Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Въпрос

Публикувано

Здравейте колеги искам да ви попитам има ли начин да разбера в кой сервиз ми се намира телефона посредством имеи номера. Случаят е следния имах проблем с дисплея прави черти и им го дадох докъто беше в българия ок после ми казаха че са го пратили на производителя и чакат от там нов телефон които да ми дадат. И понеже вече съм много нетърпелив да получа телефона си искам да попитам колко време отнема да отиде телефона до епъл и да се върне новия вече две седмици ми се струват като цял век. Ако има някой минал по този път моля да сподели информация. От 3-ти юни е тръгнал и до днес няма никаква актуализация по въпроса.Друг е въпроса и че една седмица преди това стоя просто така в сервиза без да го погледне никои.

16 отговора на този въпрос

Recommended Posts

  • 0
Публикувано

30 дни е законовият срок за гаранционно обслужване. Спазят ли го, друго не те интересува, но, просрочат ли го - без никакви уговорки можеш да поискаш разваляне на сделката и да си поискаш парите или чисто нов апарат, с нова двегодишна гаранция.

  • 0
Публикувано

знам колега че е така с 30-те дена и все пак адски тромаво действат наистина а някой получавал нов телефон какво всъщност дават нов с аксесоарите или просто телефон без нищо и също така преминали по тази процедура колко време им е отнело .Споделете моля.

  • 0
Публикувано

На мен ми го смениха за изгорял пиксел за един ден, говорихме по телефона, отидох в бизнес центъра и го заменихме директно, но може би от твоя цвят и модел не е имало в наличност. Иначе да, срокът е 30 дни по закон, може би при мен стана по-бързо, защото беше на два дни и вдигнах шум в страницата им във фейса, та нещата се наредиха със светлинна скорост.

  • 0
Публикувано

Е ти си истинска касметлииика в такъв случаи и мен ме увериха мацките в магазина че до 10-тина дни ставало едно друго нее мн натоварено понеже си имали сервиз собствен и така се получи че становището на сервизен инжинер е :

Заключение от сервизен инженер

IPHONE 6 PLUS 16GB 3538

Гаранционно обслужване

Да

Обадих им се и помолих да ми обяснят какво е това обяснение за ремонт казаха че го пратили в епъл и чакат нов и така 10 дена чакам нов. Дебело подчертавам че са си в срок към момента но вече аз не издържам без телефона си .

  • 0
Публикувано

Само, моля те, не цитирай предходно мнение! Иначе при мен проблемът беше точно в магазина - аз получих телефона с куриер при преподписване по телефона. Като видях изгорелия пиксел, звъннах в магазина, но от там отказаха да го обслужат, с оправданието, че не бил закупен от магазин, на 1515, където бях преподписала също не можеха да ми помогнат, защото трябваше да се развали новоподписания договор (имах право, но не исках) и да върна телефона, после на ново да правим цялата каскада с чакането на куриера и на друг тарифен план, защото промоцията беше свършила. Написах оплакване в страницата им, стандартната бланка, но понеже ги следя и във фейса, намерих удобен момент да се включа с негативно мнение за обслужването в магазина. Ефектът беше поразителен, веднага ми поискаха да има опиша случая, след половин час се обади една жена, която отговаря за замените и ме покани още на същия ден да отида при тях в централата им в Бизнес центъра и да го заменим и готово. Просто не повярвах на очите и ушите си, но явно рейтинга в социалните мрежи има голямо значение.

  • 0
Публикувано

просто си имала огромен късмет :)

  • 0
Публикувано

Да, явно, като се има предвид хилядите случаи на размотаване по сервизи и проблеми, които могат да се прочетат в интернет при търсене...силно се надявам това да стане практика и да забравим проблемите, но нашенските навици са много устойчиви и всеки, който дойде тук ги прихваща по подразбиране :-) А иначе жената спомена, че има някакъв срок за такава замяна и затова бързахме да е на деня или на следващия, може би голямо значение е имало, че телефона беше на два дни.

  • 0
Публикувано

Мирославе, моите съчувствия за душевните ти терзания около гаранцията, но този форум има строги правила за постването. Съветвам те да ги спазваш!

  • 0
Публикувано

И за грамoтнoстта. Купи си един учебник пo граматика и гo прoчети дoкатo ти сменят телефoна. Ще имаш oгрoмна пoлза oт тoва, а и времетo ще мине неусетнo.

  • 0
Публикувано

Здравейте на всички, днес забелязах отзад на гърба на апарата ми две малки бели петна, които не разбирам как са станали и не мога да ги изчистя. Ако е надраскано ще си личи, че е надраскано поне ще се усеща с докосване някакъв релев. Въпроса ми е има ли смисъл да се изпраща в креатив сервиза за да поемат някаква гаранция или ще ме изкарат мен виновен, че не съм му сложил кейс за 70 - 100 лв. Апарата е 6s + и е на един месец.

cf561725f76f74c579ffec7cc7c67022.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • 0
Публикувано

Аз бих изкарал виновен теб. Ако трябва да сме честни, това е най-логичното обяснение.

  • 0
Публикувано (редактирано)

По скоро пробвай да го изчистиш - ако не се усеща релеф. Пробвай с нещо на без алкохолна основа, като тия спрейове за PC Lcd монитори дето са. Прилича ми на друг предмет оставил следи отзад. А креатив какво да направят ако е одраскано то не влиза в гаранцията че да го сменят. Ти да си жив и здрав.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от koksibg
  • 0
Публикувано

Мерси за инфото, наистина странно от къде дойдоха тези петна, по принцип си го нося в чантичка, но най вероятно е станало нещо от дамската чанта на жена ми, вчера на излизане и го дадох на нея, че на мен не ми се носеше чанта.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • 0
Публикувано

Не е много разумно телефон без калъф да се носи в дамска чанта, в която на практика има всичко. Дано не е издрано наистина, пробвай да го забършеш с финна микрофибърна кърпа, за препарат не знам, защото, ако е нарушено покритието, ефектът може да е отрицателен.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • 0
Публикувано

Не мога да го разбера какво е, както казах ако беше надраскан щях да го усещам при допир, това е все едно да си промени цвета от нещо, което е капнало върху него. Не работя с каквито и да било препарати нито пък жена ми да има нещо такова в чантата и, но както и да е явно ще се купуват калъфи ако не искаме да се случват подобни проблеми.

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори на този въпрос...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...