dessyteneva Публикувано Февруари 26, 2017 Публикувано Февруари 26, 2017 Това може би е добра новина за собствениците на iPhone, тъй като смяната на дисплей е един от най-често срещаните ремонти и извършването му във външен сервиз до сега водеше да прекратяване на гаранцията от страна на Apple. Според вътрешни бележки на Apple, видяни от MacRumors, от сега нататък компанията ще продължава да поема гаранционни ремонти на устройството, стига те да не са свързани с неговия вече сменен от някой друг дисплей и то да е в гаранция, независимо дали тя е стандартната едногодишна, или Apple Care. В случай, че отново ви се наложи смяна на дисплей, ще трябва да заплатите пълната цена на тази услуга. Тази информация все още не е потвърдена официално от Apple, но ако се окаже вярна, ще бъде наистина добра новина за тези, които ползват местни сервизи за подобен ремонт. Трябва да отбележим, че всякакви други намеси от трети страни, ще продължат да анулират гаранцията. Според MacRumors видяните бележки се отнасят до САЩ и Канада, но е много вероятно да обхванат и други региони, след официалното си влизане в сила. Все пак, ще трябва да проверите при официалния представител на компанията, преди да дадете своя iPhone за ремонт. Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.