. Тествах на два iPad-а и си работи. 1 Цитирай
0 Anton Публикувано Август 13, 2014 Автор Публикувано Август 13, 2014 След няколко обаждания, ескалиране на инциденти и разправии с оператори, които ме карат да си проверявам APN настройките, към 20 часа снощи нещата се оправиха. Не знам до колко е възможно само конкретни потребители на мобилния оператор да имат проблем с интернета, но предполагам, че е било нещо подобно, тъй като вчера бях в няколко различни "краища" на София и проблема си го имаше само при мен и жена ми, които сме на един клиентски номер. Цитирай
Въпрос
Anton
Някой има ли проблем с услугите, които са базирани на iCloud, с мобилен интернет от Виваком?
От около два часа не мога да правя нищо свързано с iCloud - iMessages, e-mail, store. В същото време фейсбук си зарежда, проверявам си gmail-a и т.н.
5 отговора на този въпрос
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.