dessyteneva Публикувано Май 10, 2017 Публикувано Май 10, 2017 Според вътрешни бележки, изпратени до магазините на Apple и доставчиците на услуги, компанията ще обслужва „функционалните проблеми“ на интелигентната клавиатура за iPad Pro, SmartKeyboard, три години след датата на закупуване. Известието е изпратено миналата седмица и в него гигантът признава, че някои от собствениците на клавиатурата са имали проблеми с блокиращи копчета и неработещи конектори. Apple ще предлага ремонт и замяна на SmartKeyboard в продължение на три години от датата на покупката, както и ще възстанови сумата на всеки свой клиент, който вече е платил за това. MacRumors препоръчва, клиентите да се обръщат за обслужване към старши съветник AppleCare, тъй като някои служители все още може да не са запознати с новата политика на компанията. Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.