dessyteneva Публикувано Април 30, 2017 Публикувано Април 30, 2017 В петък Apple предупреди своите сервизи за удължаване покритието на гаранцията на Apple Watch от първо поколение, предизвикано от подуване на батерията им – рядък проблем, който засяга малък брой клиенти. Според имейл, изпратен до оторизираните доставчици на компанията, тя ще разшири обхвата на ремонта за първото си поколение умни часовници, които са засегнати от подуване на батерията. С новата си политика, компанията предоставя възможност на потребителите да се възползват от ремонтни услуги две години, след изтичане на първата година ограничена гаранция. Съобщението включва и връзка към страницата с въпроси за Apple Watch и статията за услугата, която покрива разделянето на капаците, поради разширяване на батерията и съответната процедура по ремонта. Всъщност литиево-йонните батерии, използвани и в Apple Watch, са податливи на подуване, когато са пробити, претоварени, или повредени по един или друг начин. Продуктите на компанията се тестват с различни толеранси, за да се гарантира безопасността на потребителите и да се избегнат инциденти, подобни на тези с Note 7 на Samsung. Броят на засегнатите от проблема устройства не става ясен от имейла, но някои доклади сочат, че изместването на дисплея и разтварянето на капаците са показателни за подуване на батерията. Apple не е направила официално изявленвие, във връзка с тези случаи, което предполага, че те са сравнително малко. Съобщението за промени в гаранционната политика на компанията идва само два дни, след като Apple Watch навърши две години на 24 април. 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.