imanev Публикувано Декември 17, 2014 Публикувано Декември 17, 2014 Здравейте, Имам следния проблем - през 10-20 мин ми се получава следното съобщение: https://drive.google.com/file/d/0B_RhlCLpkrt6NEF4T3pSWE02UGM/view?usp=sharing Предложения от типа да върна мака на този от който съм го купил не ми вършат работа, т.к. вече не мога да го върна. Дайте идея какво може да се направи и от какво може да е проблема. Благодаря предварително! Цитирай
cecur Публикувано Декември 18, 2014 Публикувано Декември 18, 2014 Здрвей първо да попитам с коя mac os x си кога го вади това съобщение ,когато се натовари ли пробвай да върнеш някой бакъп ако имаш и виж дали ще ти го вади.А в прочем от както го купи ли е така Цитирай
imanev Публикувано Декември 18, 2014 Автор Публикувано Декември 18, 2014 (редактирано) OS X Lion. Интересното е, че като го купих, всичко беше ОК, нямаше акаунт на iCloud и парола за вход, всичко изглеждаше ОК, докато го гледах в куриерската фирма, но после като се опитах да се логна с моя акаунт в къщи, ми даваше грешка при логването, после почна да излиза и това съобщение. След това при пускане излезна акаунт който ми искаше парола за да влезна, вече не можех да стартирам ОС. След това пробвах да го ресетна, но отново ми излиза тази грешка от снимката. Сега тегля ОС и ще се опитам да я сложа през флашка, защото през нета е много бавно и излиза грешката. Компютъра го пипам и не е топъл. За капак на всичко, този от който го взех си е закрил акаунта в ОЛХ-а и нямам връзка с него. Редактирано Декември 18, 2014 от imanev Цитирай
cecur Публикувано Декември 18, 2014 Публикувано Декември 18, 2014 Преинсталирай на чисто и кажи дали има проблем ,а би ли споменал какъв модел на Air и неможеш ли да сложиш по висока Ос че нещо лъвчо май доста поостаря вече Цитирай
Alxx® Публикувано Декември 18, 2014 Публикувано Декември 18, 2014 Лайън е последен за първия еър. Или има ядове с харда, или има запаметен акаунта в pram и трябва ресет. Цитирай
baronbg Публикувано Декември 18, 2014 Публикувано Декември 18, 2014 В куриерската фирма е връзката с продавача. 2 Цитирай
Alxx® Публикувано Декември 18, 2014 Публикувано Декември 18, 2014 Манев, звънни ми утре след 11 в сервиза да разтеглим локума. Ще ти дам жокери какво да гледаш и евентуално да си го оправиш сам. Вече ако не сработят, ще преценяваш как да постъпиш занапред. 1 Цитирай
imanev Публикувано Януари 11, 2015 Автор Публикувано Януари 11, 2015 (редактирано) Оказа се проблем в харда. Успях да го преинсталирам и работеше добре. След това ъпдейтнах до по-нова версия на ОС и вероятно пак попаднах на проблемната част на харда и започна отново да излиза съобщението. Отново направих инсталиране на чисто и всичко пак е ОК. В момента чакам нов хард втора ръка. Може да архивирате темата. Sent from my iPad using Tapatalk Редактирано Януари 11, 2015 от imanev Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.