dessyteneva Публикувано Януари 30, 2017 Публикувано Януари 30, 2017 Новите проучвания на Market Monoto разкриват, че iPhone вече не е най-продавания телефон в Китай. Тази позиция принадлежеше на Apple в продължение на последните 5 години, като само през миналата компанията успя да реализира 2% от продажбите на смартфони там, което означава, че китайските потребители са закупили 12 милиона бройки, което не попречи тя да изгуби лидетрството си на този пазар. Цитат „Apple забави продажбите на своя iPhone 6s, като станахме свидетели на отрицателен ръст, който до някъде беше компенсиран от относително голямото търсене на iPhone 7 през последното тримесечие на годината, но компанията все още остава в уязвимо положение, което ще зависи изключително много от тазгодишния й модел, за който се говори, че ще донесе значителен ъпгрейд, както като дизайн, така и като компоненти.“ се казва в доклада на Market Monoto. Въпреки, че продажбите на iPhone са се увеличили с 6% спрямо същия период на миналата година, изследването отбелязва, че Apple все още се бори да запази добра позиция във втората по големина икономика в света. Китайската Oppo бързо набра популярност благодарение на предлаганите характеристиките на устройства от висок клас на достъпна цена. Тя реализира близо 17 милиона смартфони в Китай през миналата година и това й донесе увеличение на продажбите от 109%, докато тези на Apple паднаха с 21%. Така гигантът от Купертино падна до 5 място с 10.4%, изпреварен от Xiaomi с 10.9%, Vivo с 13.9% и Oppo с 15.5%, а лидер е Huawei с 16.4%. Компанията има намерение да изгради център за изследвания и развитие в Пекин и ще инвестира в него 45 милиона долара, а само бъдещето ще покаже дали тя ще успее да си върне лидерската позиция в китайската икономика. Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.