dessyteneva Публикувано Април 11, 2017 Публикувано Април 11, 2017 (редактирано) Продуктите на Apple продължават да се радват на все по-голяма популярност сред американските тийнейджъри, сочи проучване на Piper Jaffray. Вече трима от всеки четирима младежи има iPhone, или планира да си купи. Според статистиката, 76% от 5500 анкетирани, притежават именно смартфон на Apple, което е най-високия резултат, регистриран някога. Намерението за покупка също остава високо и е посочено от 81% от анкетираните, като само за сравнение Android събира едва 13%, което е спад спрямо 17% миналата есен. Продуктите на Apple и особено iPhone, винаги са били приемани добре от младите потребители, а данните на инвестиционната банка сочат постоянно нарастване както при собствеността, така и при намерението за бъдеща покупка. Красноречиви са последните цифри, които са сравенни с миналогодишното проучване, в което тийнейджърите, сабственици на iPhone са били 69%, а тези, които планират покупката му – 75%. За тези резултати несъмнено голямо значение има като миналогодишното поколение iPhone, така и множеството слухове за предстоящия десети, юбилеен модел, на който се възлагат огромни надежди. Що се отнася до Apple Watch, то интересът към него също се покачва до нивата, наблюдавани през 2014 година, когато беше премиерата на първия модел. Той си остава основен модел смарт часовник сред тийнейджърите като 11% от анкеираните го притежават, а 13% планират покупката му. Като цяло тези резултати в САЩ нарастват постоянно, след като през 2015 година малко под 16% от анкетираните са отбелязали, че притежават какъвто и да е смарт часовник. При фитнес тракерите лидер е Fitbit със 71%. Редактирано Април 11, 2017 от dessyteneva Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.