dessyteneva Публикувано Декември 20, 2016 Публикувано Декември 20, 2016 Винаги, когато излиза нов модел на любимите ни телефони, изпитваме известни угризения на съвестта, че ще си го купим, докато старият ни iPhone все още работи. Това не е случайно! Учени от Columbia Business School доказаха, че има зависимост между увеличаването на инцидентите с нашите устройства и датата, на която излиза новия модел за годината. В графика, Силвия Белеза, асистент по маркетинг, Франчска Джина, професор по бизнес администрация и Джош Акерман, професор по психология, са систематизирали феноменът, наречен "Upgrade efect" и тя сочи, че в месецът преди премиерата на iPhone 5s, броят на обявените за изгубени iPhone 5, рязко се увеличава. Същото се случва и следващата година, преди премиерата на iPhone 6, а данните са предоставени от IMEI Detective. Същевременно маркетолози, също са уловили идеята на този феномен и го въплащават в реклама на Virgin Mobile, която е озаглавена "Happy Accidents" и показва как потребители изхвърлят телефоните си, "забравят" ги в таксита или ги потапят в коктейли. Всъщност по-голямата част от печалбата на Apple, все още се дължи на продажбите на iPhone и те представляват 68% от 46,9 милиарда долапра, по последни данни. Така че, следващият път, когато изпуснете своя телефон, или го намокрите под дъжда, не се чудете защо се е случило така, виновно е само вашето подсъзнание и примамливите нови продукти на компанията! 4 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.