Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте,

Имам следния проблем - през 10-20 мин ми се получава следното съобщение:

https://drive.google.com/file/d/0B_RhlCLpkrt6NEF4T3pSWE02UGM/view?usp=sharing

Предложения от типа да върна мака на този от който съм го купил не ми вършат работа, т.к. вече не мога да го върна. Дайте идея какво може да се направи и от какво може да е проблема.

Благодаря предварително!

Публикувано

Или само Rapair

Публикувано

Здрвей първо да попитам с коя mac os x си кога го вади това съобщение ,когато се натовари ли пробвай да върнеш някой бакъп ако имаш и виж дали ще ти го вади.А в прочем от както го купи ли е така

Публикувано (редактирано)

OS X Lion. Интересното е, че като го купих, всичко беше ОК, нямаше акаунт на iCloud и парола за вход, всичко изглеждаше ОК, докато го гледах в куриерската фирма, но после като се опитах да се логна с моя акаунт в къщи, ми даваше грешка при логването, после почна да излиза и това съобщение. След това при пускане излезна акаунт който ми искаше парола за да влезна, вече не можех да стартирам ОС. След това пробвах да го ресетна, но отново ми излиза тази грешка от снимката. Сега тегля ОС и ще се опитам да я сложа през флашка, защото през нета е много бавно и излиза грешката. Компютъра го пипам и не е топъл. За капак на всичко, този от който го взех си е закрил акаунта в ОЛХ-а и нямам връзка с него.

Редактирано от imanev
Публикувано

Преинсталирай на чисто и кажи дали има проблем ,а би ли споменал какъв модел на Air и неможеш ли да сложиш по висока Ос че нещо лъвчо май доста поостаря вече

Публикувано

Лайън е последен за първия еър. Или има ядове с харда, или има запаметен акаунта в pram и трябва ресет.

Публикувано

В куриерската фирма е връзката с продавача. ;)

Публикувано

Манев, звънни ми утре след 11 в сервиза да разтеглим локума. Ще ти дам жокери какво да гледаш и евентуално да си го оправиш сам. Вече ако не сработят, ще преценяваш как да постъпиш занапред.

  • 4 седмици по-късно...
Публикувано (редактирано)

Оказа се проблем в харда. Успях да го преинсталирам и работеше добре. След това ъпдейтнах до по-нова версия на ОС и вероятно пак попаднах на проблемната част на харда и започна отново да излиза съобщението. Отново направих инсталиране на чисто и всичко пак е ОК. В момента чакам нов хард втора ръка.

Може да архивирате темата.

Sent from my iPad using Tapatalk

Редактирано от imanev

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...