dessyteneva Публикувано Януари 24, 2017 Публикувано Януари 24, 2017 Въпреки тежката 2016 година, която донесе първия спад в продажбите на iPhone в историята на Apple, компанията продължава да се радва на голяма ангажираност и лоялност от страна на потребителите. Това се доказва от ново проучване на Brand Keys, обхванало почти 50 000 души, което отразява тяхното мнение по отношение на любимата им марка при лаптопи, смартфони, таблети и дори стрийминг услуги. Може би класирането на устройствана на Apple на първо място, въпреки критиките, които отнесоха техните нови модели, няма да изненада никой, но това, че Apple Music надминава Spotify, определено е любопитно. С това изследване Brand Keys цели да създаде детайлна картина на водещите брандове, които ангажират потребителите и разчитат на тяхната лоялност, за да увеличат печалбите си. Освен потребителска електроника, в проучването са включени и различни авиокомпании, банки, марки бира, гориво за автомобили, хотели, играчки и др. Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.