dessyteneva Публикувано Август 8, 2017 Публикувано Август 8, 2017 Apple става още по-социална, след като вчера пусна нов профил в Instagram, за да покаже някои от най-добрите снимки, направени с iPhone. Подобно на рекламната кампания „Shot on iPhone”, @Apple ще публикува снимки изпратени от потребителите в цял свят, а компанията твърди, че продуктови галерии или друг фирмен маркетинг, никога няма да се появат в профила й. Всъщност гигантът от Купертино отдавна избягва рекламирането в конкурентни платформи, но разхлаби позицията си през последните няколко години, като създаде профили в Twitter и Snapchat за Apple Music, в Twitter за iTunes и iBooks и активира спящия си профил @Apple миналата есен. Към момента в новия Instagram акаунт вече са заредени четири клипа, една уводна публикация и три галерии на различни фотографи, а потребителите могат да се надяват техните снимки да намерят място там, ако ги маркират с таг #ShotOniPhone, като компанията обяви, че няма да ги публикува, без изричното разрешение на авторите им. Маркетинговият материал на Apple акцентира върху творческите възможности на iPhone през последните години с мащабната кампания Shot On iPhone и различни фотографии и клипове в своите магазини. Идеята е, че потребителите на iPhone, които инвестират в хобитата си, свързани с устройствата са по-склонни да ги сменят с новите модели, купувайки всяка нова версия на iPhone. 2 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.