Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Recommended Posts

Публикувано
Утре ми пристига X със сменен дисплей и няма да го продам, а ще си го ползвам с кеф :).

Точно това исках да обясня и аз...каква е гаранцията,че новият ще е по-добър...АБСОЛЮТНО НИКАКВА?! Телефона работили както трябва,изобщо не ме интересува ще ми го подменят ли ,ще ми го поправят ли...въпроса е да ми върши работа!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Публикувано

Аз си го обяснявам така - проблемът в дисплея е лесно поправим, а бройки все още няма много от Ха, особено за БГ. Така че от Епъл са наредили да се ремонтират, а не заменят. Догодина може и да почнат да ги заменят. Ако имахме официален Епъл стор у нас, нямаше да има проблеми, но уви.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Публикувано

Не знам какво ви е виновен сервиза. Те изпълняват указания на Епъл. Откъде взимат дисплеите според вас, след като Епъл не продават резервни части? Как генерират печалба? Официалния сервиз получава пари от Епъл за всеки гаранционен ремонт или подмяна. От това печелят. Как ще ви сменят дисплея безплатно по собствено желание? Нали на тях ще им струва пари ако не е официална политика на Епъл. Псувайте производителя и се оплаквайте на него. А най-добре прочетете какво пише в общите условия на гаранцията, защото надали някой ще си позволи да ги нарушава.

Публикувано

Click > Цък цЪк цъК < Click

Цитат

КАКВИ ДЕЙСТВИЯ ЩЕ ПРЕДПРИЕМЕ APPLE ПРИ ПОДАВАНЕ НА ИСК СЪГЛАСНО ГАРАНЦИЯТА?

Ако в рамките на срока на гаранцията подадете валиден иск в съответствие с тази гаранция, Apple, по своя преценка, ще:

(i) ремонтира Продукта на Apple с помощта на нови или употребявани части, еквивалентни на нови по технически характеристики и надеждност, или ще

(ii) замени Продукта на Apple с продукт от същия модел (или с Вашето съгласие с продукт, който е функционално еквивалентен), сглобен от нови части и/или употребявани части, еквивалентни на нови по технически характеристики и надеждност, или ще

(iii) възстанови заплатената от Вас цена в замяна на връщането на Вашия Продукт на Apple.

При замяна на продукт или част или при възстановяване на заплатената цена всички нови получени продукти/части стават Ваша собственост, а сменените или върнати срещу възстановяване на заплатената цена продукти/части стават собственост на Apple.

Заменената част/продукт или ремонтираният Продукт на Apple получават оставащата част от гаранционния период на първоначалния Продукт на Apple или деветдесет (90) дни от датата на замяната или ремонта, в зависимост от това кой от двата периода Ви предоставя по-дълъг период на покритие.

При искане за сервизно обслужване в страна, различна от страната на закупуване на Продукта на Apple, Apple може да ремонтира или заменя продукти и части с подобни продукти и части, съответстващи на местните стандарти.

 

Публикувано

То ясно, но в този случай Apple подменя устройствата с нови. Поне аз това видях като информация. В някои други държави обаче. Как в сервиза ще вземат пари за подменено у-во, а не ремонтирано? Ако има опция замяна или сервиз, какво ли ще изберат оторизираните техници?

Публикувано
преди 9 часа, Anthony написа:

Не знам какво ви е виновен сервиза. Те изпълняват указания на Епъл.  

И поради каква причина тогава сервизите в БГ отказват подмяна (и ремонт дори, в моя случай), а 3-4 Apple store (които съм ползвал) в Англия, подменят същия апарат (същите апарати), които в БГ са отказвали замяна (и ремонт на някои от тях)?

Сервиза в БГ при теста не открива никакъв проблем и след 9 дни ми връщат апарата неремонтиран и несменен, а при първия тест в Apple store в Рединг (от 7-те, които щяха да се правят) веднага открива проблемна зона около слота на сим картата?

Тук пак ли да псуваме Apple?

Публикувано
И поради каква причина тогава сервизите в БГ отказват подмяна (и ремонт дори, в моя случай), а 3-4 Apple store (които съм ползвал) в Англия, подменят същия апарат (същите апарати), които в БГ са отказвали замяна (и ремонт на някои от тях)?
Сервиза в БГ при теста не открива никакъв проблем и след 9 дни ми връщат апарата неремонтиран и несменен, а при първия тест в Apple store в Рединг (от 7-те, които щяха да се правят) веднага открива проблемна зона около слота на сим картата?
Тук пак ли да псуваме Apple?

Това го правят, тъпаците от Булграм!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Публикувано

Ами правят го тъпаците от Булграм, защото някои хора се примиряват и мълчат, я да узнае Apple и да им дръпне ушите, пък да видим, ако въобще останат официален сервиз, дали пак ще посмеят. Разбира се всеки има парво да прави с парите и вещоти си каквото си иска, но имаше един колега тук, дето беше гонил Мтел боклуците с години и спечели, ей на такива хора казвам евала аз!

Публикувано
преди 8 часа, algor написа:

И поради каква причина тогава сервизите в БГ отказват подмяна (и ремонт дори, в моя случай), а 3-4 Apple store (които съм ползвал) в Англия, подменят същия апарат (същите апарати), които в БГ са отказвали замяна (и ремонт на някои от тях)?

Сервиза в БГ при теста не открива никакъв проблем и след 9 дни ми връщат апарата неремонтиран и несменен, а при първия тест в Apple store в Рединг (от 7-те, които щяха да се правят) веднага открива проблемна зона около слота на сим картата?

Тук пак ли да псуваме Apple?

Не, бе, Сашо, псувай който си искаш. Това си е личен избор. Ако искаш напсувай мен, може пък да помогне. Нищо чудно аз да съм виновен, че оторизираните сервизи не спазват стандартите на марката,  която предстваляват. Сигурно аз трябва да ги обучавам и да следя как си вършат работата, да им изготвя чек листи и да им доставям телефони за подмяна и резервни части. Епъл стор е нещо съвесем различно, тъй като тогава имаш директен контакт с Епъл, а не с посредник. И явно в държавите, в които няма Епъл стор, се процедира по различен начин със сервизирането. Ама щом има разлика в качеството на сервизиране, кой ли е виновен? Mirror горе е дал какво пише в гаранционните условия, а това, че някой купува iPhone щото го подменяли при проблем, си е лично негова работа. Епъл казват друго и си запазват правото те да решават.

Публикувано

В общия случай може и да си прав за гаранционните условия, но мисля, че когато за конкретен проблем се заменя телефона по цял свят, това трябва да важи и да нашите пикливи сервизи. Сори, че се намесвам в диалога ви...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Публикувано

Ами ти какво мислиш и очакваш явно е различно от това, което Епъл вършат. Нашите пикливи сервизи не го правят по собствено желание. И на тях ще им е по-лесно само да сменят телефони, вместо да губят време в разглобяване, подмяна на компоненти и тестване. Тогава и от персонал ще спестят доста.

Публикувано (редактирано)

Не вярвам политиката на Apple да е различна за различните страни, но както и да е, моето мнение няма значение. Пак казвам, аз бих се свързала с компанията с въпрос дали се заменя или поправя, това е, няма да коментирам повече конкретния случай, за да не предизвиквам излишен хейт. Фактът, че един оператор заменя, а останалите каквито и да са доставчици - не е красноречив, че вариантът съществува, но трябва да се изиска. Не ми казвайте само, че поименно Apple е споменала всеки дистрибутор у нас, кой има право да заменя и кой не и кой сервиз от страшно многото три на брой има право да получи бройки за смяна и кой не, че няма да повярвам...

Редактирано от dessyteneva
Публикувано

Винаги съм подозирал, че телефоните, предлагани през оператор, са с различно качество спрямо фабрично отключените. Имам много познати с айфони, които не са купувани от оператор. Как пък един от тях не се пожали през тия 10 години, че му се е развалил.
Да бе, знам, сигурно е случайно или е имало многократни проблеми и аз не съм разбрал.

Публикувано

Е не! Шегуваш се, нали?

Публикувано
Не вярвам политиката на Apple да е различна за различните страни, но както и да е, моето мнение няма значение. Пак казвам, аз бих се свързала с компанията с въпрос дали се заменя или поправя, това е, няма да коментирам повече конкретния случай, за да не предизвиквам излишен хейт. Фактът, че един оператор заменя, а останалите каквито и да са доставчици - не е красноречив, че вариантът съществува, но трябва да се изиска. Не ми казвайте само, че поименно Apple е споменала всеки дистрибутор у нас, кой има право да заменя и кой не и кой сервиз от страшно многото три на брой има право да получи бройки за смяна и кой не, че няма да повярвам...

Деси, свържи се с компанията и виж какво ще ти кажат. Хващам се на бас на квото искаш, че ще ти копират поста на Mirror по-горе, украсен с обичайните бля-бля за високите стандарти, които епъл и партньорите им спазват за да са винаги доволни клиентите.

 

Публикувано

Ами да се свържат потърпевшите, аз не съм хвърлила една торба пари и Булграм да ми бърникат после в телефона на два дни, който иска си търси правата, който не иска - не. Моята шестица я смениха с чисто нова, аз си я разпечатах. Ако някой ден ми се наложи, вярвай ми ще се свържа.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Публикувано

А какви са ти правата, които ще търсиш? Аз виждам от общите условия на Епъл, че не са ти накърнени с нищо. Явно нещо ми убягва от целия спор.

Публикувано (редактирано)

Аз спор не виждам ...

Като цяло, до сега веднъж съм пращал телефон за смяна и след обаждане до съпорта, веднага ми звъннаха от Криейтив, че апарата ми ще бъде заменен.

Редактирано от kawabiker
Публикувано

 

преди 4 часа, Anthony написа:

Не, бе, Сашо, псувай който си искаш. Това си е личен избор. Ако искаш напсувай мен, може пък да помогне.  

Не виждам смисъл от това да се извъртат нещата в посоки, които нямат нищо общо с темата.
Всъщност 4-5 човека това правите от доста време, но щом ви влече, давайте.

Аз нито ще псувам теб, нито който и да е, а още по-малко пък ще споря с който и да е.
Дадох пример и попитах нещо много конкретно, на което ми се отговаря с глупости и имагинерни аргументи.

Приятно посрещане на празниците на всички!

пп. Деси, няма смисъл, човек.
Не знам защо продължаваш да опитваш и ти се възхищавам на желанието и хъса, честно.

Публикувано
преди 7 часа, Anthony написа:

А какви са ти правата, които ще търсиш? Аз виждам от общите условия на Епъл, че не са ти накърнени с нищо. Явно нещо ми убягва от целия спор.

Ами конкретно в случая със зелената линия телефоните се заменят и това не е прецедент, а практика в цял свят, това са правата на потърпевшите, ако искат да си ги търсят.

Публикувано

Кой казва, че се заменят и къде? Креатив ми смениха дисплея за 1 ден и не ми пипнаха информацията, от което съм доволен.

Публикувано

Една бърза справка в Гугъл направих аз. Пише , че подлежат на замяна с нови апарати. Чакаме съвсем скоро някой теленорски да изреве от уникалния синьо-розов със зелен джедайски меч по средата дисплей и да видим там как ще процедират?

Публикувано

Не знам, защо намесвате Епъл в цялата работа след като в България няма фирма тяхна собственост. Вие си купувате стоки от търговец и в този смисъл ползвате търговска гаранция от 24 месеца. Т.е. задължение на търговеца е да ви осигури безпроблемна работа в този период, а как ще стане това - възможностите са описани в ЗЗП. Оттам - нататък, отношенията на търговеца с Епъл не ви касаят. Някой ден, ако има Епълстор и тук, тогава ще запеете друга песен барабар с факта, че според ЗЗП производителят може да свали гаранцията на минималната от една година ;)

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...