evtoo Публикувано Април 24, 2017 Публикувано Април 24, 2017 Здравейте,Изтеглих най новата версия на iTunes, която е 64 битова и след инсталация като се опитам да пусна iTunes получавам следното съобщение: "A required iTunes component is not installed. Please repair or reinstall iTunes. (-45075)."Пробвах да инсталирам по отделно компонентите, но не се получи.Проблема ми е и на лаптопа и на десктопа като и двата са с Windows 10 Pro.Моля за съдействие как да си инсталирам iTunes... Цитирай
emco83 Публикувано Април 24, 2017 Публикувано Април 24, 2017 Трябва да опиташ отново, но този път да премахнеш всичко свързано с iTunes и отново да го инсталираш. Това са 6-те неща, които трябва да ги премахнеш: 1. iTunes 2. Apple Software Update 3. Apple Mobile Device Support 4. Bonjour 5. Apple Application Support 32-bit 6. Apple Application Support 64-bit Цитирай
evtoo Публикувано Април 24, 2017 Автор Публикувано Април 24, 2017 Вече го правих, но ще опитам отново. Цитирай
Alxx® Публикувано Април 25, 2017 Публикувано Април 25, 2017 По-скоро разархивирай епълския iTunes.msi и инсталирай компонентите поотделно с администраторски права. Цитирай
evtoo Публикувано Април 25, 2017 Автор Публикувано Април 25, 2017 След поредния опит по някаква причина сега мога да стартирам iTunes, без да дава грешка и мога да си цъкам навсякъде в него, нооо след като свържа телефона с кабела към компютъра и iTunes замръзва. Нищо не мога да направя. След като го разкача след малко пак мога да цъкам. Някакви идеи какво мога да направя? Цитирай
Alxx® Публикувано Април 26, 2017 Публикувано Април 26, 2017 Влез в дивайс менаджера на компа и изтрий драйвъра(разкачен телефон!), рестартирай и преинсталирай мобайл дивайс съпорт. Възможно е и да си с прецакан кабел/док/юсб... Цитирай
evtoo Публикувано Април 26, 2017 Автор Публикувано Април 26, 2017 И така не става. Трих драйвери, слагах нови ъпдейтвах, но не става. Дори като отида в "Services" и после на Apple Mobile Device Service и стои Running същото е и с Bonjour. Пробвах да ги рестартна, но без ефект. Цитирай
Alxx® Публикувано Април 27, 2017 Публикувано Април 27, 2017 преди 21 часа, Alxx® написа: преинсталирай мобайл дивайс съпорт. Възможно е и да си с прецакан кабел/док/юсб... Ето това направи ли след галимацията? Ако не си - всичко наново. За финал, намираш друг комп и кабел и тестваш, за да отсееш дали проблемът не е другаде. P.S. Из епълските форуми, твърдят, че епъл апликейшън съпорт не се инсталира коректно на уин10х64. Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.