dessyteneva Публикувано Февруари 9, 2017 Публикувано Февруари 9, 2017 По данни на Canalys, Apple е реализирала рекордните 6 милиона Apple Watch през последното тримесечие, което представлява повече от 80% от общите продажби в сегмента и над 2.6 милиарда приходи. Всъщност за Q4 2016 в света са продадени общо около 9 милиона смарт часовници, което прави рекордните резултати на компанията още по-очевидни, а като цяло през предходната година, тя е доставила 11.9 милиона Apple Watch. Най-близките й конкуренти – Fitbit и Samsung отчитат едва 17 и 15 %, а китайският феномен Xiaomi е достигнал 5.5 милиона броя продадени MiBand. Тим Кук намекна за тези резултати още по време на доклада си за печалбите от първото фискално тримесечие в края на януари, въпреки че отказа да сподели точни данни за продажбите. Изпълнителният директор на компанията гордо отбеляза, че Apple Watch поставя рекорди в дялове и приходи и се похвали, че „търсенето през празниците е толкова високо, че Apple не може да смогне да направи достатъчно“, опровергавайки по този начин слуховете, че продажбите му спадат. Въпреки ограниченията в доставките, Apple е реализирала 12% ръст, спрямо същия период на миналата година, а според анализаторите това до голяма степен се дължи на корекциите в ценообразуването на по-старите и подобренията в хардуера и софтуера на новите модели, направили ги привлекателни за по-широк кръг потребители. Series 2, със своя вграден GPS, по-ярък дисплей и водоустойчивост, както и брандираният Nike+ с уникалната си интеграция с приложението и дишаща каишка, насочен към спортуващите, може би са главните „виновници“ за ръста в продажбите. Трябва да отбележим, че прогнозите на Canalys до някъде се различават от тези на Strategy Analytics, която не оспорва успеха на Apple, но посочва 5.2 милиона реализирани бройки за тримесечието и 8.2 милиона за цялата година. Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.