ElemenT (a.k.a. Chiko) Публикувано Декември 22, 2017 Публикувано Декември 22, 2017 Утре ми пристига X със сменен дисплей и няма да го продам, а ще си го ползвам с кеф . Точно това исках да обясня и аз...каква е гаранцията,че новият ще е по-добър...АБСОЛЮТНО НИКАКВА?! Телефона работили както трябва,изобщо не ме интересува ще ми го подменят ли ,ще ми го поправят ли...въпроса е да ми върши работа! Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
DreamcatcheR Публикувано Декември 22, 2017 Публикувано Декември 22, 2017 Аз си го обяснявам така - проблемът в дисплея е лесно поправим, а бройки все още няма много от Ха, особено за БГ. Така че от Епъл са наредили да се ремонтират, а не заменят. Догодина може и да почнат да ги заменят. Ако имахме официален Епъл стор у нас, нямаше да има проблеми, но уви. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Цитирай
Anthony Публикувано Декември 22, 2017 Публикувано Декември 22, 2017 Не знам какво ви е виновен сервиза. Те изпълняват указания на Епъл. Откъде взимат дисплеите според вас, след като Епъл не продават резервни части? Как генерират печалба? Официалния сервиз получава пари от Епъл за всеки гаранционен ремонт или подмяна. От това печелят. Как ще ви сменят дисплея безплатно по собствено желание? Нали на тях ще им струва пари ако не е официална политика на Епъл. Псувайте производителя и се оплаквайте на него. А най-добре прочетете какво пише в общите условия на гаранцията, защото надали някой ще си позволи да ги нарушава. 2 2 Цитирай
mirror Публикувано Декември 23, 2017 Публикувано Декември 23, 2017 Click > Цък цЪк цъК < Click Цитат КАКВИ ДЕЙСТВИЯ ЩЕ ПРЕДПРИЕМЕ APPLE ПРИ ПОДАВАНЕ НА ИСК СЪГЛАСНО ГАРАНЦИЯТА? Ако в рамките на срока на гаранцията подадете валиден иск в съответствие с тази гаранция, Apple, по своя преценка, ще: (i) ремонтира Продукта на Apple с помощта на нови или употребявани части, еквивалентни на нови по технически характеристики и надеждност, или ще (ii) замени Продукта на Apple с продукт от същия модел (или с Вашето съгласие с продукт, който е функционално еквивалентен), сглобен от нови части и/или употребявани части, еквивалентни на нови по технически характеристики и надеждност, или ще (iii) възстанови заплатената от Вас цена в замяна на връщането на Вашия Продукт на Apple. При замяна на продукт или част или при възстановяване на заплатената цена всички нови получени продукти/части стават Ваша собственост, а сменените или върнати срещу възстановяване на заплатената цена продукти/части стават собственост на Apple. Заменената част/продукт или ремонтираният Продукт на Apple получават оставащата част от гаранционния период на първоначалния Продукт на Apple или деветдесет (90) дни от датата на замяната или ремонта, в зависимост от това кой от двата периода Ви предоставя по-дълъг период на покритие. При искане за сервизно обслужване в страна, различна от страната на закупуване на Продукта на Apple, Apple може да ремонтира или заменя продукти и части с подобни продукти и части, съответстващи на местните стандарти. Цитирай
gogi6 Публикувано Декември 23, 2017 Публикувано Декември 23, 2017 То ясно, но в този случай Apple подменя устройствата с нови. Поне аз това видях като информация. В някои други държави обаче. Как в сервиза ще вземат пари за подменено у-во, а не ремонтирано? Ако има опция замяна или сервиз, какво ли ще изберат оторизираните техници? Цитирай
algor Публикувано Декември 23, 2017 Публикувано Декември 23, 2017 преди 9 часа, Anthony написа: Не знам какво ви е виновен сервиза. Те изпълняват указания на Епъл. И поради каква причина тогава сервизите в БГ отказват подмяна (и ремонт дори, в моя случай), а 3-4 Apple store (които съм ползвал) в Англия, подменят същия апарат (същите апарати), които в БГ са отказвали замяна (и ремонт на някои от тях)? Сервиза в БГ при теста не открива никакъв проблем и след 9 дни ми връщат апарата неремонтиран и несменен, а при първия тест в Apple store в Рединг (от 7-те, които щяха да се правят) веднага открива проблемна зона около слота на сим картата? Тук пак ли да псуваме Apple? 5 Цитирай
simba4 Публикувано Декември 23, 2017 Публикувано Декември 23, 2017 И поради каква причина тогава сервизите в БГ отказват подмяна (и ремонт дори, в моя случай), а 3-4 Apple store (които съм ползвал) в Англия, подменят същия апарат (същите апарати), които в БГ са отказвали замяна (и ремонт на някои от тях)? Сервиза в БГ при теста не открива никакъв проблем и след 9 дни ми връщат апарата неремонтиран и несменен, а при първия тест в Apple store в Рединг (от 7-те, които щяха да се правят) веднага открива проблемна зона около слота на сим картата? Тук пак ли да псуваме Apple? Това го правят, тъпаците от Булграм!Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Цитирай
dessyteneva Публикувано Декември 23, 2017 Публикувано Декември 23, 2017 Ами правят го тъпаците от Булграм, защото някои хора се примиряват и мълчат, я да узнае Apple и да им дръпне ушите, пък да видим, ако въобще останат официален сервиз, дали пак ще посмеят. Разбира се всеки има парво да прави с парите и вещоти си каквото си иска, но имаше един колега тук, дето беше гонил Мтел боклуците с години и спечели, ей на такива хора казвам евала аз! 3 Цитирай
Anthony Публикувано Декември 23, 2017 Публикувано Декември 23, 2017 преди 8 часа, algor написа: И поради каква причина тогава сервизите в БГ отказват подмяна (и ремонт дори, в моя случай), а 3-4 Apple store (които съм ползвал) в Англия, подменят същия апарат (същите апарати), които в БГ са отказвали замяна (и ремонт на някои от тях)? Сервиза в БГ при теста не открива никакъв проблем и след 9 дни ми връщат апарата неремонтиран и несменен, а при първия тест в Apple store в Рединг (от 7-те, които щяха да се правят) веднага открива проблемна зона около слота на сим картата? Тук пак ли да псуваме Apple? Не, бе, Сашо, псувай който си искаш. Това си е личен избор. Ако искаш напсувай мен, може пък да помогне. Нищо чудно аз да съм виновен, че оторизираните сервизи не спазват стандартите на марката, която предстваляват. Сигурно аз трябва да ги обучавам и да следя как си вършат работата, да им изготвя чек листи и да им доставям телефони за подмяна и резервни части. Епъл стор е нещо съвесем различно, тъй като тогава имаш директен контакт с Епъл, а не с посредник. И явно в държавите, в които няма Епъл стор, се процедира по различен начин със сервизирането. Ама щом има разлика в качеството на сервизиране, кой ли е виновен? Mirror горе е дал какво пише в гаранционните условия, а това, че някой купува iPhone щото го подменяли при проблем, си е лично негова работа. Епъл казват друго и си запазват правото те да решават. Цитирай
dessyteneva Публикувано Декември 23, 2017 Публикувано Декември 23, 2017 В общия случай може и да си прав за гаранционните условия, но мисля, че когато за конкретен проблем се заменя телефона по цял свят, това трябва да важи и да нашите пикливи сервизи. Сори, че се намесвам в диалога ви...Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Цитирай
Anthony Публикувано Декември 23, 2017 Публикувано Декември 23, 2017 Ами ти какво мислиш и очакваш явно е различно от това, което Епъл вършат. Нашите пикливи сервизи не го правят по собствено желание. И на тях ще им е по-лесно само да сменят телефони, вместо да губят време в разглобяване, подмяна на компоненти и тестване. Тогава и от персонал ще спестят доста. 1 Цитирай
dessyteneva Публикувано Декември 23, 2017 Публикувано Декември 23, 2017 (редактирано) Не вярвам политиката на Apple да е различна за различните страни, но както и да е, моето мнение няма значение. Пак казвам, аз бих се свързала с компанията с въпрос дали се заменя или поправя, това е, няма да коментирам повече конкретния случай, за да не предизвиквам излишен хейт. Фактът, че един оператор заменя, а останалите каквито и да са доставчици - не е красноречив, че вариантът съществува, но трябва да се изиска. Не ми казвайте само, че поименно Apple е споменала всеки дистрибутор у нас, кой има право да заменя и кой не и кой сервиз от страшно многото три на брой има право да получи бройки за смяна и кой не, че няма да повярвам... Редактирано Декември 23, 2017 от dessyteneva Цитирай
ayl Публикувано Декември 23, 2017 Публикувано Декември 23, 2017 Винаги съм подозирал, че телефоните, предлагани през оператор, са с различно качество спрямо фабрично отключените. Имам много познати с айфони, които не са купувани от оператор. Как пък един от тях не се пожали през тия 10 години, че му се е развалил. Да бе, знам, сигурно е случайно или е имало многократни проблеми и аз не съм разбрал. Цитирай
Anthony Публикувано Декември 23, 2017 Публикувано Декември 23, 2017 Не вярвам политиката на Apple да е различна за различните страни, но както и да е, моето мнение няма значение. Пак казвам, аз бих се свързала с компанията с въпрос дали се заменя или поправя, това е, няма да коментирам повече конкретния случай, за да не предизвиквам излишен хейт. Фактът, че един оператор заменя, а останалите каквито и да са доставчици - не е красноречив, че вариантът съществува, но трябва да се изиска. Не ми казвайте само, че поименно Apple е споменала всеки дистрибутор у нас, кой има право да заменя и кой не и кой сервиз от страшно многото три на брой има право да получи бройки за смяна и кой не, че няма да повярвам... Деси, свържи се с компанията и виж какво ще ти кажат. Хващам се на бас на квото искаш, че ще ти копират поста на Mirror по-горе, украсен с обичайните бля-бля за високите стандарти, които епъл и партньорите им спазват за да са винаги доволни клиентите. Цитирай
dessyteneva Публикувано Декември 23, 2017 Публикувано Декември 23, 2017 Ами да се свържат потърпевшите, аз не съм хвърлила една торба пари и Булграм да ми бърникат после в телефона на два дни, който иска си търси правата, който не иска - не. Моята шестица я смениха с чисто нова, аз си я разпечатах. Ако някой ден ми се наложи, вярвай ми ще се свържа.Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Цитирай
Anthony Публикувано Декември 23, 2017 Публикувано Декември 23, 2017 А какви са ти правата, които ще търсиш? Аз виждам от общите условия на Епъл, че не са ти накърнени с нищо. Явно нещо ми убягва от целия спор. Цитирай
kawabiker Публикувано Декември 23, 2017 Публикувано Декември 23, 2017 (редактирано) Аз спор не виждам ... Като цяло, до сега веднъж съм пращал телефон за смяна и след обаждане до съпорта, веднага ми звъннаха от Криейтив, че апарата ми ще бъде заменен. Редактирано Декември 23, 2017 от kawabiker 1 Цитирай
algor Публикувано Декември 23, 2017 Публикувано Декември 23, 2017 преди 4 часа, Anthony написа: Не, бе, Сашо, псувай който си искаш. Това си е личен избор. Ако искаш напсувай мен, може пък да помогне. Не виждам смисъл от това да се извъртат нещата в посоки, които нямат нищо общо с темата. Всъщност 4-5 човека това правите от доста време, но щом ви влече, давайте. Аз нито ще псувам теб, нито който и да е, а още по-малко пък ще споря с който и да е. Дадох пример и попитах нещо много конкретно, на което ми се отговаря с глупости и имагинерни аргументи. Приятно посрещане на празниците на всички! пп. Деси, няма смисъл, човек. Не знам защо продължаваш да опитваш и ти се възхищавам на желанието и хъса, честно. 2 Цитирай
dessyteneva Публикувано Декември 24, 2017 Публикувано Декември 24, 2017 преди 7 часа, Anthony написа: А какви са ти правата, които ще търсиш? Аз виждам от общите условия на Епъл, че не са ти накърнени с нищо. Явно нещо ми убягва от целия спор. Ами конкретно в случая със зелената линия телефоните се заменят и това не е прецедент, а практика в цял свят, това са правата на потърпевшите, ако искат да си ги търсят. 1 Цитирай
mirror Публикувано Декември 24, 2017 Публикувано Декември 24, 2017 Кой казва, че се заменят и къде? Креатив ми смениха дисплея за 1 ден и не ми пипнаха информацията, от което съм доволен. Цитирай
gogi6 Публикувано Декември 24, 2017 Публикувано Декември 24, 2017 Една бърза справка в Гугъл направих аз. Пише , че подлежат на замяна с нови апарати. Чакаме съвсем скоро някой теленорски да изреве от уникалния синьо-розов със зелен джедайски меч по средата дисплей и да видим там как ще процедират? 2 Цитирай
Alxx® Публикувано Декември 24, 2017 Публикувано Декември 24, 2017 Не знам, защо намесвате Епъл в цялата работа след като в България няма фирма тяхна собственост. Вие си купувате стоки от търговец и в този смисъл ползвате търговска гаранция от 24 месеца. Т.е. задължение на търговеца е да ви осигури безпроблемна работа в този период, а как ще стане това - възможностите са описани в ЗЗП. Оттам - нататък, отношенията на търговеца с Епъл не ви касаят. Някой ден, ако има Епълстор и тук, тогава ще запеете друга песен барабар с факта, че според ЗЗП производителят може да свали гаранцията на минималната от една година 3 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.