Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Recommended Posts

Публикувано

От няколко месеца ползвам 20GB Storage и досега не съм имал проблеми. Ползвах мястото за Photos library, backup-и на телефона и споделяне на файлове между отделните ми устройства.

Онзи ден, в 18:32 получавам мейл, че имало проблем с месечното плащане и да вляза в настройките на iCloud да си видя payment options. Както и, че ако не успеят да си дръпнат парите, ще ме върнат на безплатните 5GB. Мейла беше много неясен, без конкретна причина за проблема, какво точно се очаква да направя на посочените настройки, както и до кога трябва тода се разреши, преди да ми намалят Storage-а.

Оказа се, че по невнимание, съм оставил въпросната карта с недостатъчна наличност (да, признавам си, тук си имам вина), и предвид времето, когато разбрах за проблема, нямах никакви опции освен да изчакам следващия ден и да преведа пари по тази карта, когато банките отворят. Така и направих, успокоявайки се, че проблема вече трябва да е решен и няма да си изгубя данните, които естествено са доста над 5GB.

По-късно през деня на няколко пъти проверявах баланса по картата за да видя кога Apple ще си дръпне парите. Това не се случи, така че се зарових в онлайн банкирането ми и открих, че те са направили повторен (естествено неуспешен) опит, забележете, в 02:24ч! Очевидно няма как в периода между 18:24 и 02:24 през нощта, аз да направя нещо по въпроса. Проверих веднага и се оказа, че и Storage-а ми вече е намален на 5GB.

Та така...няколко са нещата които крайно ме ядосаха в тази ситуация:

1. Apple изобщо не се съобразява с часовите разлики, въпреки, че като компания оперираща по цял свят, за мен е редно да го прави.

2. При подобни проблеми, 8-те часа между двата им опита ми се струват малко и по-логично е да се дават 24ч. на потребителите за да отреагират.

3. Не обясняват коректно в този email какъв е проблема и колко време имаш да го разрешиш. (не че и да бяха написали, можех да направя нещо)

4. Никаква информация какво ще стане с данните ти, които няма да се поберат в безплатните 5GB

5. Никакъв начин за комуникация по email със съпорта им. Посочен е един щатски телефонен номер (тук пак изниква проблема с часовите разлики, а и цената също. Толкова ли им е скъпо да направят поне някакъв европейски регионален)

Публикувано

Проблема е ясен не си имал пари в картата. След като от нколко месеца ползваш услугата знаеш на коя дата си дърпат таксата ,трябвало е да осигуриш средства, тях другите обстоятелства не ги интересуват.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Публикувано

Човече докато има клиенти,като теб,корпорациите ще стават все по-зле.Абсолютно съм съгласен с колегата по-горе,че отношението е недопустимо.

Публикувано

По въпроса за съпорта на Епъл

https://support.apple.com/en-us/HT201232

Има достатъчно телефони и в европа. Честно казано в картата си винаги държа една малка сума точно за да не ми се случи подобен сценарий.

Публикувано

Да ти кажа, ако не си платиш тока навреме и изтече след като са затворили касите, едва ли ще чакат до утре сутрин, щото си се сетил късно снощи! В банките пак така и където и било. Ти си прашинка в морето а те имат цели океани от прашинки като теб и всяка със своята история и извинение. Дали те са прави или не, не знам. Въпроса е, че ти си виновен и с това се изчерпва всичко!

Публикувано

По същата причина ми бяха спряли газта в петък и го установих като се прибрах в 18:30 да кажем. Какво мога да направя до понеделник сутринта? Макар и да мога да ги занеса лично, "на ръка" на касата на дружеството. Някой интерисува ли го, че топлата вода е на газ, готвим на газ и се топлим на газ?

Поне си имал възможност да си ги свалиш, а аз да си купя и сложа ел. Бойлер, ел. печки и да се храним на ресторант.

Публикувано

Аз съм доста изненадан от мненията на хората тук. В Мтел като забравя да си платя сметката ми пращат 3-4 смс-а и ми дават почти месец след като е излязла да го направя. От Амазон не бяха успяли да си дръпнат месечната такса за сървърите и бяха пратили една камара мейли и го видях след 3-4 седмици. Мислите ли, че бяха спрели сървърите ни, защото съм закъснял с плащането? И става дума за няколко стотин долара, не за десетина.

Това да пратиш мейл на някого и след 8 часа да му отрежеш сървиса ми се струва несериозно за голяма компания като Apple (които бяха пуснали месец гратис на гърците заради банковите им проблеми). А още по-странно е колко хора са ок с това.

Публикувано

Ти явно си голям корпоративен клиент;) Ние малките фирми се разминаваме с по едно смс-че и ни гАсят ;)

Занимавам се с длъжници и стари вземания и моля те, не ми обяснявай за ситуации, права и задължения! Ако колегата по-горе е имал добри намерения, десет след него, не са. Има правила, които честно казано, не знам дали са описани от Apple, но явно ги има.

Публикувано

Съгласен съм, че сигурно не всеки има добри намерения, но все пак, не мисля че Apple ще ги заболи супер много да си получат парите няколко дена по-късно или (о, ужас) никога. Все пак не става дума за голяма сума, а спират сървис, който може да е важен. Най-малкото е нормално да оставят на хората няколко дена след като пратят мейл да могат да реагират.

Публикувано
YOU ARE RESPONSIBLE FOR THE TIMELY PAYMENT OF ALL FEES AND FOR PROVIDING APPLE WITH VALID CREDIT CARD OR PAYMENT ACCOUNT DETAILS FOR PAYMENT OF ALL FEES. If Apple is unable to successfully charge your credit card or payment account for fees due, Apple reserves the right to revoke or restrict access to your stored Content, delete your stored Content, or terminate your Account.

....

You are responsible for backing up, to your own computer or other device, any important documents, images or other Content that you store or access via the Service.

....

Apple may at any time, under certain circumstances and without prior notice, immediately terminate or suspend all or a portion of your Account and/or access to the Service. Cause for such termination shall include:...(g) failure to pay any fees owed by you in relation to the Service.

Условия за употреба

Или накратко - четете ги тези условия. Хората си следват процедурите. Съгласили сте се с тях, така че никой не може да ви е крив. ;)

На мен като ми свърши абонамента в lynda.com ако нямам наличност в картата и/или съм спрял автоматичното дърпане на средства от нея - ми режат достъпа точно на 30тия ден на секундата. Същото е и при Дропбокс и редица други дигитални услуги.

Дадохте за пример мобилните оператори. Като не сте си платили HBO-то за следващия месец, пускат ли ви един месец гратис докато си платите и междувременно да ви подканят с благи sms-и и мейли? Едва ли. :)

Ето затова повечето от участниците в тази тема реагират нормално на действието от страна на Apple.

Има разлика в използването на различни типове услуги и не винаги могат да се сравняват една с друга.

Публикувано

Явно за мнозинството тук не стана ясно, кое точно не ми хареса и породи тази тема.

И типично по български, дай да покажем колко е глупав, как сам си е виновен и как изобщо има наглостта да говори за някакви потребителски права...

Изрично написах, че не споря за вината си, да не осигуря средства на въпросната дата.

Не ми хареса обаче кога ми се изпраща този мейл и колко време имам да реагирам - предвид локалното време - никакво на практика. Както и, че в този мейл не е упоменато това.

Какво значи просто "оправете си payment options, или ако не успеем, ще ви спрем услугата"? Боб ли да хвърлям до кога да го оправя?

И в крайна сметка, говорим си за 99 цента...

Публикувано

Да не говорим, че "изключването" на дадена услуга е по-скоро софтуерен процес а не ръчен.

Публикувано

Точно да го кажа, дигиталните услуги се изключват автоматично, не седи някой да натиска копчето.

Публикувано (редактирано)

Добре де, голяма работа. Не ти е минало плащането, спрели са ти услугата. Хубаво. Важното е дали ти е изтрита информацията (над безплатните 5ГБ), след като им платиш отново за 20ГБ... Това вече ще си е за вайкане!

Редактирано от DreamcatcheR
Публикувано

Добре де, голяма работа. Не ти е минало плащането, спрели са ти услугата. Хубаво. Важното е дали ти е изтрита информацията (над безплатните 5ГБ), след като им платиш отново за 20ГБ... Това вече ще си е за вайкане!

Ами аз опитах и това да питам, но се фокусираха хората над това защо се оплаквам.

Реално не разбрах какво е станало нито в момента в който бях само с 5ГБ, нито след като си платих отново за 20.

Преди проблема имах заети около 13Гб от backups, Photos library и разни дреболии, които са в shared folder на принципа на Гугъл Драйв.

Всички тези неща ги има и локално по компютрите и телефона в този акаунт. Така че как мога да разбера какво е станало и дали са ми затрили неща, а след плащането са се синхронизирали отново, или са ми запазили данните, просто не е можело да добавям нови?

Публикувано

Лично не схванах защо се чудиш. Има си дата и ти знаеш, че трябва да има пари. Това няма нищо общо с операторите! А относно данните ти няма какво да се чудиш, едва ли ще ти затрият 13гб. ;)

Публикувано

Що не ги затрупаш с обаждания, писма или с каквото там сметнеш за добре? Не е нормална ситуацията, както си я обяснил. Вдигни малко шум, а сигурно не си първият.

Ясно, че си пропуснал - човешко е, ама ако имаше някакакво предупреждение и срок 24/48 часа нямаше да има драма. Скоро четох някъде, че с увеличението на броя на клиентите, обслужването се влошава от страна на Епъл. Изпедер**тиха се и те за много пари.

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...