dessyteneva Публикувано Август 9, 2017 Публикувано Август 9, 2017 (редактирано) Индийският регулатор описа Apple като „анти-потребителски настроена компания“, след като гигантът от Купертино отказа да одобри приложение тип Do Not Disturb, предназначено да блокира нежелани търговски повиквания. Times of India съобщи, че Apple в продължение на повече от една година е преразглеждала искането за одобрение на приложението, което има възможност да следи подробности за SMS и записи на разговори в регистъра за обаждания, като позволява на потребителите да докладват номера, от които се извършват нежелани търговски обаждания, или се изпращат такива съобщения, директно на регулаторинте органи, за да могат те да предприемат съответинте действия. По този начин, когато достатъчен брой потребители подадат сигнал за дадена компания, институцията би могла да предприеме съответните мерки срещу нея. Всъщност съображенията на Apple са свързани с неприкосновеността на личния живот на потребителите, тъй като в случая тя трябва да разреши достъпа до данни, който в момента е ограничен. Председателят на TRAI обаче твърди, че клиентите трябва да имат право да направят този избор сами и да споделят собствените си данни с регулаторните органи, или трети страни по свое желание. Google вече одобри приложението за устройства, работещи с Android, преди повече от една година. Докато в момента Индия отчита сравнително малък процент продажби на iPhone, то това е важен фактор, тъй като Apple се бори да навлезе по-масово на индийския пазар. Компанията наскоро стартира производството на популярния модел iPhone SE в страната, за да подпомогне целите си. Редактирано Август 9, 2017 от dessyteneva 2 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.