gnoma80 Публикувано Декември 9, 2015 Публикувано Декември 9, 2015 Здравейте, от повече от месец се тормозя с отключването на моя телефон. Искам да си сменям оператора, обаче съм в безизходица към момента. От оператора ми искат копие на фактурата за закупуването на телефона, която аз нямам, понеже съм го купувал от човек от София и той ми го прати само гаранционна карта и протокол за гаранционна смяна на телефона. Преди седмица се свързах с него и ми каза, че не може да намери такава фактура, обаче щял да има среща с представител на Теленор и щял да види какво може да направи по въпроса. Вече нямам връзка, нито отговор от него, обаче надеждите не са големи. Мисля пак да ходя да натискам Теленор да ми го отключват, но не знам какъв успех ще имам. Приемам всякакви идеи за постигането на целта. 2 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.